2024-12-20, 09:33
  #22633
Medlem
Hennes video för två dagar sedan visar återigen att hon bara halkar efter mer och mer. Hon pratar som en säljare som vill få kunder att göra snabba klipp, helt utan trovärdighet. Allt känns så otroligt daterat. Ser hon inte det själv? Hennes träningstips ser löjliga ut. Kanske Friskis och Svettis instruktör på seniorboende skulle passa henne men vanliga motionärer har garanterat högre krav.

Nu börjar det kännas desperat och jag gissar att hon kör ett ryck nu och inom sex månader är gymmet igenbommat då hon inte kommer kunna klara hyran där.
Citera
2024-12-20, 10:00
  #22634
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babazing
Hennes video för två dagar sedan visar återigen att hon bara halkar efter mer och mer. Hon pratar som en säljare som vill få kunder att göra snabba klipp, helt utan trovärdighet. Allt känns så otroligt daterat. Ser hon inte det själv? Hennes träningstips ser löjliga ut. Kanske Friskis och Svettis instruktör på seniorboende skulle passa henne men vanliga motionärer har garanterat högre krav.

Nu börjar det kännas desperat och jag gissar att hon kör ett ryck nu och inom sex månader är gymmet igenbommat då hon inte kommer kunna klara hyran där.

Jag tror gymet bara är en fasad för hennes tidigare skumraskaffärer. Hon behöver sin enskilda firma där hennes och företagets verksamhet flyter ihop och hon kan plocka ut pengar som hon behagar och bara skatta på vinsten.

Skulle Skatteverket kolla efter gymintäkter så är de nästan nära noll jämfört med vad hon borde få in för att täcka hyran och hennes andra fasta utgifter. Hon har f-skatt och är momsregistrerad via firman, utan den så skulle hon åka dit pga hennes tidigare AB och leverne.

Hon klarar sig ett bra tag till tack vare det. Och kan fortsätta dra av restaurangbesök, resor och bil bland annat. Hon har säkert tömt AB:t så mycket hon kunde på tillgångar innan hon släppte den konkursfärdiga verksamheten plus att hon slapp en konkursförvaltare som hade dragit henne framför skranket till rättegång fortare än hon hunnit säga "kaktus" 🌵
Citera
2024-12-20, 10:36
  #22635
Medlem
osnutens avatar
Jag minns inte så långt tillbaka.

Vilken av sina föräldrar är det hon hänger ut, när hon kallar sig själv maskrosbarn?

https://postimg.cc/7GT1ntxk
Känns mer som nånting Lilleman kunde lagt ut.

Hon hade enligt sig själv en jättejobbig uppväxt, men vems fel var det?

Mamma var väl med i Åre på bröllopet, så de verkar ju iaf kunna umgås när det behövs?

Är det alltså pappa som enligt My gjort henne till maskrosbarn?
Citera
2024-12-20, 11:55
  #22636
Medlem
TPLs avatar
Kontraktet för gymnastiksalen löper ut 31/1 2025... Ska hon bara ha onlineklinkers och resor då?

#desperat
Citera
2024-12-20, 12:24
  #22637
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Kontraktet för gymnastiksalen löper ut 31/1 2025... Ska hon bara ha onlineklinkers och resor då?

#desperat


My(toman) steppar nog på sin balkong (efter det datumet) om hon nu kan steppa dvs
Alternativ My(toman) har ’folk’ som täcker upp för henne. Nu igen (…o igen o igen o…)

