Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Varför flyttade du därifrån då? En kollega flyttade därifrån eftersom barnen började närma sig skolåldern.
Jag kan ställa några kontrollfrågor om Edsberg om du vill.
Tycker du att integrationen fungerar där? Jag antar att du noterat att svenska barn umgås med varandra och blatteungarna med varandra?
EDIT: Sollentuna kommun är rik men det är stor skillnad på villorna vid Edsviken eller Norrviken jämfört med dräggområdet Malmvägen eller Edsberg.
Haha varför jag flyttade därifrån? Du kommer inte tro mig, men jag berättar ändå.Det var så att jag var inhyrd hos en gammal svensk pensionärstant på grund av att jag snabbt behövde boende. Nåväl, tanten klargjorde för mig att jag minsann inte fick ha några tjejer i lägenheten över natten.

Inte ett drömläge för en viril 25-åring. Blev flytt till Skärholmen ganska omgående, fick bo hos en arab som hade en mycket öppnare sexualsyn.
Ställ kontrollfrågor om du vill.
Det finns ju inte så mycket svenskar där, men jag hade aldrig några problem att smälta in. Bodde granne med en arabisk tjej som brukade flörta med mig. Barnen var väluppfostrade och en flicka undrade om jag hade någon son som hon kunde få bli ihop med (nej jag har inte barn).