2025-05-14, 07:30
Medlem
Ok my kanske har gjort något dumt för 10år sen...men att stalka henne i 9år..det är helt sjukt...kvinnan borde få hjälp ...hoppas hon får betala skadestånd för allt hon gjort mot my
Citera
2025-05-14, 08:13
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Till Dumdryg

Självklart kan man diskutera ”dokumentären” men tycker du verkligen det är det som pågår i den här tråden just nu?

För att slippa påhopp tycker jag givetvis att kvinnan som förföljer MM på ett helt vidrigt sätt borde stoppas och dömas.
Men att MM blivit utsatt innebär inte att allt hon gjort plötsligt bara försvinner.

Vi som vet… vi vet.

Jag säger som Mona (Monas universum) Hotellhändelsen är en en skitsak. My hade gjort bort rejält sig både innan och efter det. Därför valde många att ”checka ut”.
Det vet hon också men kanske det är enklare att hoppas att offerkoftan ska dölja allt.

Ja men berätta vad det är för fruktansvärt hon har gjort för att få en av Flashbacks största trådar och bli förföljd i ett årtionde? Har hon mördat ett barn?
Citera
2025-05-14, 09:32
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Du erkänner alltså helt öppet i tråden att du är en av dem som anmält My eller Jonas till myndigheter? Inser du att det är precis det stalkertanten gjort?

Hur vanligt är det inte att folk hyr ut sina lägenheter i Stockholm.

Jobas säger ju att han har bott där hela tiden och att han och My aldrig vart sambos. Bodde han ihop med porrfilmsparet? Det kan jag inte tänka mig är så vanligt
Citera
2025-05-14, 09:34
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
SUCK... det fanns mycket mer.
Nog har My stalkare i tråden så det räcker och blir över Helt sjukt detta
Har genom åren sett många sjuka människor på Flashback och den här ligger i topp.
My behöver ingen 66 årig stalkerkärring när hon har dårar här i tråden som anmäler stup i kvarten.
Det stinker avund mot My och det finns riktigt vidriga inlägg om henne där hon beskylls för det mesta.
Jag har bara plockat ut dom som dåren har skrivit om anmälningar.

2025-05-13

2024-10-23

2023-06-01

2023-05-31

2023-05-30

2023-05-29

2023-05-16

2023-05-16

2023-05-15

2023-01-30

2023-01-24

2023-01-10

2023-01-17

2023-01-17

Det där är ett tydligt exempel på den klassiska svenska avundsjukan!

Fel att skaffa sig ett liv och låta My leva sitt eget liv ifred.
Som jag skrev tidigare, den som är fri från synd ska kasta första stenen.

Det är sinnessjukt vad stalker-kärringen har projicerat sitt eget misslyckade liv på My. Vilken bitter kärring!
Men frågan kvarstår dock, vem har gett kärringen all privat information om My och hennes liv?
Citera
2025-05-14, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Det kanske är dags att börja titta på din posthistorik också... 451 inlägg i tråden PUH
Ni som har snackat skit om My får stå ert kast.

Det var först efter trekanten på hotellrummet och My var med på den efterfesten och inte utfrusen som du påstår.
Hade hon varit utfrusen hade hon inte varit inbjuden på en efterfest med bl.a. systrarna Graaf på ett hotellrum.

My blev beskylld för att ha spritt den "stora hemligheten", när det var mannen som deltog i trekanten med systrarna som skröt om det,
De var efter att My hade blivit oskyldigt anklagad som bloggvännerna gick ihop och frös ut henne. Vilket dom skriver om i en chatt.

Fråga dig i stället varför Magdalena frenetiskt radera allt om My i sin blogg nu.
Undrar om Magda och Hanna fortsätter att ligga med varandra? Incest även om det är frivillig
Dom har ju sett till att vara barnlediga samma vecka och bor hos varandra. Kanske för att ha mer...?

Den här bilden från dokumentären har just nu bara 711 visningar och fler blir det. Tycker du att den chatten är ok?
https://imgur.com/a/nQ5B9Sr

Verkligen damage control på högsta nivå nu i Maggans blogg.. Inget som rör My slinker förbi.
Citera
2025-05-14, 09:44
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Jobas säger ju att han har bott där hela tiden och att han och My aldrig vart sambos. Bodde han ihop med porrfilmsparet? Det kan jag inte tänka mig är så vanligt

Varför skulle det vara otänkbart?
Du verkar ha hakat upp dig på att dessa människor ska ha spelat in porrfilmer? Avundsjuk?
Bara för att man har som jobb att spela in filmer (oavsett typ av film) så är det skillnad på jobb och fritid.

