2016-09-25, 15:59
Medlem
spinelos avatar
Någon annan som inte kommer in på transfer market på fut webbappen?

Står continue playing fut 17 on pc to unlock access to the Transfer market..
Vafan är det där för jävla skit?
Citera
2016-09-25, 18:07
Medlem
Är det lika OP att nicka på Ultimate Team som det är på demot? För isåfall lär jag ju bygga ett lag runt Slimani det första jag gör
Citera
2016-09-25, 18:19
Medlem
TonyLamborghinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jobob
Är det lika OP att nicka på Ultimate Team som det är på demot? För isåfall lär jag ju bygga ett lag runt Slimani det första jag gör
Citera
2016-09-25, 19:42
Medlem
Någon som gjort några sjuka deals då som är värda att skryta om? Hade önskat att jag kunnat vara mer aktiv på transfern men har för mkt jobb just nu så för nöja mig med lite sneglande om kvällarna.

Lyckades iaf roffa åt mig Dybala för 70 000 i förrgår när han la runt 120 000, sjuka var att jag bara uppdaterade på honom i 10 sek så dök han upp.

Marchisio köpte jag med i förrgår för 30 000 när han la på 43 000 men då fick jag hålla på att uppdatera i 15 min typ så det var drygt.

Har ni något liknande?
Citera
2016-09-25, 20:58
Medlem
Jochen-s avatar
Om någon utav er spelar på PC så kan man använda sig utav VPN och ansluta sig mot Singapore och spela spelet från och med imorgon 26/9 17.00 CEST istället för att behöva vänta till på torsdag / fredag.

Vet inte om det redan har nämnts innan.. enda man behöver göra är att logga in mot Origin med VPN och sedan disconnecta VPN när man har fått upp Fifa 17 launchern och ska starta spelet.
Citera
2016-09-26, 00:02
Medlem
NilssooonSs avatar
Jävlar vad lite aktivitet det är i detta forumet. Minns för några år sedan, gick inte många minuter mellan varje inlägg
Citera
2016-09-26, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS
Jävlar vad lite aktivitet det är i detta forumet. Minns för några år sedan, gick inte många minuter mellan varje inlägg
Exakt vad jag tänkte. Håller helt med.
Citera
2016-09-26, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS

Aktiviteten här i tråden lär väl visserligen öka när spelet släpps för kreti och pleti den 29e, men visst var det bättre förr. Rätt tråkigt, faktiskt. :/
Citera
2016-09-26, 02:20
Medlem
max02s avatar
Grabbar, tänkte testa en ny formation detta FIFA. Har tidigare kört 4-3-3 (4) och 4-1-2-1-2 väldigt mycket och gillar väl båda två egentligen, men känner det är dags prova på nåt nytt. Vilka kör ni med? 4-4-2 har jag inte varit så mycket för tidigare men är sugen prova med startlaget.
Citera
2016-09-26, 08:12
Medlem
Någon som vet om squad challenge kommer finnas i webappen/in-game eller om det bara är companion som gäller?

Aldrig haft så flyt med trading som i år, uppe på ~40k redan och då har jag bara gjort challenges och köpt billigt / sålt dyrare med det jag fått där. Går ju att sälja riktigt kassa spelare för dyra priser
Citera
2016-09-26, 08:30
Medlem
Drog Vardy i veckans pack, 45k för honom är löjligt.
Citat:
Ursprungligen postat av jaackie
Någon som vet om squad challenge kommer finnas i webappen/in-game eller om det bara är companion som gäller?

Aldrig haft så flyt med trading som i år, uppe på ~40k redan och då har jag bara gjort challenges och köpt billigt / sålt dyrare med det jag fått där. Går ju att sälja riktigt kassa spelare för dyra priser
Troligtvis inte, draft fanns väl inte på webappen förra året men fanns på companion?
Citera
2016-09-26, 08:35
Medlem
EnLitenFryss avatar
Squad Building Challenge är rätt roligt ändå, än så länge. Kombinerar trading, squad building med att kunna göra schyssta deals. Byt in halvkasst, få några packs.

Enda minus är att det tar rätt så mycket tid. Tålamod krävs, annars är det lätt att det blir så att man helt plötsligt köpt spelare till challengen som är dyrare än vad belöningen man får är.

Lite synd så här i början att jag har så lite cash att röra sig med, och att priserna är relativt höga som de är i början.

Någon mer som grottat ner sig i dem?

Jag har klarat:
Lets get started
Kick Off
League and Nation Basics

Jobbar just nu på "Hybrid nations". Spelare från PL känns givet för denna, för att få full kemi med spelare från olika länder. PL har gott om guldspelare från olika nationer så det är hyfsat billigt.

Om jag orkar ska jag ta Hybrid Leagues sen. Tippar jag kör på brassar eller spanjorer för att få full kemi, de tenderar att finnas i princip alla ligor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in