2016-08-11, 20:38
Medlem
nedboys avatar
Jag känner en tjej som fick frågan av en kille på gymmet om hon kunde tänka sig att använda trosskydd som han sen kunde tänka sig att köpa av henne. Han sa att han redan hade kunder och andra tjejer som sålde till honom. Hon skulle då använda trosskyddet under hela dagen och sen vid gymmet på kvällen så kunde han ta över det för en liten peng.

De tjejer som jag har umgåtts i nakentillstånd under längre tider brukar använda trosskydd i slutet av mensveckan. Är inte det de vanligaste?
Citera
2016-08-11, 20:50
Medlem
irrljuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy

De tjejer som jag har umgåtts i nakentillstånd under längre tider brukar använda trosskydd i slutet av mensveckan. Är inte det de vanligaste?

Jo det är nog vanligast men även i början av mensveckan, vissa damer har även så lite mens att trosskydd räcker under alla dessa dagar.
Citera
2016-08-11, 22:29
Medlem
Lisalits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrljus
Jo det är nog vanligast men även i början av mensveckan, vissa damer har även så lite mens att trosskydd räcker under alla dessa dagar.

Exakt. Dessutom buffert när man har tampong för damage control.

Fattar inte de som tror att trosor behöver tvättas i 90C på grund av flytningar... Det är ingen radioaktiv vätska direkt. Och det är väldigt sällan trosskydd används bara för flytningar då sådana "fukthärdar" sabbar bakteriebalansen = svamp.

Förvånande hur lite vissa vet om feminim intimhygien.
Citera
2016-08-11, 22:54
Medlem
this isn't mes avatar
Även innan mensen är det bra skydd, om mensen kommer plötsligt kan blodet hinna rinna igenom trosorna (och i värsta fall byxorna) men med trosskydd är man mer säker.
Citera
2016-08-11, 22:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oddman84
Det kanske kommer annat är svett från damernas privata delar? Men det är en bra fråga, ska bli intressant att läsa svaren! (Vågar inte fråga frugan)

Toffel
Citera
2016-08-11, 22:59
Medlem
BallsMans avatar
Många kvinnor har ju betydligt större menstruationer än de där två teskedarna de menar är "genomsnittet", precis som Svenska kvinnor i genomsnitt "föder 1,6 barn" .

Tror att många uppskattar trosskydd, de som är över två teskedarna genomsnittet
Citera
2016-08-11, 23:20
Medlem
Livingmyownlifes avatar
Som sagt. Vissa kvinnor har rikligare flytningar än andra och använder därför trosskydd jämt. Och en del bara i början och slutet av mensen.

Själv har jag inte det för att skydda trosorna utan för att jag upplever det obehagligt att ha " fuktiga" trosor. Kan upplevas som att ha en kissdroppe som aldrig torkar Iaf under ägglossningen. De andra dagarna är det som att ha kladd och klet där och då är det så lätt att bara ta ett nytt trosskydd när man går på toa istället för att byta trosor 10 ggr om dagen.

Hur skulle ni killar uppleva att ha halva satsen i kallingarna och gå runt i en dag? Blött, kladdigt och kletigt
Citera
2016-08-11, 23:25
Medlem
dunn0mans avatar
Binda och/eller tampong under mensens rikligaste dagar för mig. I slutet när jag blöder lite kör jag trosskydd då tamponger torkar ut slemhinnan och det känns onödigt med binda när man blöder så pass lite. Trosskydd mot flytningar använder jag aldrig.
Citera
2016-08-11, 23:44
Medlem
Trosorna får spår som inte kan tvättas bort. Tror det är urinet som fräter bort färgen men svarta trosor får ofta en roströd strimma, där färgen frätts bort. Det går inte att tvätta tillbaka. Samma med vita trosor, de får ofta en gul strimma som inte går att tvätta bort.
Sen är det fräschare med trosskydd som du kan byta nån gång per dag.
Citera
2016-08-11, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bagira
Menar du seriöst ?

Citat:
Ursprungligen postat av Cougars
Toffel
Tro mig, hon hade blivit misstänksam och undrat varför jag frågar om det. Hon är expert på att läsa in baktankar och dolda budskap oavsett om de existerar eller ej. Det har jag lärt mig efter över ett decennium av samvaro! Om trosskydd har med flytningar att göra kommer hon nog direkt börja grubbla på om jag tycker hon börjat lukta illa där nere eller liknande. Bättre då att hålla tyst. Kvinnor kanske är såhär överlag, vad vet jag.

Men men, TS (och jag) fick svar på frågan, så nu vet vi
Citera
2016-08-12, 00:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oddman84
Tro mig, hon hade blivit misstänksam och undrat varför jag frågar om det. Hon är expert på att läsa in baktankar och dolda budskap oavsett om de existerar eller ej. Det har jag lärt mig efter över ett decennium av samvaro! Om trosskydd har med flytningar att göra kommer hon nog direkt börja grubbla på om jag tycker hon börjat lukta illa där nere eller liknande. Bättre då att hålla tyst. Kvinnor kanske är såhär överlag, vad vet jag.

Du har helt rätt och du är inte den enda som lever med det motsatta könet. Det är inte helt lätt alla gånger då kvinnor kan vara lättstötta och inbilska.

Mitt toffel-inlägg var sarkasm och jag skulle aldrig fråga madame här hemma om något sådant.
Citera
2016-08-12, 00:22
Bannlyst
För oss som knappt blöder någonting räcker det med trosskydd. Både tamponger och bindor blir överdrivet, när de bara blir lite rödfläckiga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in