🌵🌵🌵
Citera
2024-12-20, 12:35
  #22638
Avslutad
På senaste instagram inlägget har hon fått napp på en klient som skriver "Intresserad "
Det roliga är att det är en bekant till henne. Inga nya klinkers alltså. Den kvinnan bor i Nacka så det blir ju en bit att åka.😂
Fake it to you make it My!!!
Citera
2024-12-20, 12:45
  #22639
Avslutad
Japp! Där kom det. Nytt inlägg på Kurera. Dubbelsidig lunginflammation. Hon har varit utslagen i veckor. Antibiotika i 2 omgångar. Blev lite bättre med bakslag. Så klart!!! Finns ingen som är sjuk så ofta!!!
Henne anlitar jag gärna!!!
🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
Citera
2024-12-20, 12:54
  #22640
Medlem
TPLs avatar
"Hej hej bloggen! 👋🏻 Hoppas allt är bra med er och att ni inte har fastnat i julstressen. Så lätt men så dumt! Stress leder inte till något bra på något plan 🙅🏼‍♀️ Jag har ju varit hemma jättelänge nu – dubbelsidig lunginflammation, för er som inte visste. Inget jag kommunicerat på mina sociala medier direkt . Jag är inne på min andra kur med antibiotika, och jag börjar känna mig lite bättre emellanåt. Men sen har det kommit bakslag. Men första veckorna var jag HELT utslagen. Så är det inte nu, så jag ser ljuset i tunneln och visst har det vänt 💪🏻

Verkar som om många dras med samma sak just nu, så jag försöker vara snäll mot mig själv och påminna mig om att tålamod är nyckeln. Jag mår inte bra av att komma ur mina rutiner med träning, vardags motion och allt andra vardag rutiner. Samtidigt så vet jag ju också att det är ingenting jag kan rå för och då är det bara att bita ihop och göra det bästa av situationen.

Jag blir helt andfådd av minsta lilla just nu och längtar verkligen tillbaka till mitt vanliga, pigga jag! Det positiva är att jag hade förinspelat en hel del material till Instagram, så ni har ju fått era fredagsfys ändå, haha🏋️‍♀️ Tack och lov för planering🌟😂 Hoppas ni har en fin vecka, och att ni slipper alla baciller som går runt nu🙈 Avstånd, handsprit och sunt förnuft!!

Färska blommor gör alltid livet lite bättre! Från My till My! Eller egentligen inte för jag fick ett presentkort när jag fyllde år. Men designen satte jag själv! Enkelt, asymmetrisk, i vita och gröna nyanser. jag fyllde på med dessa när min förra bukett som förgyllde vardagen i nästan tre veckor tog slut.

killarna kämpar på med sin fysträning 🏋️‍♀️ ⚽️ Jag är verkligen genuint stolt och glad över deras utveckling 💪🏻 och tacksam över den fina relation som vuxit sig fram mellan mig och många av killarna!

Min fina gråa mys-tomte fick jag av min mamma när jag fyllde 35 och vi var i Åre och precis hade gift oss. Denna söta lilla tomte har flyttat in på gymet. Måste ju vara fint där även för dom andra. Det är ju en kille som varit och är i hyrd sedan flera år som kör klasser på Strong Mamas. Så liiite jul lull-lull i gymmet måste det ju vara! Fick ett pressbud med lite gott och blandar. Bla dessa två nocco. Dricker ni energi dricka? Jag personligen dricker ibland, men ganska sällan nuförtiden. Mer på sommaren, och då ersätter det kaffe!

Min kvast är på plats igen. Denna fina kvast med det stickade kvastskyddet fick jag ev en av mina fysika pt klienter och hennes mamma ♥️ Jag älskar den! Igår släpptes ny säsong av denna mysiga serie Virgin River. Så charmig, enkel och okomplicerad att titta på. En mysig serie som utspelar sig i bergen med en natur jag bara drömmer om 🏔️ SOM jag längtat efter en ny säsong!

Nu ska jag försöka hitta ett tillfälle att slå in julklapparna när Ludvig inte märker det…. Alltid en utmaning. Han är vaken längre än mig! Lägenheten är inte jätte stor. Han är nyfiken, medveten och det är nästan omöjligt att lyckas ha hemligheter för varandra på hemmaplan 😂

Vi hörs snart igen! Kram kram
"


"Jag blir helt andfådd av minsta lilla just nu och längtar verkligen tillbaka till mitt vanliga, pigga jag! "
Hon är ju kroniskt trött, minns inte när hon var pigg senast. Bara sjukdomar och depp.

