2024-12-20, 16:51
  #22645
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babazing
Hennes video för två dagar sedan visar återigen att hon bara halkar efter mer och mer. Hon pratar som en säljare som vill få kunder att göra snabba klipp, helt utan trovärdighet. Allt känns så otroligt daterat. Ser hon inte det själv? Hennes träningstips ser löjliga ut. Kanske Friskis och Svettis instruktör på seniorboende skulle passa henne men vanliga motionärer har garanterat högre krav.

Nu börjar det kännas desperat och jag gissar att hon kör ett ryck nu och inom sex månader är gymmet igenbommat då hon inte kommer kunna klara hyran där.

Haha! Vad jag skrattade åt det jag fetmarkerat. Tack för det
Citera
2024-12-20, 17:16
  #22646
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Hon om någon brukar väl gladeligen kommunicera på sina sociala medier vad gäller alla hennes sjukdomar. Det är ju knappt något annat.
Hon älskar ju att berätta om sina sjukdomar. Visserligen är hon Sveriges sjukaste ”coach”, men nog ska hon väl kunna slå in julklappar till sonen. Eller har hon skadat armarna då hon kastade omkring kettlebellen?
Citera
2024-12-20, 18:21
  #22647
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Hon älskar ju att berätta om sina sjukdomar. Visserligen är hon Sveriges sjukaste ”coach”, men nog ska hon väl kunna slå in julklappar till sonen. Eller har hon skadat armarna då hon kastade omkring kettlebellen?
Nu är MYtomanen igång igen Offerkoftan på som fö Tooket Book stickat Nu är det sjukdomar och följdsjukdomar och psykiska sjukdomar och sjukdomar och sjuuuk….
Citera
2024-12-20, 19:04
  #22648
Medlem
Det är ju fantastiskt roligt när hon försöker få klinkers på IG och säger ”jag har några få platser kvar så det är först till kvarn”

Alla vet ju att hon har inga klinkers 😀
Citera
2024-12-20, 19:40
  #22649
Avslutad
Hennes övningar får mig att tänka på Sällskaps resan 1
Sun Trips gymnastik övningar.🙂
Citera
2024-12-20, 21:10
  #22650
Medlem
Nippslipps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Det är ju fantastiskt roligt när hon försöker få klinkers på IG och säger ”jag har några få platser kvar så det är först till kvarn”

Alla vet ju att hon har inga klinkers 😀
Men alltså - ät jag dum i huvudet? Jag försöker kommentera på bloggen men det är bara ”dela på X osv..”
Citera
2024-12-20, 21:21
  #22651
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nippslipp
Men alltså - ät jag dum i huvudet? Jag försöker kommentera på bloggen men det är bara ”dela på X osv..”
Hon har väl stängt ner för kommentarer, vill helt enkelt inte ha några eftersom alla ser igenom henne och hennes lögner 😅
Citera
2024-12-20, 21:33
  #22652
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Hon älskar ju att berätta om sina sjukdomar. Visserligen är hon Sveriges sjukaste ”coach”, men nog ska hon väl kunna slå in julklappar till sonen. Eller har hon skadat armarna då hon kastade omkring kettlebellen?

Sveriges sjukaste coach 2024 dööör av garv 🤣🤣 får även bilden av en My som knädippar utan armar!

Tack för den Tova. det blir ett tillägg till osnutens kommentar längst ner i rutan!
__________________
Senast redigerad av Pianotangent 2024-12-20 kl. 21:44.
Citera
2024-12-20, 22:47
  #22653
Medlem
wewereonabreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Hennes övningar får mig att tänka på Sällskaps resan 1
Sun Trips gymnastik övningar.🙂
Ja, jag skulle nog mer kalla hennes ”fredagsfys” för uppvärmning. Om jag skulle anlita en PT så skulle jag välja nån som ser vältränad ut, typ Olga Rönnberg, Jessica W eller liknande. My har inga synliga muskler alls.
Citera
2024-12-21, 00:17
  #22654
Medlem
När hon fortsätter tjatet om att man ska skicka in en ”intresseanmälan” framkommer att man gör det till strong mamas.
Hon skulle ju döpa om så även andra personer än mammor känner sig välkomna.
Blev inget med det.

I Facebook-profilen skriver hon att hon fortfarande har blomsterbutik.

Ingen ordning på något alls med andra ord, bra att allt är som vanligt.
Citera
2024-12-21, 07:47
  #22655
Medlem
EndastJag01s avatar
En fundering över blogginlägget om lunginflammation.
Inlägget om att leva med ångest blev förra veckans mest lästa inlägg på Kurera, men där fick en en del syrliga kommentarer.
Försöker hon fåt till ett nytt inlägg som blir veckans mest lästa, fast num med kommentarer avslagna?
Citera
2024-12-21, 09:02
  #22656
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
En fundering över blogginlägget om lunginflammation.
Inlägget om att leva med ångest blev förra veckans mest lästa inlägg på Kurera, men där fick en en del syrliga kommentarer.
Försöker hon fåt till ett nytt inlägg som blir veckans mest lästa, fast num med kommentarer avslagna?
Det är högst troligt. Det är så hon agerar. Nu kryddar hon upp sin snuva till lunginflammation eftersom ångesten gav henne uppmärksamhet. Ligga högst på listan av Kureras mest lästa bloggar ger hennes status tycker hon. Sen att Kurera har visat sig inte vara något att hänga i granen bryr hon sig inte om. Hon kan skryta över sin placering 😳
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in