Citat:
Ursprungligen postat av
Ulanna
Det är nog fler än mamman som upplever en hotbild. Om JM ska få tillgång till miljonerna så behöver storasyster också förintas.
JM:s 4 största barn AB, DB, JB och AG kanske inte heller ligger så bra till i hennes ögon. Även om DB och JB var tysta i TR så talade de lite i HR när det gällde mordet på morfar och mordförsöket på mormor.
JM ser nog till att svärsonen JJ upplever obehag för "hjälpen" hon fick när maken AP "drunknade". Han kommer nog vara tyst om saken, men kommer JM vara det? Jag tror vi kan förväntas höra mer om både det ena och det andra. Det kan finnas fler mörkade mord med anstiftan från JM -
En vidrig hondjävul som trodde sig vara smart när hon använde penningkåta lakejer. En dag kanske någon lakej åker dit för något annat och erkänner delaktighet p g a av ånger. Kanske en utopi, men man vet aldrig. Det kan inte vara helt enkelt att bära skuld för mord om man har ett uns samvete.
Jupp, alla som inte faller hondjävulen på läppen ligger pyrt till. Det spelar ingen roll vad det än må vara - hon är åklagare, domare och bödel på en och samma gång.
.. och det bara råkar hända vedergällning kring Johanna. . Pappa dör på Akis födelsedag, grabbarna slogs blodiga efter sexfilmen. Jättemärkligt.
JM:
jag har kanske har morbid humor, men jag skulle aldrig kunna skada en människa.
JM: Aldrig, däremot blir människor skadade, som är… Nu lyssnar ni ju inte ens igen.
JM: Jag hoppas att sjukhuset har köpt in extra rullstolar för det är många som kommer få sina knäskålar sönderslagna efter det här.
JM:
Alla som sk, alla som skadar mig…
JM: …
råkar ut för någonting.
JM: Jag sa
alla som är elaka mot mig, de har råkat ut för någonting, så sa jag.
JM: Någon kommer slå dem.
JM: Ja, men det får väl du tycka att det låter som ett hot då.
JM: Ska vi avsluta förhöret eller?