Citat:
Ursprungligen postat av
Tr4ms
Sant. Kårandan är stark, ännu mer på en liten ort. En polis kan säkert få med de andra/några andra grabbar på stationen. Även poliser knarkar, knullar horor osv. Det kan inte undgått polis och socialtjänst att det är en jävla röra av knarkande unga, langning, vapen, horeri, behandlingshem, yrkeskriminella, afganer osv i JM's närmaste krets. Det måste gått massa rykten om henne sedan lång tid när hon är så öppen med att mörda folk hit och dit. Om inte annat för att hon kom från en hyggligt förmögen familj, det brukar öka intresset för skvaller.
Hade hon inte "skydd" av en polisman/flera polismän undrar man om de är kompetenta nog att vara poliser. Jag menar, t ex hur många Jafar kan det finnas i distriktet? Är inte det inte en varningssignal att en soc-tant umgås med kriminella, har knarkande barn mm mm? Det hittades tom ett hyggligt antal Tramadol i lägenheten, misstanke om försäljning fanns. Inget hände.
Min tro är att det finns starka intressen från många håll att inte lyfta på locket. Det finns gott om människor som gjort skumma saker runt Johanna, mycket pengar i rullning. Börjar man gräva runt Johanna med klan lär det dyka upp en massa skit om en massa personer runt om i trakten.
Bullseye

. Mitt i prick!
Och trots allt skit som ändå framkommit, hustrumisshandel (aki och JJ), knark, våld, fyllekörningar, misstanke om mord nära anhörig, etc etc), så hör och häpna, så får de behålla sina små BARN!!!!
Och JB sitter i en soc-lgh, hyran betald av soc, och lagar och äter plankstek med oxfile, transfererar pengar mellan konton på minst 78 000 kr.......och arbetslöse JJ lånar ut 100 000 skr till Jm, bara så där......
Min anhörige blev av med sitt lilla barn till sochaggorna för bra,bra,bra mycket mindre än så!!!!
Faan vad ARG jag blir....."lika inför socialtjänstlagenlaaaagen"......hahahaaa, my ass!!!
Heja svenska skattebetalarna