2016-10-03, 01:38
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiskoega
Tips till alla fattiga människor där ute, https://www.youtube.com/watch?v=gKYr7QzhwFo. Ett hybridlag med billiga Serie A spelare samt Giovinco (MLS) och Giovani dos Santos (MLS) på topp. Går att hitta mellan 11-15K och fungerar otroligt bra, Giovinco är godlike till priset på 3K.

Fråga till er alla där ute...

Hur har ni alla gjort för att få så mycket pengar på Fifa? Jag slängde iväg tiotusentalskronor på packs för fifa16. Har bestämt mig att inte spendera en krona på fifa17.

Har ni ärligt suttit och tradat er fram från 0 eller har ni slängt in en del pengar för att köpa kort?

Hur mycket riktiga pengar har ni spenderat och hur mycket Fifacoins har ni?

Går det fortfarande att fula sig till billiga fifacoins genom externa sajter? <- Denna fråga kanske inte är tillåten att diskutera och då behöver ni inte svara, jag vill inte ha hemsideadressen eller så, undrar bara om folk fortfarande pysslar med sånt.

Frågvis men alltid undrat kring detta :-)
130k. Inga cash om du frågar eliten här. För mig är det halleluja-momenten med så mycket pengar fyra dagar efter släpp. 4600FP löste det hela.
Citera
2016-10-03, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
130k. Inga cash om du frågar eliten här. För mig är det halleluja-momenten med så mycket pengar fyra dagar efter släpp. 4600FP löste det hela.
Lagt 150:- ungefär sen har jag deluxe versionen så får räcka för mig.
Citera
2016-10-03, 07:24
Medlem
rasmusens avatar
Snabb fråga; vad är sbc?
Citera
2016-10-03, 08:29
Medlem
Ni som hunnit lira med många olika spelar, någon som sticker ut?(Max 300k) Lite sugen på Aubameyang, men har alltid föredragit små smidiga spelare. Kör just nu med Coman som st och han är grym men har coins som bara ligger och dammar så man blir ju sugen på köpa något dyrare.
Citera
2016-10-03, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rasmusen
Snabb fråga; vad är sbc?

SBC = Squad Building Challenge
Citera
2016-10-03, 09:42
Medlem
Halvt omöjligt att gissa kanske men vilken liga står på tur i sbc?

Bör väl vara en halvstor liga Holland har jag som möjlig kandidat.
Citera
2016-10-03, 09:45
Medlem
Håller på med El Rondo på SBC men får fan inte till det! Ni som gjort den, vilka spelare använde ni? 🙏🏻
Citera
2016-10-03, 09:56
Medlem
Rackkartygarns avatar
Tjo, packade Messi igår. När ska man ta o sälja pöjken?
Citera
2016-10-03, 09:59
Medlem
waikikiis avatar
Räknas spelare som finns med som subs/reserver med i "lojalitetsbonus"?
Citera
2016-10-03, 10:08
Medlem
Gerdtmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiskoega
Tips till alla fattiga människor där ute, https://www.youtube.com/watch?v=gKYr7QzhwFo. Ett hybridlag med billiga Serie A spelare samt Giovinco (MLS) och Giovani dos Santos (MLS) på topp. Går att hitta mellan 11-15K och fungerar otroligt bra, Giovinco är godlike till priset på 3K.

Fråga till er alla där ute...

Hur har ni alla gjort för att få så mycket pengar på Fifa? Jag slängde iväg tiotusentalskronor på packs för fifa16. Har bestämt mig att inte spendera en krona på fifa17.

Har ni ärligt suttit och tradat er fram från 0 eller har ni slängt in en del pengar för att köpa kort?

Hur mycket riktiga pengar har ni spenderat och hur mycket Fifacoins har ni?

Går det fortfarande att fula sig till billiga fifacoins genom externa sajter? <- Denna fråga kanske inte är tillåten att diskutera och då behöver ni inte svara, jag vill inte ha hemsideadressen eller så, undrar bara om folk fortfarande pysslar med sånt.

Frågvis men alltid undrat kring detta :-)
Tradat mig från 15k till 55k i appen. Ska skaffa själva spelet idag
Citera
2016-10-03, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rackkartygarn
Tjo, packade Messi igår. När ska man ta o sälja pöjken?
Du avgör själv
Citera
2016-10-03, 10:50
Bannlyst
Vad tror ni, kommer priserna gå upp ytterligare den närmsta veckan eller har de i stort sett nått sin peak nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in