Är det någon mer som märkt att Mys och Annas frågestunder liknar varandra mer och mer? Plötsligt får de en massa djupa, anförtroende frågor och kommentarer. My och Anna är lite som frälsande livschoacher. Fantastiskt att de är så förtroendeingivande att deras följare delar sina innersta tankar.
Jag kanske ska sätta mig på en kaktus och rotera, mitt lilla smuts