2025-03-17, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jabra
Städfirma! Ja herre jösses!

Nu har My(toman) seglat iväg och sneglat (all den tiden har hon allt) på SoMe och fått inspo från andras hem och bilder…
Men att denna My(toman) måste ha allt serverat för annars blir det inte bra
Det är väl latmasken som talar, eller å andra sidan det låter som tydligt att hon inte (ens) klarar av attt städa sin egen skit.

Bra där Lena i kommentarsfältet i My(toman) bloggen.
My(toman) är så dryg så dryg. Den konsten besitter hon, kaktus 🌵 My(toman)
Citera
2025-03-17, 12:17
Medlem
Det roliga var att hon/de hade ett runt bord innan de flyttade in som dessutom gick att göra större med iläggskivor. Det skulle promts bytas ut mot det rektangulära. Lite för stort enligt Jonas men han har inget att säga tii om. Som My vill ha det blir det. Oj det nya bordet blev för stort...🤷‍♀️ Vi byter till ett runt 😄
Citera
2025-03-17, 12:57
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Kommentarer och svar från bloggen 🤭

Lena
"My, kan du inte berätta mer om om din tränings verksamhet. Skrev en kommentar när du började blogga igen , men fortfarande inte fått något svar från dig.

Det skulle vara spännande att få veta mer grundligt hur du jobbar, hur en arbetsdag kan se ut? Hur många online klienter du har per månad/ hur många fysiska klienter du har per månad? Hur kan ett träningsupplägg se ut? Hur kan ett kostschema se ut?
Tar du hjälp av olika hemsidor/appar för att göra träningsprogram/ kostschema eller gör du allt från grunden själv? Osv.

Det skulle vara kul med en mer grundlig beskrivning. Hoppas du återkommer till att svara på kommentarer, då du önskade ett engagerat kommentarsfält från dina läsare!
"
My
Hej Lena. Jo, jag fick till mig att du skrivit om det på Flashback. Jag känner inte att dina frågor är genuina. Eller att jag är intresserad av att ha en dialog med dig baserat på samtliga kommentarer kopplat till dig IP på min blogg, samt på Flashback.

Antalet klienter varierar beroende på dag och schema. Vissa fysiska klienter vill träna 1 gg/ veckan andra flera. Denna årstid är det vanligt med avbok med kort varsel då influensor cirkulerat, men ( peppar peppar) så har mina klienter klarat sig relativt bra.

Att uppge exakt antal klienter, timmar, och annat är helt oväsentligt. Dina frågor är inte genuina utan kopplat till att kritisera mig som person, mig i min yrkesroll och det jag arbetar med.

Jag är inne på mitt tionde år sedan jag gjorde min första träningsresa och jobbade som grupp träningsinstruktör. För nio år sedan utbildade jag mig till personlig tränare, kostrådgivare och coach. Det spelar ingen roll hur många gånger jag svarar på det eller berättar om detta för dig Lena, för trollen och Flashback medlemmarna för det gör ingen skillnad 😅

Precis som alla redovisningsbyråer exempelvis jobbar via fornox eller Visma så jobbar samtliga onlinecoachar i Sverige via framförallt tre olika plattformar med tillhörande app. Längst ner på sidorna kan ni se vilken respektive plattform vi arbetar i. Jag tillhör lenus.

Jag gör samtlig program och planer från grunden. Men som coach jobbar jag med träning, kost, näringslära och det är där jag lägger mitt fokus. Att hjälpa människor, främst kvinnor att nå sina mål och hitta sin balans. Lenus står för IT, det tekniska, betalsystem, support och allt det där som vi tränare kan absolut ingenting om 😅

Var och en ska hålla sig till sin spetskompetens ,

Jag planerar mina dagar utifrån hur mina klienter är bokade. Online och fysiskt. Sen ska video spelas in, content skapas. Fakturering och bokföring hanteras. Jag delegerar bort mycket av det sistnämnda då jag prioriterar min egen återhämtning och vila så mycket jag kan 🙏🏻

Om du skulle vilja krypa fram from ditt alias, ditt IP och fysiskt komma till gymmet så bjuder jag dig på en konsultation, ett träningspass och du kan få vara med som en praktikant . Vi kan filma detta så att samtliga troll och elaka ungar kan få den inblick som du efterfrågar?

Jag publicerar på mina kanaler …

Skulle du vilja det?🥰😎

Lena
"1. Jag har inget konto på flashback. Har aldrig skrivit där och skulle aldrig göra det heller, att gå till personangrepp som många gör på den sidan är inte min grej.

2. Min fråga är absolut genuin och jag har kommenterat flertalet gånger på din blogg. Anledningen till att jag skrivit samma fråga på dina inlägg är för att jag inte har fått något svar. Eftersom jag är nyfiken på din verksamhet så har jag ställt frågan. Vad i det jag har frågat är inte genuint och en kritik mot dig som person? Jag frågar om din PT-verksamhet.