Hur blev det med hennes inhopp i blomsterbutik nu innan jul? Hinns det med?
__________________
Senast redigerad av TPL 2024-12-20 kl. 13:26.
Citera
2024-12-20, 13:30
  #22641
Medlem
osnutens avatar
+1 till alla som förutspådde att nästa steg för henne var att återigen bli sjuk
Trist att hon nu "kommer ur sina rutiner med träning"!

Jag har ju varit hemma jättelänge nu – dubbelsidig lunginflammation, för er som inte visste.
Jag är inne på min andra kur med antibiotika, och jag börjar känna mig lite bättre emellanåt.

Jag mår inte bra av att komma ur mina rutiner med träning, vardags motion och allt andra vardag rutiner.
Jag blir helt andfådd av minsta lilla just nu och längtar verkligen tillbaka till mitt vanliga, pigga jag!
__________________
Senast redigerad av osnuten 2024-12-20 kl. 13:52.
Citera
2024-12-20, 14:07
  #22642
Medlem
TPLs avatar
Hon säger att hon varit sjuk och hemma med lunginflammation jättelänge och att det hon postat varit inspelat i förväg.
13/12 var hon på balkongen och såg hjullastarparaden passera, slet sig bara tillfälligt från TVn.
14/12 satt hon ute på balkongen med hundarna.
16/12 var hon ute och gick och var så andfådd att hon hade svårt att prata.
Så när exakt blev hon "sjuk"? Inga bilder från närakuten? Konstigt.

Hon har haft såna bekymmer med när och hur hon ska kunna slå in sonens julklappar utan att han ser det. Hon hade gott om tid när han varit i skolan för inte har hon väl varit ute och köpt klappar efter att hon blev dödssjuk i dubbelsidig lunginflammation.
Hon kommer inte att bli bättre förrän hon fått åka till Spanien på rehab. Hoppas hon orkar åka till Åre på skidresan dom alltid gör i januari... 🤭
Sjuk eller "sjuk"?

#lögnhals
__________________
Senast redigerad av TPL 2024-12-20 kl. 14:11.
Citera
2024-12-20, 15:19
  #22643
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hon säger att hon varit sjuk och hemma med lunginflammation jättelänge och att det hon postat varit inspelat i förväg.
13/12 var hon på balkongen och såg hjullastarparaden passera, slet sig bara tillfälligt från TVn.
14/12 satt hon ute på balkongen med hundarna.
16/12 var hon ute och gick och var så andfådd att hon hade svårt att prata.
Så när exakt blev hon "sjuk"? Inga bilder från närakuten? Konstigt.

Hon har haft såna bekymmer med när och hur hon ska kunna slå in sonens julklappar utan att han ser det. Hon hade gott om tid när han varit i skolan för inte har hon väl varit ute och köpt klappar efter att hon blev dödssjuk i dubbelsidig lunginflammation.
Hon kommer inte att bli bättre förrän hon fått åka till Spanien på rehab. Hoppas hon orkar åka till Åre på skidresan dom alltid gör i januari... 🤭
Sjuk eller "sjuk"?

#lögnhals
"🙅🏼‍♀️ Jag har ju varit hemma jättelänge nu – dubbelsidig lunginflammation, för er som inte visste. Inget jag kommunicerat på mina sociala medier direkt" ???
Hur kommunicerar hon det då menar hon?
Grabbarna tränar på duktigt i gymmet. Ingen med dubbelsidig lunginflammation tar sig till gymmet. Vem tränar de då undrar fortfarande? Är det hennes inhyrda som tar hand om dem? Alla hennes stammisar?
Citera
2024-12-20, 15:55
  #22644
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
"🙅🏼‍♀️ Jag har ju varit hemma jättelänge nu – dubbelsidig lunginflammation, för er som inte visste. Inget jag kommunicerat på mina sociala medier direkt" ???
Hur kommunicerar hon det då menar hon?
Grabbarna tränar på duktigt i gymmet. Ingen med dubbelsidig lunginflammation tar sig till gymmet. Vem tränar de då undrar fortfarande? Är det hennes inhyrda som tar hand om dem? Alla hennes stammisar?

Hon om någon brukar väl gladeligen kommunicera på sina sociala medier vad gäller alla hennes sjukdomar. Det är ju knappt något annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in