2016-12-22, 17:57
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeraaa
Hej! Gör som jag säger nu. Gå in på futhead och sök på valfri spelare. Tryck Hunter, checka stats, och sedan väljer du basic. Då kommer du se att det står +5 lite här och var. De visar korten utan kemi.
Vart gör man det på futhead? Hittar ingenstans. Är på mobil också. Har ingen dator. På futbin vet jag hur man gör och där får t.ex. Suarez 92 i pace och 97 i shooting av Hunter. Men resten av statsen är exakt likadana som basic.

Edit:

Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
tryck på basic en gng till så ser du att kortet får +5 på flera olika attribut..
Jaha!! Då är jag med. Det är om spelaren har full kemi då eller?
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-12-22 kl. 18:00.
Citera
2016-12-22, 17:58
Medlem
Har inte lirat på 2-3månader men tänkte dra igång igen, skulle vilja ha lite inspiration när det gäller lag.
Jag har en budget på 195k, ps4. Har 4312 som favoritformation men äver 4321 är av intresse.

Tack på förhand!
Citera
2016-12-22, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Vart gör man det på futhead? Hittar ingenstans. Är på mobil också. Har ingen dator. På futbin vet jag hur man gör och där får t.ex. Suarez 92 i pace och 97 i shooting av Hunter. Men resten av statsen är exakt likadana som basic.

futbin blir rätt..om du växlar mellan dom..kanske inte syns på mobil dock men på PC är det rätt

EDIT: ja full kemi krävs för att få ut max
Citera
2016-12-22, 18:43
Medlem
http://www.futhead.com/squad-building-challenges/squads/238090/

Kan någon svara på varför Ogbonna får 6 i chem i mitt lag.. har vart tvungen och startat om mitt FUT-lag och har precis skrapat ihop till detta och så saknas det en chem för att få ihop skiten det är ju tydligt att det är Ogbonna också eftersom hans chem lyser grönt på futhead, och ingen annans... whyyy?
Senast redigerad av Calcia 2016-12-22 kl. 18:47.
Citera
2016-12-22, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calcia
http://www.futhead.com/squad-building-challenges/squads/238090/

Kan någon svara på varför Ogbonna får 6 i chem i mitt lag.. har vart tvungen och startat om mitt FUT-lag och har precis skrapat ihop till detta och så saknas det en chem för att få ihop skiten
Ogbonna måste ha en grön länk, de gulorangea hjälper inte då cm som är av annan liga och land gör att han får röd länk som du ser. Så fixa in en westham spelare eller en italiensk mb/rb/lb från epl!
Citera
2016-12-22, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niva94
Ogbonna måste ha en grön länk, de gulorangea hjälper inte då cm som är av annan liga och land gör att han får röd länk som du ser. Så fixa in en westham spelare eller en italiensk mb/rb/lb från epl!

Men hur har han fått det att bli 85 i chem på futhead? Det är så skumt.
Citera
2016-12-22, 18:51
Medlem
mikki1102s avatar
Citat:
Han har loyalty på Ogbonna.
Citera
2016-12-22, 18:52
Medlem
Citat:
Han har loyalty bonus på Ogbonna, så han har spelat minst 10 matcher med hnm!
Citera
2016-12-22, 18:54
Medlem
Så det funkar på SBC också? Okej, då var det som jag trodde, tack för svar.
Finns ingen annan italiensk mittback i epl, men ska pussla om skiten för dom ynka mynten jag har slut på kondition också, det är ett jävla struggle det här i början speciellt utan myntbonusar och tränaruppgifter haha.
Citera
2016-12-22, 19:07
Medlem
Fan vad jag gillar 4-2-2-2. Tagit mig till Division 2 med bara 48 vinster och 1 förlust med mitt BL-lag. Har dock problem att försvara mig i vissa matcher. Speciellt mot folk som bara rushar rakt mot målet. Som min förra motståndare, bollen till Dembele och sen RUSHEN, som att jaga en ål. Någon som vet vad jag gör för fel när han hela tiden kommer rättvänd med dessa snabba spelare? Ställer in backlinjen på defensiv/ultradefensiv men det hjälper föga. Iaf så ledde han med 2-0 och jag lyckades vända till 2-3 sen bögade jag runt resten av matchen för jag blir så förbannad på dessa pace.horor
Senast redigerad av No6 2016-12-22 kl. 19:10.
Citera
2016-12-22, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored

Edit:

Jaha!! Då är jag med. Det är om spelaren har full kemi då eller?

Förstår du vad jag menat nu???
Citera
2016-12-22, 19:16
Medlem
Mer eller mindre helt ny på FIFA.
La lite pengar på packs, så sitter på 193 spelare nu.

Vad är bäst att göra med mina överblivna spelare?
Sälja på marknad eller använda i truppbyggarutmaning?

Samt hur mycket kemi bör man sikta på att ha?
Har 91 just nu och 83 i betyg.
Kör 4-1-2-1-2.

Andra bra tips till en noob är varmt välkomna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in