3. Jag kommer gärna till ditt gym, det låter riktigt spännande och absolut ett bra sätt att få tyst på kritiker och troll. Eftersom du kan se mi IP-adress och mejl, så får du gärna mejla mig. Inga problem för mig att ta mig till Täby! Och absolut okej att filma till din blogg, Instagram eller annat. Tack för erbjudandet, inväntar ditt mejl så vi kan boka en dag och en tid! 😊
"

Läser My på Flashback?

Så det är troll och elaka ungar som ifrågasätter hennes PT/Coach verksamhet. Det är så många My som ifrågasätter din kompetens. Nära vänner till dig och bransch kollegor. Du vet kanske inte att du är ett stående skämt på vissa middagar. Senast av en sk vän till dig. Det var en parodi på hur du pratar i dina videos och dina övningar. Och hur du får sponskläder som alltid är det bästa du har haft. Sorgligt på ett sätt men så befogat. Ingen tror på det du säger och mång vet att det aldrig blir av det du påstår dig ska göra och berätta. Men tiden kommer att utvisa My. Och jag tror du vet vad jag menar.
Citera
2025-03-17, 13:49
Medlem
TPLs avatar
Har hon flyttat upp sina ögonbryn? Dom följer inte längre benkanten ovanför ögonhålan. Snart ser hon ut som Anna Book.

https://cdn.storynavigation.com/?aHR...9zaWQ9ZDhkMDJi

Varför sitter hon i sin ekande tomma lekstuga och har kontakt med sina klinkers? Det kan hon ju göra hemifrån men där blir det lätt att hon lägger sig på soffan.
Hon har hunnit en sväng till stan i dag och tränat på ett riktigt gym. Varför ger hon inte bara upp?

Kläderna i dag från ICIW trots att Gavelos är bäst...
Senast redigerad av TPL 2025-03-17 kl. 13:55.
Citera
2025-03-17, 13:53
Medlem
Citat:
Har hon flyttat upp sina ögonbryn? Dom följer inte längre benkanten ovanför ögonhålan. Snart ser hon ut som Anna Book.

https://cdn.storynavigation.com/?aHR...9zaWQ9ZDhkMDJi
Förstår din fundering. Tror mera på botox. Pannan blir slät ögonbrynen åker upp.
Citera
2025-03-17, 13:57
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
Förstår din fundering. Tror mera på botox. Pannan blir slät ögonbrynen åker upp.
Mot inre ögonvrån är brynen på rätt höjd, utåt sidorna åker dom upp mot hårfästet. Ser inte klokt ut.
Citera
2025-03-17, 14:18
Medlem
Citat:
Mot inre ögonvrån är brynen på rätt höjd, utåt sidorna åker dom upp mot hårfästet. Ser inte klokt ut.
Inte ovanligt att de som använder botox får ögonbryn som Dr. Spock.
Citera
2025-03-17, 15:42
Medlem
GodSosses avatar
Hårfäste och bryn är på väg mot nacken.
Citera
2025-03-17, 16:09
Medlem
TPLs avatar
Mellis i lekstugan. Drickyoghurt, 2 ägg och ett glas med chiafrön utrört i vätska. Trodde chiafrön skulle stå och svälla över natten men My kanske bar med sig glaset hemifrån eller så har hon ett litet skafferi med förnödenheter i lekstugan.
Hoppas hon inte plågade skiten ur den stackars 80-åringen som var där.
Om det ens var nån klinker där. En kom ju dit helt oväntat så My fick avbryta dagens första inspelning. Är det My eller hennes klinkers som inte kan passa tider?

#mållgan
Senast redigerad av TPL 2025-03-17 kl. 16:16.
Citera
2025-03-17, 17:20
Medlem
TPLs avatar
Hon räds inte att skriva ut till alla att hon och maken har var sin lägenhet.

"Jonas och jag har ju varsina lägenheter och har alltid haft det. Därav mycket ditt och mitt även om vi såklart känner det som vårt."

I slutänden är det ändå jag, mig, mitt.
Citera
2025-03-17, 17:20
Medlem
Hon har tydliga ärr på ögonlocken, vilket tyder på ögonlocksplastik = tagit bort överflödig hud. De ojämna ögonbrynen är nog att botoxen tagit snett, och att utförandet inte varit det bästa.
My! Testa en annan klinik nästa gång, botox går att få riktigt bra.
Citera
2025-03-17, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wewereonabreak
Nu en hel novell upplagd på bloggen. Sida upp och sida ner om hennes lägenhet. Fattar ingenting varför det publiceras, men framför allt är det typ inga stavfel alls i texten. Så frågan är ju vem som skrivit det och varför??

Kanske en ny karriär på gång. Inredningsinfluencer i Feng Shui-anda...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in