Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-26, 21:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Ingenting kan väl förvåna oss egentligen längre här i tråden om Mytomanen och hennes vänner. Fru falsk passar väldigt bra som vän till floristen med dom floristiska händerna. Skickar alltså blommor till sig själv. My skickade ju en förfrågan till sig själv om en autograf för ett par år sedan. 🙈🤣🙃
Ja, det är lätt att känna sig bortglömd i dagens stressade samhälle, tur att Mytomanen levererar två stora buketter till födelsedagsbarnet som fyller 1/10...
Det är så patetiskt, sen alla kommentarer på insta...jag tror att det räcker med 1 kommentar, men Mysan drar till med 3 stycken...
Citera
2023-09-26, 21:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Var det det här budet?
https://postimg.cc/gallery/N0TRfPz
Det låter ju alltid lite töntigt när man säger att man ska bojkotta nånting. Men Synsam sa du?
Jajjemensan, det verkar som om företaget har fått en privat blomsterförmedlare...undrar vad övriga i ledningen tycker om upplägget när det uppdagas?

Fortfarande tyst om lägenhetsförsäljningen och Jobas lyser med sin frånvaro...

Bara 2 platser kvar till spritbinderikvällen...

Skatteverket verkar ha blivit mutade, iNgEnTiNg verkar hända trots påtryckningar...

Hämnden är en rätt som serveras bäst kall, fast här byter jag ut hämnden mot karman, lite som om blickar kunde mörda...
Citera
2023-09-26, 22:16
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jajjemensan, det verkar som om företaget har fått en privat blomsterförmedlare...undrar vad övriga i ledningen tycker om upplägget när det uppdagas?
Haha! Falsken har säkert VD och ledningsgruppen lindade runt sitt lillfinger.
Dom anar ingenting!
Kör hårt. Sponsra My ni bara. Ledning och aktieägare kommer inte märka nånting
My står ju trots allt för samma värderingar:
Om jag kunde se snygg ut skulle jag välja klimatsmart varje gång!
Senast redigerad av osnuten 2023-09-26 kl. 22:42.
Citera
2023-09-26, 22:54
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Nej. Varför tror du exempelvis butiker har inventering?
Vet andra verksamheter som också behöver ha minst årlig inventering.
Jo.
För att vid inventering räknar man lagret och inte inventarierna.
Men upplys mig gärna om motsatsen.
Citera
2023-09-26, 23:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Jo.
För att vid inventering räknar man lagret och inte inventarierna.
Men upplys mig gärna om motsatsen.
Fast My har ju även inventarierna till försäljning, allt har prislappar och många bord och hyllor har skådats i lägenheten...
Citera
2023-09-27, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Var det det här budet?
https://postimg.cc/gallery/N0TRfPz
Det låter ju alltid lite töntigt när man säger att man ska bojkotta nånting. Men Synsam sa du?
Har Fru Falsk en ledande position inom Synsam alltså?
Citera
2023-09-27, 13:03
Medlem
Nu var hennes blogg nerstängd och ett meddelande "Jag är snart tillbaka"
Citera
2023-09-27, 13:17
Avslutad
Har sett att flera följare frågat på hennes insta om lägenhetsförsäljningen och flytt igen...
Inget svar
Hon gör verkligen A L L T för att ge kvacksalvare och lurendrejare ett ansikte.

Har hon haft någon betalande klient?

Hon är rackarns värdelös med att sköta sitt spretiga företag, hon har inte lyckats fixa en hemsida, trots påstådda erfarenheter av att arbeta med pr och varumärkesuppbyggnad
Citera
2023-09-27, 13:23
Medlem
Geburhas avatar
Citat:
Har sett att flera följare frågat på hennes insta om lägenhetsförsäljningen och flytt igen...
Inget svar
Hon gör verkligen A L L T för att ge kvacksalvare och lurendrejare ett ansikte.

Har hon haft någon betalande klient?

Hon är rackarns värdelös med att sköta sitt spretiga företag, hon har inte lyckats fixa en hemsida, trots påstådda erfarenheter av att arbeta med pr och varumärkesuppbyggnad

Vilket yrke har hon inte? 😂
Citera
2023-09-27, 13:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Geburha
Vilket yrke har hon inte? 😂
Ja, du...jag har inte sett ett enda examinationsbevis eller gesällbrev, zip, zero, nada.
Det är endast en massa påståenden och fantasier, av det hon visat upp, syns det tydligt att hon har noll självinsikt eller kunskap inom träning, pr eller blommor.
Ett under att hon har kvar körkortet.
Frågan är om kronkalle kommer snart? Om inte så borde iaf skatteverket granska Mytomanen 5 år tillbaka, minst...
Citera
2023-09-27, 16:50
Medlem
Geburhas avatar
Citat:
Ja, du...jag har inte sett ett enda examinationsbevis eller gesällbrev, zip, zero, nada.
Det är endast en massa påståenden och fantasier, av det hon visat upp, syns det tydligt att hon har noll självinsikt eller kunskap inom träning, pr eller blommor.
Ett under att hon har kvar körkortet.
Frågan är om kronkalle kommer snart? Om inte så borde iaf skatteverket granska Mytomanen 5 år tillbaka, minst...

Är det inte olagligt att hävda att man har kunskap man inte har samt ljuga i sitt cv? Tänker på faran hon utsätter människor som tar hennes kostråd.

Hon är klart överviktig själv så vad det är för kost hon kör med är att ifrågasätta. Har inget emot överviktiga men att agera PT och skryta med kunskaper i hennes storlek är knappast mottagit ironiskt.

Finns en video där hon står och klipper i några vita blommor som att hon vet vad hon gör men vem som helst kan trimma blommor med en sax från Ikea? Rätt komiskt!
Citera
2023-09-27, 17:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Geburha
Är det inte olagligt att hävda att man har kunskap man inte har samt ljuga i sitt cv? Tänker på faran hon utsätter människor som tar hennes kostråd.

Hon är klart överviktig själv så vad det är för kost hon kör med är att ifrågasätta. Har inget emot överviktiga men att agera PT och skryta med kunskaper i hennes storlek är knappast mottagit ironiskt.

Finns en video där hon står och klipper i några vita blommor som att hon vet vad hon gör men vem som helst kan trimma blommor med en sax från Ikea? Rätt komiskt!
Jag kan tycka det, frågan är vad som händer om en riktig person anlitar Mytomanen och skadar sig, vad händer då? Har My någon försäkring som täcker skador? Hon påstår att hon individanpassar och skräddarsyr träning och kostscheman, men det ser väldigt illa ut, det hon själv uppvisar, när hon inte lever som hon lär...
Att kalla sig kostrådgivare, kan nog vem som helst göra. Det är bara att föreslå köttbullar, gräddsås, lingon och mos, varje dag, med light läsk till, sen baljor med kaffe.
Ingen har påstått att kostrådgivningen ska vara det ena eller andra.
Hennes kunskaper om träningsredskapen är ett kapitel för sig...minns när hon filmade och höll på att få maskinen i huvudet, noll koll på vad hon sysslade med.
Hon är ständigt sjuk och skadad, påstår hon..
Jag vet inte om det går att stoppa hennes kringflackande cirkusliv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in