"
Godmorgon 🤦♀️ Jag ska sammanställa min situation lite längre fram.
Den där Stefan har varit och är ett problem av flera. Att han avslöjas känns som en stor j*vla befrielse 🙏👊
Nästan för bra för att vara sant att han tillslut glömmer att ringa ifrån dolt nummer 🤦♀️ Jösses så korkat!
Tyvärr är han inte min "huvud stalker". Det jag utsatts för utsätts för har pågår i flera år. Jag har valt att ducka helt från detta men börjar känna mig redo att vara transparent och öppen kring situationen jag och mina närmaste lever med.
Idag kom Ludvig och jag ut något senare än planerat.
Ni vet lite morgon stress innan vi ska åka till skolan. Jag spillde kaffe. Han skulle borsta tänderna.
Vi småspringer till bilen och plötsligt börjar Ludvig skratta hysteriskt ! "Mamma titta" en K*K !
Det står bilar framför.... Det står bilar bakom. Bara min bil."
Varför drog hon upp det där med utspillt kaffe och tandborstning? Vadå senare än planerat? Hur sena brukar dom planera att vara i vanliga fall?
Vad hade det att göra med k*ken på rutan? Det brukar vara såna på många bilar vintertid, hur har hon kunnat missa det?
Under resten av året brukar det stå
Tvätta mig! på skitiga rutor. Varför tog hon inte bild på bilarna intill som skonats från konstnärlig utsmyckning, bilder på på rutorna åtminstone?
Det är nästan så jag önskar att nån skulpterar en k*k på biltaket när det är lite kramsnö som följs av en köldknäpp... En bekant fick köra iväg med en fastfrusen meterhög k*k på biltaket en morgon... 🤭 Den ramlade av efter att han kört en bit.
Nu letar hon verkligen med ljus och lykta efter nåt hon kan dra nytta av i sin "stalker-jakt".
Om hon nu har en massa stalkers varför har hon inte bilen skyddad i garage (hangaren)? Och allt har ju varit så mycket gulligull så länge, inte ett ord om stalkers. Hundpromenader i mörkret.
Snart får vi höra om hennes sönderskurna däck när hon bodde på Öland och om den gången proppskåpet (?) var sabbat så hon var nära att frysa ihjäl i -22° en HÖST. Det var säkert samma stalker då också.