Citat:
Ursprungligen postat av
Smushkush
Varför har det sjunkit så mycket sedan start då?
och de här väldigt låg market cap. 75k usd igår bara. Inte ens säkert du får det sålt om du köper för typ 10k.
Helt klart värt det om denna shotcoin stiger x10 på 1 vecka men det vet man ju aldrig. Säkert några som pumpat upp den nu och ska mäta ur det sista som går på den.när du går in med 100k säljer dom allt och dina 100k är värd 25k nästa dag.
Som sagt jövlogt riskfyllt.
Investeringar i all Crypto anser jag riskfyllt, denna är det ingen skillnad på. De låg mycket lågt till dess pumpen skedde i slutet av 2017, sen dök de som alla andra i 2018.
De har följt Bitcoin ganska bra men de var ett hypecoin, helt klart. Nu har de visat att de följer sina milstolpar och landar stora exchanges. Tidsfråga till de når ATH, tror jag.
Communityn var stark även om aktiviteten sjönk, som med denna tråd. Hyperaktiv till crashen i 2018.
Deras community var alltid mycket aktiv.
Anledningen till deras låga pris och framförallt låga 24h volym anser jag vara att de som verkligen tror på projektet, de som suttit i båten och inte sålt, jag en av dem, tradear inte, de håller på påsen de har och har nu fyllt upp successivt.
Dessutom ligger de på mycket små marknadsplatser just nu, HitBtc kommer göra underverk för volymen. Coinfalcon har ca 85% av deras volym idag, det är ingen stor sida. De låg på Cryptopia men vi vet ju vad som hände med den sidan...
ECA har legat i skuggan, gjort sin träning, ätit rätt och går upp i ringen nästa vecka