Butiken är såld. .
https://postimg.cc/xc2Bd6jqDet är med blandade känslor som jag nu kan berätta att butiken Mys Blommor är SÅLD ♥️🥹
Mys Blommor lämnas nu över i trygga händer och kommer att fortsätta att vara en blomsterbutik🌻
Ett genomtänkt beslut som jag har haft lång tid på mig att landa i.
Jag har gjort en otrolig resa på Catalinatorget nere vid Hägernäs Strand - Täby.
Det var ingen blomsterbutik som låg där innan mig så utmaningen har såklart varit desto större.
Jag älskar utmaningar och är genuint glad, tacksam och stolt över denna resa, Vilken erfarenhet!
Jag tillsammans med ”de mina”har skapat något helt fantastiskt 🌟 Kommit upp i en omsättning vi inte vågat hoppas på.
Mys Blommor har tagit en plats på kartan som ett av Täbys självklara val när man vill anlita en florist.
De lovord och den feedback jag får från mina kunder är det som burit mig genom denna resa. Från mitt hjärta, TACK♥️
Jag har fått äran att träffa och lära känna så många nya människor. Kunder som har blivit stamkunder och även blivit vänner genom min butik.
Jag har fått förtroendet att vara med som florist på begravningar där hela familjerna samlats i butiken kvällen innan på ett sätt man kanske inte gör i den ”traditionella” butiken.
Mys Blommor är ingen ”traditionell” butik.
Jag ger alltid allt jag kan av mig själv och mer därtill.
Jag har fått den stora äran att skapa många bröllops- och brudbinderier och har flera gånger stått ensam med tända ljus, musik och skapat det kreativa innan solen hunnit gå upp för att kunna leverera samma dag nyproducerat....
Jag har personligen åkt omkring och levererat bud och presenterat mig som ett med butiken och det varumärke jag är.
Men var sak har sin tid.
Jag är född och uppvuxen i denna bransch med erfarenheter från alla sidor i denna bransch.
Med handelsträdgård, butik, som torghandlare, som grossist och inköpare i Holland.
Floristen inom mig kommer dock aldrig försvinna🥹
Jag vill igen tacka för mig.
Tacka för ditt förtroende och alla de skratt och fina minnen jag tar med mig ifrån Mys Blommor i Täby♥️
Jag vill även tacka alla er som på olika sätt stöttat och ställt upp för mig…. Ingen nämnd, ingen glömd, TACK!
Mot nya äventyr 👊🏻. Den här bilden, se den.
https://postimg.cc/JGbhvY0q