Citat:
Ursprungligen postat av
Fnissturken
Du kan räkna in mig i kategorin invandringskritiska svenskhatare. Jag anser att vi uppnått ett stadium där vi inte kan gå tillbaka. Svenskarna kommer bli en minoritet, förvisso den största minoriteten, allt mer välfärdstjänster kommer att gradvis försämras och de som inte har mycket goda inkomster kommer att få det väldigt mycket sämre.
Svenskarna har förtjänat det och jag hoppas att det går riktigt illa för det svenska folket. De har nämligen förtjänat det. Och jag är sjukt trött på gamlingar som gnäller på äldrevården, sjuka som gnäller på sjukvården, rånade män och våldtagna kvinnor. De har ingen rätt att klaga! Jag är förvisso svensk själv men någonstans har jag insett att jag inte vill vara en del av gemenskapen. Nu handlar det om att rädda sig själv.
OK, du tillhör precis som jag de som kan säga "Vad var det jag sa?" när man diskuterar svensk invandringspolitik.
Du är - och det med viss rätta bitter och arg på befolkningen. Det sagt så är det ingen som räddar sig själv. Det är en liberal vanföreställning. Man överlever i grupp, genom samarbete och att stå sköld vid sköld. Du är bunden vid svenskarna oavsett hur föraktligt du nu anser att de handlat som kollektiv i den här frågan.
Nu kommer staten med kommunerna som sina hantlangare för att invadera BRF, villaområden och fritidshus. Det är illa nog att man lät politikerna förvandla hederliga arbetarområden med HR till asylförläggningar och att alla teg.
Men vad ska det föreställa för hämnd när undersköterskor, brandmän, poliser och andra med rätt magra löner med sina skattepengar ska vara med att bekosta inköp av BRF-lägenheter på bostadsmarknaden? Det är ingen genomtänkt inställning. Det är självskadebeteende.
Det genomtänkta är att vägra möjliggöra och så långt möjligt försvåra det här vansinnet genom att aldrig sälja något i fastighetsväg till en kommun.