På vilket sätt drabbar det dig om My är sambo eller inte? Förutom din avundsjuka och besatthet över att veta vartenda steg My tar.
Har du kollat hennes sopor för att se om det finns spår av en eventuell sambo?
Skaffa dig ett liv!

Jag hoppas för allt i världen att du är fullständigt felfri och aldrig någonsin ens har gått mot rödgubbe.

Jag vill på riktigt veta vad som driver dig och många andra i tråden till denna sjukliga besatthet?
Citera
2025-05-14, 09:48
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Du behöver hjälp. Du är sjuk i din besatthet av My.

Dina inlägg där du letar efter fel och anmäler My till kommunen och mejlar mäklaren om elförbrukningen i blomsterbutiken är för fan inte normalt.

Det är fullt acceptabelt, finns ju som sagt dom som har det som seriöst jobb i en tidning. Och får väldigt bra lön för det. Men bloggbevakning som startade mycket av det här vågar ni inte gå på.
Citera
2025-05-14, 09:51
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Det är fullt acceptabelt, finns ju som sagt dom som har det som seriöst jobb i en tidning. Och får väldigt bra lön för det. Men bloggbevakning som startade mycket av det här vågar ni inte gå på.

För att prata klartext: Du är en stalker.

Du har ägnat flera år till att gräva och leta fel och misstag och anmält My till olika instanser, konsumentverket, skatteverket, kommunen för så banala saker som att hon kanske har ställt blomkrukor utanför brf:ens mark.

Sök hjälp för fan. Vakna upp. Varför ägnar du flera år till att förstöra någon annans liv?
Citera
2025-05-14, 09:59
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
För att prata klartext: Du är en stalker.

Du har ägnat flera år till att gräva och leta fel och misstag och anmält My till olika instanser, konsumentverket, skatteverket, kommunen för så banala saker som att hon kanske har ställt blomkrukor utanför brf:ens mark.

Sök hjälp för fan. Vakna upp. Varför ägnar du flera år till att förstöra någon annans liv?

Jag har inte anmält några blomkrukor till kommun.

Till Konsumentverket ja, och det är bra för My, för då kunde hon börja göra rätt. Och slippa massa böter som andra råkat ut för, så det är hon nog tacksam för.
Citera
2025-05-14, 10:17
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Svara på frågan varför du ägnar flera år till att förstöra någon annans liv? En person som inte gjort dig något alls.

Jobas kunde förhindra folkbokföringsbrott, genom att porrfilmsparet flytta. My har sluppit böter för hon lärt sig hur hon ska göra när hon marknadsför.

Har hon fått livet förstört av det, tvärtom.

Finns värre saker, som jag tror My uppfattat som jobbigast, att gå på hennes barn med sov anmälningar osv. Och det ligger inte jag bakom.
Citera
2025-05-14, 10:18
Medlem
Citat:
Ja men berätta vad det är då? Hittills har jag bara hört att hon blivit beskylld för att avslöjat systrarna Graaf, fast det var dansaren själv som skröt om händelsen.
Precis - vad är det som är så hemskt om det nu inte har med Graafs trekant att göra?
Citera
2025-05-14, 10:34
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessLuna
Du anser dig alltså ha rätt att agera överförmyndare åt My? Då antar jag att du är OK med att andra gör det åt dig? Langa över dina uppgifter i ett PM så tar jag gladeligen på mig att löpande granska så att du gör rätt. Från en rättshaverist till en annan. Du kommer att vara tacksam.

Bloggbevakning sköter den biten, att influensers gör rätt nu för tiden. Skönt jobb och bra lön!

Själv använder jag en revisor som kollar så mina siffror och övrigt stämmer innan jag lämnar in eller ut det någonstans. Så man slipper åka på böter eller straffavgifter. Tråden har vart en revisor till My, hon har kunnat undvika massa saker genom att läsa den och rätta till.

Däremot inte ok att skicka brev, anmäla barn till soc, ringa arbetsgivare osv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in