Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-05, 13:54
  #1
Medlem
Whiteejacks avatar
Vet ni någon bra program som är gratis eller har free trial (får gärna kosta, men då ska jag först vela testa den med någon free trial) som finns tillgänligt?

Helst ska den vara enkel att redigera med men samtidigt ha många funktioner,

kom med era förslag tack
Citera
2016-08-05, 14:05
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whiteejack
Vet ni någon bra program som är gratis eller har free trial (får gärna kosta, men då ska jag först vela testa den med någon free trial) som finns tillgänligt?

Helst ska den vara enkel att redigera med men samtidigt ha många funktioner,

kom med era förslag tack

Adobe after effects är bra den har 30 dagars trial men du kan få crack från piratebay
Citera
2016-08-05, 14:17
  #3
Medlem
Whiteejacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbdinGTX
Adobe after effects är bra den har 30 dagars trial men du kan få crack från piratebay

Alright, tackar. Ska se efter.
Citera
2016-08-05, 16:10
  #4
Medlem
findatas avatar
Tog själv ner Camtasia (PC) för någon dag sedan. Inte lika kompetent som Adobe, men lite lägre inlärningströskel.
Citera
2016-08-05, 17:19
  #5
Medlem
Whiteejacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av findata
Tog själv ner Camtasia (PC) för någon dag sedan. Inte lika kompetent som Adobe, men lite lägre inlärningströskel.

Nog värt det ändå, adobe premiero pro CC verkar vara väldigt bra.
Citera
2016-08-06, 11:36
  #6
Moderator
Protons avatar
Övriga dator- och IT-diskussioner --> Filmproduktion
/Moderator
Citera
2016-09-25, 23:04
  #7
Medlem
kufikiris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whiteejack
Vet ni någon bra program som är gratis eller har free trial (får gärna kosta, men då ska jag först vela testa den med någon free trial) som finns tillgänligt?

Helst ska den vara enkel att redigera med men samtidigt ha många funktioner,

kom med era förslag tack


DaVinci Resolve är utan tvekan det bästa klipp/redigeringsprogrammet som finns just nu och det är 100% gratis Länk ---> https://www.blackmagicdesign.com/pro...davinciresolve

After effect går att klippa i men det är egentligen bara gjort för att göra effecter/VFX m.m.
Citera
2016-10-24, 12:36
  #8
Medlem
You can edit in youtube or use movie maker (pc)
Citera
2016-10-24, 12:36
  #9
Medlem
or imovie on mac
Citera
2021-05-27, 18:31
  #10
Medlem
SnilleFixs avatar
Någon som vet vad det är för redigeringsprogram dom använder här? https://youtu.be/miUxP9ADrg8?t=60

Tänkte skapa några videos på youtube
__________________
Senast redigerad av SnilleFix 2021-05-27 kl. 18:36.
Citera
2021-06-28, 02:21
  #11
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnilleFix
Någon som vet vad det är för redigeringsprogram dom använder här? https://youtu.be/miUxP9ADrg8?t=60

Tänkte skapa några videos på youtube
Av det jag såg, så är det fullständigt omöjligt att avgöra. Jag har tre redigeringsprogram installerade just nu och skulle förmodligen kunna göra en likadan video i vilket som helst av dom.

Du behöver vara mer specifik än så.
Citera
2021-06-28, 02:24
  #12
Medlem
Kdenlive är ju även det helt gratis. Kanske inte så enkelt att lära sig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback