2018-01-03, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rawbiz
TRX och XLM?

Dessa har ju market caps på 5$ respektive 12$ miljarder , så tveksam till att de gör några 100x. Letar mer efter något lågt värderat coin som potentiellt kan slå sig in på top 10-20.
Citera
2018-01-03, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rawbiz
https://twitter.com/justinsuntron/status/948219263579389952

Huvudanledningen till att de har så många "olika" users, är ju för att alla som hade KuCoin-konto och/eller Binance-konto fick 500 st TRX. Själv hade jag inget KuCoin-konto, men väl ett Binance konto, så även jag äger 500 TRX. Det innebär inte att jag anser att det finns något värde i coinet.

Att jag inte litar på Justin Sun gör inte coinet mer värdefullt.
Citera
2018-01-03, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GillarKebabtallrik
Dessa har ju market caps på 5$ respektive 12$ miljarder , så tveksam till att de gör några 100x. Letar mer efter något lågt värderat coin som potentiellt kan slå sig in på top 10-20.

Ompet tipsade om Bitbay häromdagen. Gick in med 6000 kr i den på ren chans.

Har även gått in med ca 6500 kr i Verge tyvärr. Gick på hypen med Wraith som skulle släppas innan nyår.

Skulle givetvis istället gått in i 6 olika valutor med ca 2000 kr vardera.
Citera
2018-01-03, 11:05
Medlem
Citat:

Jag har tipsat tidigare om Bismuth (BIS) (upp 1000%) och Zoin (ZOI) (upp 400-500%), samt att Denarius (DNR) är ett nytt coin jag har börjat kika på (upp 300% sedan jag köpte den).

Bismuth(4$) är, olikt många andra nya coins, en ny valuta skriven helt från grunden i Python. Någon/några av dom som utvecklar Bismuth är forskare och nyligen släpptes första papret med Bismuth i åtanke:
https://www.reddit.com/r/cryptobismuth/comments/7ltwja/the_first_academic_paper_about_bismuth_is_now/
Max antal coins: 110kk, Circulerande coins: 7kk.

Zoin(3$) är en relativt ny säkerhets-cryptovaluta med fokus på massadoption. De satsar alltså på att göra det så lätt som möjligt för folk att kunna skicka valuta ospårbart. Max antal coins: 21kk, Circulerande coins: 16kk.

Denarius(3.5$) är också en relativt ny säkerhets-cryptovaluta. Den attackerar dock problemet med PoW på ett helt nytt sätt med Tribus-PoW algorithm.
Max antal coins: 10kk, Circulerande coins: 2kk.
Senast redigerad av Ompet 2018-01-03 kl. 11:11.
Citera
2018-01-03, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiagaraFalls
Ompet tipsade om Bitbay häromdagen. Gick in med 6000 kr i den på ren chans.

Har även gått in med ca 6500 kr i Verge tyvärr. Gick på hypen med Wraith som skulle släppas innan nyår.

Skulle givetvis istället gått in i 6 olika valutor med ca 2000 kr vardera.

Ja, BitBay tror jag kommer gå bra under Januari (lagom till 17-20 Januari tror jag vi kan se en eventuell topp)! Dock skulle jag inte säga "100x pengarna"-bra, men vad vet jag (skrev som sagt att 0.6$ är min riktlinje under Januari, vilket "bara" är 3x pengarna just nu. Det var dock 4x pengarna när jag skrev det)
Citera
2018-01-03, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ompet
Jag har tipsat tidigare om Bismuth (BIS) (upp 1000%) och Zoin (ZOI) (upp 400-500%), samt att Denarius (DNR) är ett nytt coin jag har börjat kika på (upp 300% sedan jag köpte den).

Bismuth(4$) är, olikt många andra nya coins, en ny valuta skriven helt från grunden i Python. Någon/några av dom som utvecklar Bismuth är forskare och nyligen släpptes första papret med Bismuth i åtanke:
https://www.reddit.com/r/cryptobismuth/comments/7ltwja/the_first_academic_paper_about_bismuth_is_now/
Max antal coins: 110kk, Circulerande coins: 7kk.

