2019-01-28, 22:41
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriedrichvonHayek
Jo det gör jag också. Slog till och köpte en del efter jag skrev inlägget och än så länge var det lyckat, gjort med mer än 100 % på båda på två dagar. Jävla drag i dem. (Köpte dock fler beam än grin pga priset)

Varför minear du inte grin? Borde vara bättre nu när asics andel är mycket lägre. På sikt så kommer detta svänga så om du ska minea Grin så är det nu (närmsta åren). Kanske är lönsammare just nu att minea beam?

Oavsett spännande tider

Tja, bra fråga.. har alltid varit en sucker för equihash-baserade coins och visst skulle jag kunna minea grin också.. men just nu vill jag ha beam .

Kanske minear grin lite senare
Citera
2019-01-29, 22:44
Medlem
Stones avatar
Quant börjar nämnas 0.2 i augusti 2 dollar idag. EC-20 mynt. mApps. Ett eget OS.
Citera
2019-02-01, 09:07
Medlem
Stones avatar
Jäklar vad tyst det var här numera. Det börjar röra sig i crypto. Kanske inte prismässigt men utvecklingen går fort och kanske är växtvärken något branschen har bakom sig. Se det som att browsern intåg på internet. Kanske är Quant en föregångare att sy ihop alla dessa blockchain nätverk till ett.

https://www.youtube.com/watch?v=HKwStvLOuQE
Citera
2019-06-30, 00:32
Medlem
oVERGROWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Quant börjar nämnas 0.2 i augusti 2 dollar idag. EC-20 mynt. mApps. Ett eget OS.

Quant 8 dollar idag.
Citera
2019-07-05, 16:22
Medlem
Sikkans avatar
Vad tror ni om beam då? MW i grunden, precis lanserat atomic swap mot btc och ltc. Eth lär komma snart.
Citera
2020-06-08, 02:22
Medlem
Dags att bumpa denna?

Jag börjar med ett inlägg jag skrev i en annan tråd:

ECA har de senaste dagarna pumpat en hel del. Den låg på 1sat för dryga vecka sedan och nådde igår 5sat.

De har implementerat ElectraPay och visat på att det fungerar. De arbetar på att ta fram egna debit kort. Listas på HitBtc inom tio dagar och två större exchanges utöver den. De har en av de mest aktiva communities jag sett, även under hela 2019, speciellt i förhållande till den låga vetskapen av valutan.

De har sin egen webshop där allt överskott går rakt in i verksamheten och en fruktansvärd hastighet.
En block time på 64sec med storlek på 10mb. En premine på 3.3% (!) och en näst intill obefintlig avgift vid transaktioner.

De hade ingen ICO...
Det enda tveksamma kring valutan jag ser var deras "bonanza-period". Men då de inte hade någon ICO och behövde få in investorer så var det ett alternativ, går att läsa allt om det i deras subreddit.

Läs mer på http://www.electraproject.org

Varenda ett av deras mål är nådda i tid, varenda, ett..
Kolla deras Discord med över 12000 medlemmar:
https://discord.com/invite/B8F7Jdv

In och läs på
Just nu: $0,000420 USD / 4 Satoshi
ATH: 47 Satoshi
Ser fram emot deras nya exchanges
Citera
2020-06-08, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mesmerization
Dags att bumpa denna?

Jag börjar med ett inlägg jag skrev i en annan tråd:

ECA har de senaste dagarna pumpat en hel del. Den låg på 1sat för dryga vecka sedan och nådde igår 5sat.

De har implementerat ElectraPay och visat på att det fungerar. De arbetar på att ta fram egna debit kort. Listas på HitBtc inom tio dagar och två större exchanges utöver den. De har en av de mest aktiva communities jag sett, även under hela 2019, speciellt i förhållande till den låga vetskapen av valutan.

De har sin egen webshop där allt överskott går rakt in i verksamheten och en fruktansvärd hastighet.
En block time på 64sec med storlek på 10mb. En premine på 3.3% (!) och en näst intill obefintlig avgift vid transaktioner.

De hade ingen ICO...
Det enda tveksamma kring valutan jag ser var deras "bonanza-period". Men då de inte hade någon ICO och behövde få in investorer så var det ett alternativ, går att läsa allt om det i deras subreddit.

Läs mer på http://www.electraproject.org

Varenda ett av deras mål är nådda i tid, varenda, ett..
Kolla deras Discord med över 12000 medlemmar:
https://discord.com/invite/B8F7Jdv

In och läs på
Just nu: $0,000420 USD / 4 Satoshi
ATH: 47 Satoshi
Ser fram emot deras nya exchanges

Varför har det sjunkit så mycket sedan start då?

och de här väldigt låg market cap. 75k usd igår bara. Inte ens säkert du får det sålt om du köper för typ 10k.

