• 2
  • 3
2016-08-17, 22:10
Medlem
idiamindadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av u71ds
Jo visst är det så, men tittar man på bostadsmarknaden så har den frikopplats helt från alla övriga marknader verkar det som. Där har ju inflationen varit extremt hög.

Du menar deflation?

Edit. Deflation kan man nog bara använda i mening att penningvärdet ökar. Sorry. *fegt att radera ett inlägg*
Senast redigerad av idiamindada 2016-08-17 kl. 22:12.
Citera
2016-08-26, 13:08
Medlem
TS här igen.

Är det dumt att försöka stressa fram ett bostadsköp i spekulationssyfte anser ni? Alltså att jag försöker köpa bostad snarast möjligast för att hoppas på eventuell värdeökning?
Citera
2016-08-26, 13:57
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
TS här igen.

Är det dumt att försöka stressa fram ett bostadsköp i spekulationssyfte anser ni? Alltså att jag försöker köpa bostad snarast möjligast för att hoppas på eventuell värdeökning?

Ja, det är dumt. Köp bostad när du hittar en du VILL bo i och behöver.
Citera
2016-08-26, 16:13
Medlem
Helblodsprinsens avatar
Citat:
TS här igen.

Är du ny på marknaden och inte har stenkoll (som kan vara svårt att ha även för en erfaren i dessa tider) så bör du nog hitta ett objekt som du kan tänka dig att bo i. Går det inte som du tänkt att kan du alltid flytta in i den själv.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in