Zoin(3$) är en relativt ny säkerhets-cryptovaluta med fokus på massadoption. De satsar alltså på att göra det så lätt som möjligt för folk att kunna skicka valuta ospårbart. Max antal coins: 21kk, Circulerande coins: 16kk.

Denarius(3.5$) är också en relativt ny säkerhets-cryptovaluta. Den attackerar dock problemet med PoW på ett helt nytt sätt med Tribus-PoW algorithm. Den har
Max antal coins: 10kk, Circulerande coins: 2kk.

Grymt, tack för tipsen, ska läsa på under dagen!
Citera
2018-01-03, 11:13
Medlem
Citat:
Grymt, tack för tipsen, ska läsa på under dagen!

Inga problem!

Om du tror att KuCoin kommer öka sin omsättning i samma takt de gjort det senaste kan det vara en god idé att köpa in sig i KuCoin shares också! Det är dock inget tips, utan där har du en chansning och du får kolla på hur bra du tror KuCoin kommer gå!
Citera
2018-01-03, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ompet
Ja, BitBay tror jag kommer gå bra under Januari (lagom till 17-20 Januari tror jag vi kan se en eventuell topp)! Dock skulle jag inte säga "100x pengarna"-bra, men vad vet jag (skrev som sagt att 0.6$ är min riktlinje under Januari, vilket "bara" är 3x pengarna just nu. Det var dock 4x pengarna när jag skrev det)

Ja, jag är nöjd med 3 ggr pengarna på Bitbay. :-)
Med Verge nöjer jag mig med lite mer än pengarna tillbaka så jag kan satsa på andra valutor. Nu har Wraith släppts, men ingen reklam/PR/Announcement.

Har inte så mycket pengar att spela med just nu. Hoppas sakta men säkert få upp portföljen och diversifiera. Några fler tips på hyfsat billiga valutor som kan gå upp inom snar framtid?
Citera
2018-01-03, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sikkan
Novaexchange? Really? Vad skulle dom ha stulit? Så vitt jag vet är dom ok, ägarbyte i vår dock

Bitcoins, vad annars?

Ta inte mitt ord för det, gör din egna research och du kommer hitta många som blivit av med sina tillgångar där.
Citera
2018-01-03, 11:58
Bannlyst
Dags att trycka in mer pengar in i kryptovärlden. Som jag skrivit tidigare äger jag, Tron, Cardano, Stellar, Ripple.

Ska jag fortsätta trycka in i dessa? Eller lägga mycket på någon annan? Den måste dock finnas på Binance.

Sen en fråga till skulle binance bli hackade så lär väl inte alla bli drabbade? Dom stjäl väl dom med högst värde? Bitcoins Ethereum osv? Vad tjänar dom på att stjäla massa ripple och tron för några dollar och cent?
Citera
2018-01-03, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chloemm
Dags att trycka in mer pengar in i kryptovärlden. Som jag skrivit tidigare äger jag, Tron, Cardano, Stellar, Ripple.

Ska jag fortsätta trycka in i dessa? Eller lägga mycket på någon annan? Den måste dock finnas på Binance.

Sen en fråga till skulle binance bli hackade så lär väl inte alla bli drabbade? Dom stjäl väl dom med högst värde? Bitcoins Ethereum osv? Vad tjänar dom på att stjäla massa ripple och tron för några dollar och cent?

Jag tycker du gör rätt i att stoppa pengarna i de du har för tillfället om de måste finnas på Binance. Ett tips är att inte förvara dina tillgångar på Binance när du väl köpt dem, utan att du förvarar dem i en wallet.
Citera
2018-01-03, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobbeh
Rekommenderar denna chat med 80k members

Förmodad viruslänk

enkelt att hitta bra coins där. De brukar även köra pumps där man enkelt kan gå plus 50%

Sluta spamma forumet för helvete!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in