Helt klart värt det om denna shotcoin stiger x10 på 1 vecka men det vet man ju aldrig. Säkert några som pumpat upp den nu och ska mäta ur det sista som går på den.när du går in med 100k säljer dom allt och dina 100k är värd 25k nästa dag.

Som sagt jövlogt riskfyllt.
Citera
2020-06-08, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sikkan
Vad tror ni om beam då? MW i grunden, precis lanserat atomic swap mot btc och ltc. Eth lär komma snart.

Centraliserad shitcoin som dumpar tokens för att funda värdelös teknologi.
Citera
2020-06-08, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smushkush
Varför har det sjunkit så mycket sedan start då?

och de här väldigt låg market cap. 75k usd igår bara. Inte ens säkert du får det sålt om du köper för typ 10k.

Helt klart värt det om denna shotcoin stiger x10 på 1 vecka men det vet man ju aldrig. Säkert några som pumpat upp den nu och ska mäta ur det sista som går på den.när du går in med 100k säljer dom allt och dina 100k är värd 25k nästa dag.

Som sagt jövlogt riskfyllt.
Investeringar i all Crypto anser jag riskfyllt, denna är det ingen skillnad på. De låg mycket lågt till dess pumpen skedde i slutet av 2017, sen dök de som alla andra i 2018.

De har följt Bitcoin ganska bra men de var ett hypecoin, helt klart. Nu har de visat att de följer sina milstolpar och landar stora exchanges. Tidsfråga till de når ATH, tror jag.

Communityn var stark även om aktiviteten sjönk, som med denna tråd. Hyperaktiv till crashen i 2018.
Deras community var alltid mycket aktiv.

Anledningen till deras låga pris och framförallt låga 24h volym anser jag vara att de som verkligen tror på projektet, de som suttit i båten och inte sålt, jag en av dem, tradear inte, de håller på påsen de har och har nu fyllt upp successivt.

Dessutom ligger de på mycket små marknadsplatser just nu, HitBtc kommer göra underverk för volymen. Coinfalcon har ca 85% av deras volym idag, det är ingen stor sida. De låg på Cryptopia men vi vet ju vad som hände med den sidan...

ECA har legat i skuggan, gjort sin träning, ätit rätt och går upp i ringen nästa vecka
Citera
2020-06-08, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mesmerization
Investeringar i all Crypto anser jag riskfyllt, denna är det ingen skillnad på. De låg mycket lågt till dess pumpen skedde i slutet av 2017, sen dök de som alla andra i 2018.

De har följt Bitcoin ganska bra men de var ett hypecoin, helt klart. Nu har de visat att de följer sina milstolpar och landar stora exchanges. Tidsfråga till de når ATH, tror jag.

Communityn var stark även om aktiviteten sjönk, som med denna tråd. Hyperaktiv till crashen i 2018.
Deras community var alltid mycket aktiv.

Anledningen till deras låga pris och framförallt låga 24h volym anser jag vara att de som verkligen tror på projektet, de som suttit i båten och inte sålt, jag en av dem, tradear inte, de håller på påsen de har och har nu fyllt upp successivt.

Dessutom ligger de på mycket små marknadsplatser just nu, HitBtc kommer göra underverk för volymen. Coinfalcon har ca 85% av deras volym idag, det är ingen stor sida. De låg på Cryptopia men vi vet ju vad som hände med den sidan...

ECA har legat i skuggan, gjort sin träning, ätit rätt och går upp i ringen nästa vecka

Haha då förstår jag varför du vill folk ska investera. Inte så kulbsotta på en shitcoin och vägra sälja för priset är 20x lägre än när man gick in.

Fortsätt sprida hypen tillslut går nån på den
Citera
2020-06-08, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smushkush
Haha då förstår jag varför du vill folk ska investera. Inte så kulbsotta på en shitcoin och vägra sälja för priset är 20x lägre än när man gick in.

Fortsätt sprida hypen tillslut går nån på den

Inte alls min intention.
Du har fått det om bakfoten min vän.
Jag skrev priset ovanför, låt oss återkomma till det om ett, tre och tio år för att se om verksamheten fortfarande är igång.

Jag köpte in mig vid 1-8 sat.
Jag vägrade sälja när det gick ned till 1sat igen för att jag ser potentialen.
Jag har köpt mer allt eftersom tiden gått.
Jag kommer inte sälja på mycket länge även om jag nu ligger många gånger plus.

Allt under 8 sat är ett klipp enligt mig.

Jag skrev om det här i hopp om att få ett seriöst svar från någon som sätter sig in i tekniken, inte från någon som sätter på skygglappar vid minsta misstanke. Kolla in communityn och teamets mål, du kommer inte ångra dig. Men det ser vi först om ett år

Jag kan ha fel, men det verkar inte så än så länge.
Citera
2020-06-08, 19:02
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klosor6
Centraliserad shitcoin som dumpar tokens för att funda värdelös teknologi.

tack för input
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in