2024-01-07, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Vadå hemsida? Du menar hennes blogg?

På hitta.se förra veckan

"Jag har lite svårt att få koll på de riktiga öppettiderna då de verkar bero på känsla från personal och ägare och..."

Betyget nere på 3,0. I morgon har det säkert stigit till 5 igen.

Jag kan inte längre se hela kommentarerna på hitta, dom slutar mitt i. Kan inte klicka upp dom eller något.

Förvånad att hon inte tagit bort sig från hitta. Men förstår nu varför hon inte finns på google maps och sånt. Skumt med tanke på att det är en affär, men förstår att hon inte vill det.
Citera
2024-01-07, 17:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HappySnowman
Lägenheten ovanpå Mys är också till salu nu. Med annan mäklare, men samma pris. Alla vill visst ifrån den här föreningen...

https://www.lansfast.se/till-salu/bostadsratt/stockholm/taby/taby/norra-catalinagrand-10/cmbolgh5drbc44mfqbibai0/?utm_source=hemnet&utm_medium=referral
Hmm, som spekulant undrar man ju varför en lägenhet ligger kvar så länge på hemnet, som Mys nu har gjort..som spekulant är det kanoners att kunna se och jämföra två likadana objekt
Hur som helst så gör köksluckorna en enorm skillnad. Mys deppiga topprenoverade kök vs det i vitt samt Mys oaexiga badrum vs det mer sexiga i lägenheten en våning upp, gör valet väldigt lätt.
Citera
2024-01-07, 17:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
Jag kan inte längre se hela kommentarerna på hitta, dom slutar mitt i. Kan inte klicka upp dom eller något.

Förvånad att hon inte tagit bort sig från hitta. Men förstår nu varför hon inte finns på google maps och sånt. Skumt med tanke på att det är en affär, men förstår att hon inte vill det.
Har någon fått någon återkoppling från hitta.se?

Mys försök att nå ut bredare över landet som finns utanför Catalinatorget, har lyst med sin frånvaro.
Alla har inte instagram eller fb.
Dumt att köpa annonssidor i bröllopsguiden, istället för att annonsera i i lokaltidningarna runt om i landet.
Citera
2024-01-07, 17:18
Medlem
TPLs avatar
Jag är fortfarande skeptisk till den där hemsidan, särskilt efter att ha läst inlägg från oktober.

(FB) Vad är det för hemskt My Martens gjort egentligen?
Citera
2024-01-07, 19:58
Avslutad
Fru Falsk lade upp den här bilden tidigare idag. Är det lite försök till hångel med Mytomanen? https://postimg.cc/KKHNKjbt
Citera
2024-01-07, 20:02
Medlem
Citat:
Jag är fortfarande skeptisk till den där hemsidan, särskilt efter att ha läst inlägg från oktober.

(FB) Vad är det för hemskt My Martens gjort egentligen?

Just det.

Nu när man googlar så dyker sidan upp dock.
Förstår inte hur sånt funkar, kan man dölja sidor från att dyka upp på google? Varför kommer den upp nu men inte innan?

Är helt hundra på att den inte dök upp innan. Skulle jag vilja in på hennes hemsida utan att googla hade jag dessutom skrivit .se, varför har hon .com?
Citera
2024-01-08, 00:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Fru Falsk lade upp den här bilden tidigare idag. Är det lite försök till hångel med Mytomanen? https://postimg.cc/KKHNKjbt
Fru Falsk har varit iväg med andra BFFs och dwt har varit mycket kärvänliga bilder på närhet, mat och bubbel och tillråga på allt reste hon samtidigt som Doktorn...
Om det var en slump att dom stötte på varandra på Arlanda låter jag vara osagt.

Lilla My blir avundsjuk för HON vill vara Bästisen med stort B!
Citera
2024-01-08, 06:23
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
Just det.

Nu när man googlar så dyker sidan upp dock.
Förstår inte hur sånt funkar, kan man dölja sidor från att dyka upp på google? Varför kommer den upp nu men inte innan?

Är helt hundra på att den inte dök upp innan. Skulle jag vilja in på hennes hemsida utan att googla hade jag dessutom skrivit .se, varför har hon .com?
Stämmer bra det där med att Jobas hemsida var hopplöst svår att hitta. Det var därför jag frågade den skribent i tråden som meddelade att hemsidan var klar var och hur han nu hittat den...

My tog nog hjälp av den där digitala kreatören Linda Wering efter fiaskot med Jobas hemsnickrade "hemsida" i höstas. Kan vara Linda som hjälpt till att flytta över innehållet till det som nu påstås vara hemsida.
Citera
2024-01-08, 09:16
Medlem
TPLs avatar
Varför har hon en "hemsida"? Där hänvisar hon ju till sina andra sociala medier. Hon bryr sig inte ens om att hålla "hemsidan" uppdaterad. Slappt och slarvigt.
Citera
2024-01-08, 09:59
Avslutad
Citat:
Varför har hon en "hemsida"? Där hänvisar hon ju till sina andra sociala medier. Hon bryr sig inte ens om att hålla "hemsidan" uppdaterad. Slappt och slarvigt.
Det avtryck som kommer bli kvar av den butiken efter konkursen blir :Butiken som ingen visste när den öppnade och stängde. Allra minst ägarinnan.
Citera
2024-01-08, 12:22
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Det avtryck som kommer bli kvar av den butiken efter konkursen blir :Butiken som ingen visste när den öppnade och stängde. Allra minst ägarinnan.
Hur många visste ens att porslinsaffären fanns? Bara hennes närmaste krets och följarna (dom som inte är köpta). Av dessa följare är det knappast så att dom åker till den där avkroken för att köpa överprisade växter eller fullständigt onödiga inrednings- och hushållsprylar.
Det lär ju finnas en gräns för hur mycket hennes och Jobas bekanta vill stödköpa. Gissar att dom är trötta redan. Lär knappast vara nån från Flashback som åker dit för att handla heller, möjligen för att se cirkusen på nära håll. 🎪

Ofattbart att hon kan få ha så mycket krams utanför. Dom där vita borden kan inte vara gjorda för att stå ute hela vintern men Tipptapp hämtar väl skräpet och My köper nytt. OM hon ska fortsätta vill säga.
Citera
2024-01-08, 20:01
Medlem
Inte alls förvånad att lägenheten ej är såld.

Hade stört ihjäl mig på bucklan i kylen och den konstiga väggen bakom tv:n.

Hon får bli kvar länge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in