2016-07-30, 13:33
Medlem
Hej

idag när jag vaknade upp så fick jag till min förvåning se en mängder massa märken (hudbristningar) på min högra underarm, notera att det endast är högerarmen, jag har tidigare en liten hudbristning ganska högt upp på höger armen som knappt syns, men då har den också förekommit på motsvarande ställe på vänsterarmen, har också lite hudbristningar på mina "kärlekshandtag" och även då så är det exakt samma mönster av bristningar på vardera sida av magen, men nu är det som sagt endast höger armen? Är inte det konstigt? Ser ut som jag har skurit mig själv med rakblad eller något
Citera
2016-07-30, 18:02
Medlem
Nalixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perrerodlok
Hej

idag när jag vaknade upp så fick jag till min förvåning se en mängder massa märken (hudbristningar) på min högra underarm, notera att det endast är högerarmen, jag har tidigare en liten hudbristning ganska högt upp på höger armen som knappt syns, men då har den också förekommit på motsvarande ställe på vänsterarmen, har också lite hudbristningar på mina "kärlekshandtag" och även då så är det exakt samma mönster av bristningar på vardera sida av magen, men nu är det som sagt endast höger armen? Är inte det konstigt? Ser ut som jag har skurit mig själv med rakblad eller något

Hudbristningar sker oftast om man går upp i vikt väldigt mycket eller om man växer väldigt mycket, huden hänger lixom inte riktigt med och därför blir det bristningar. De behöver inte ske direkt det kan lixom vara så att du går upp i vikt lite grann mer och mer och så brister huden allt efter eller att du växer mycket på en kort tid
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in