Citat:
Ursprungligen postat av
GillarKebabtallrik
Dessa har ju market caps på 5$ respektive 12$ miljarder , så tveksam till att de gör några 100x. Letar mer efter något lågt värderat coin som potentiellt kan slå sig in på top 10-20.
Jag har tipsat tidigare om Bismuth (BIS) (upp 1000%) och Zoin (ZOI) (upp 400-500%), samt att Denarius (DNR) är ett nytt coin jag har börjat kika på (upp 300% sedan jag köpte den).
Bismuth(4$) är, olikt många andra nya coins, en ny valuta skriven helt från grunden i Python. Någon/några av dom som utvecklar Bismuth är forskare och nyligen släpptes första papret med Bismuth i åtanke:
https://www.reddit.com/r/cryptobismuth/comments/7ltwja/the_first_academic_paper_about_bismuth_is_now/
Max antal coins: 110kk, Circulerande coins: 7kk.
Zoin(3$) är en relativt ny säkerhets-cryptovaluta med fokus på massadoption. De satsar alltså på att göra det så lätt som möjligt för folk att kunna skicka valuta ospårbart. Max antal coins: 21kk, Circulerande coins: 16kk.
Denarius(3.5$) är också en relativt ny säkerhets-cryptovaluta. Den attackerar dock problemet med PoW på ett helt nytt sätt med Tribus-PoW algorithm.
Max antal coins: 10kk, Circulerande coins: 2kk.