• 1
  • 2
2005-12-04, 20:19
Medlem
Olympiuss avatar
Tycker det vore en idé att ha speciella forum för t ex wow, BF2, HL mods (cs, cs:s osv) och kanske några andra spel men i huvudsak dom.
Det är jobbigt att diskutera ett helt spel i en tråd, speciellt wow, det är så oerhört stort.
Sorry om jag postade i fel forum.
Citera
2005-12-04, 20:56
Medlem
grimms avatar
Låter som en skön idé
Citera
2005-12-04, 21:12
Medlem
Schwedens avatar
nja, jag tycker det är bra som det är.
Citera
2005-12-04, 22:26
Medlem
vinnes avatar
Håller med, många spel har så många olika sidor, och det blir både krångligt och rörigt att diskutera de i en tråd.
Citera
2005-12-04, 23:34
Medlem
ImTheMans avatar
lär ju bli en hel del subforum i så fall, så för överskådlighetens skulle hoppas jag i så fall att de läggs i ett subforum så att det blir ett ordnat träd.

hellre subforum än de nuvarande mastodonttrådarna iaf.
Citera
2005-12-06, 03:19
Medlem
Sujoks avatar
har faktiskt också funderat på det, hade varit mycket smidigare så, tar ju evigheter att läsa igenom trådarna för att finna det man vill
Citera
2005-12-06, 13:01
Medlem
Spaders avatar
Nej.
Det är bra som det är och sen är jag tveksam till att admin skulle införa nya forum enbart för att några trådar är populära. Om det vore som så så hade vi haft ett Knutbyforum, och (insert valfri tråd från evighet)-forum, vilket inte behövs.

Jag kan förstå om det blir jobbigt att diskutera allt i samma stora tråd, men jag tror hellre på splitting än skapande av nya forum. WoW och BF2 kan möjligtvis delas upp i 2 (max 3) forum vardera. Dessutom har vi det här fenomenet att ett spel förlorar popularitet med tiden, vilket skulle resultera i tomma underforum om 1-1,5 år (eller mer).

Nej, 2-3 trådar om samma spel (men olika ämnen) är bättre än underforum.

/Spader
Citera
2005-12-06, 13:14
Medlem
volvo 240s avatar
Hellre en och annan sticky tråd
Citera
2005-12-06, 13:37
Medlem
ImTheMans avatar
Citat:
Om det vore som så så hade vi haft ett Knutbyforum, och (insert valfri tråd från evighet)-forum, vilket inte behövs.
Men det krävs nog en speciell typ av människor för att ens orka peta i trådar som är över 2000 inlägg. du ser verkligen inget problem med det?

Volvo, stickys behövs inte för populära trådar.
Citera
2005-12-06, 14:27
Medlem
Sujoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spader
Nej.
Det är bra som det är och sen är jag tveksam till att admin skulle införa nya forum enbart för att några trådar är populära. Om det vore som så så hade vi haft ett Knutbyforum, och (insert valfri tråd från evighet)-forum, vilket inte behövs.

Jag kan förstå om det blir jobbigt att diskutera allt i samma stora tråd, men jag tror hellre på splitting än skapande av nya forum. WoW och BF2 kan möjligtvis delas upp i 2 (max 3) forum vardera. Dessutom har vi det här fenomenet att ett spel förlorar popularitet med tiden, vilket skulle resultera i tomma underforum om 1-1,5 år (eller mer).

Nej, 2-3 trådar om samma spel (men olika ämnen) är bättre än underforum.

/Spader

Det är också en bra ide, men jag vill minnas att ni tidigare tagit bort trådar om populära spel med ett specifikt ämne och hänvisat till tex world of warcraft tråden.
Citera
2005-12-06, 14:37
Medlem
Nemesis1s avatar
Nej tack! Skulle sticka i mina ögon att se överskattade spel som Counter-Strike (bleh!) belönas med egna forum... Det räcker väl med att man skapar vanliga trådar... "Den stora tråden om Quake4", "Starcraft - sammanslagen tråd", etc...
Citera
2005-12-06, 15:13
Medlem
Olympiuss avatar
Alla trådar som har med WoW att göra har ni synkat med denna tråden ju.
Ni som spelar wow måste väl förstå lite vad jag menar. Det är svårt att diskutera
till exempel 2 olika klasser hur de är i pvp i en och samma tråd, det är väldigt mycket. Folk orkar inte gå igenom så stora trådar och postar antangen inte alls eller samma sak som redan postats.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in