2016-07-28, 11:49
Medlem
Yeahbitchs avatar
Jag är en kille på ca 25 och har alltid varit sjukt dålig på att ta kontakt med tjejer och plocka upp signaler.
Jag vet att jag ser bra ut och kan få snygga tjejer då majoriteten av gångerna jag får till det med en tjej så anstränger jag mig inte ens. Jag behöver liksom inte "leta" efter signaler och ta det första steget. De har liksom alltid kommit till mig mer eller mindre.
Självklart har jag ju tagit första steget när jag kysser någon eller så men jag har aldrig varit den som "jagat" tjejer.
Nu låter säkert detta mest som skryt. Men för mig ser jag det snarare som ett problem då jag aldrig riktigt lärt mig att plocka upp signaler från tjejer.
Jag vet att det varit flera gånger som jag till 90% skulle kunna fått till det med en tjej, bara att jag märker det efteråt och då är det för sent.
Hade jag varit bättre på att känna av tjejer hade jag nog haft det lättare på den fronten.
Tycker alltid att det är så sjukt otydligt vad de vill om de inte är väldigt på.
Nån som har nåt tips? Bara titta extra noga?
Citera
2016-07-28, 12:00
Medlem
Svenskares avatar
Den dagen då de stöter in sina näsor i armhålan på dig och berömmer dig för att du luktar så gott, den dagen kan du nog förutsätta att det finns en viss dragningskraft mellan er. Alternativt när det kommer fram till och frågar om du fallit ner från himlen.
Citera
2016-07-28, 12:00
Medlem
mirandakerrs avatar
Kan du ge ett exempel, ett tillfälle då du trodde att du var på rätt väg och sedan sket det sig? Kan du berätta vad du gjorde, vilket sammanhang?
Citera
2016-07-28, 12:02
Medlem
FairyCutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yeahbitch
Jag vet att det varit flera gånger som jag till 90% skulle kunna fått till det med en tjej, bara att jag märker det efteråt och då är det för sent.
Hur märker du det?
På vilket sätt är det försent då?
Citera
2016-07-28, 12:39
Medlem
Citat:
Jag är en kille på ca 25 och har alltid varit sjukt dålig på att ta kontakt med tjejer och plocka upp signaler.
Jag vet att jag ser bra ut och kan få snygga tjejer då majoriteten av gångerna jag får till det med en tjej så anstränger jag mig inte ens. Jag behöver liksom inte "leta" efter signaler och ta det första steget. De har liksom alltid kommit till mig mer eller mindre.
Självklart har jag ju tagit första steget när jag kysser någon eller så men jag har aldrig varit den som "jagat" tjejer.
Nu låter säkert detta mest som skryt. Men för mig ser jag det snarare som ett problem då jag aldrig riktigt lärt mig att plocka upp signaler från tjejer.
Hade jag varit bättre på att känna av tjejer hade jag nog haft det lättare på den fronten.
Tycker alltid att det är så sjukt otydligt vad de vill om de inte är väldigt på.

mitt råd till dig är att köpa boken konsten att läsa tankar av henrik fexeus,

i den boken får du lära dig tyda kropps språk även tyda när dom går in i bild minnet,ljudminnet och massa andra finurliga saker,,,,,

kan ta ett exempel jag gillade men som jag inte lyckats testa än ( testade på frugan men hon frågade ju varför jag ställde sådana frågor och dum som jag berättade jag varför jag ställde kontroll frågorna och hon började skratta och det gick åt skogen) så viktigt att offret inte vet varför du frågar,,

testa detta på en snygg tjej kompis du känner väl,,,
du frågar en del kontroll frågor T.E.X

vad har din matta i hallen för färg
vad åt du till frukost
vad gjorde du igår,

vad som helst för att hon ska gå in i sitt bildminne och för att se när någon går in i sitt bildminne så tittar folk oftast ( snett uppåt vänster ) inte alla som gör det där av kontrollfrågorna för att fast ställa detta och när du vet att hon tittar åt ett visst håll varje gång du frågar henne så kan du börja gå in på lite sexigare grejer ( som alla säkert vet så spelar det ingen roll om man är kille eller tjej alla har eller haft måla upp sexiga bilder av sin snygga kompis ) så om du vill veta om hon haft sådana om dig frågar du sista frågan

har du haft sex fantasier om mig?? och tittar hon åt det hållet som du fast ställt att hon har bildminnet så kan du räkna med att hon haft sexfantasier om dig

testa lite sådana grejer behöver inte vara just sex frågor och sådant, men tror även samma procedur funkar för att upptäcka lögner det är ju bara att testa,,,,,,

men annars är det rätt lätt att se om tjejer är intresserade av en men mitt tips är köp den boken och läs sönder den så kommer du kunna läsa alla sen

håller själv o läser den och nu snart ska jag åka tåg så då blir det sträck läsning

men testa det jag skrev
Citera
2016-07-28, 13:01
Medlem
Yeahbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FairyCute
Hur märker du det?
På vilket sätt är det försent då?

Alltså om man varit på en fest eller ute eller så, så kan jag komma på när jag tänker på det efteråt/att någon kompis påpekar det själv. Exempelvis att nån har tittat väldigt mycket åt mitt håll eller att hon varit uppenbart intresserad av mig för andra, utan att jag märkt det.
Citera
2016-07-28, 13:05
Medlem
Yeahbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mirandakerr
Kan du ge ett exempel, ett tillfälle då du trodde att du var på rätt väg och sedan sket det sig? Kan du berätta vad du gjorde, vilket sammanhang?

Det första tillfället jag kommer på nu var på en kompis landställe. Snackade en del med en tjej och hade trevligt. Jag märkte aldrig att det var mer än en casual konversation. Sen gick jag på toa eller något och då hade den här tjejen tydligen frågat en kompis om jag var singel men den här "kompisen" hade då sagt att jag inte var intresserad hur som helst (hade varit ointresserad av en annan tjej tidigare och dum som han är fick han väl för sig att det gällde alla brudar :S) och detta fick jag reda på efter helgen var slut.
Citera
2016-07-28, 13:34
Medlem
Clayton80s avatar
Citat:
Alltså om man varit på en fest eller ute eller så, så kan jag komma på när jag tänker på det efteråt/att någon kompis påpekar det själv. Exempelvis att nån har tittat väldigt mycket åt mitt håll eller att hon varit uppenbart intresserad av mig för andra, utan att jag märkt det.
Det gäller att vara uppmärksam på vilka kvinnor som tittar på dig, eftersom de gör det när de är intresserade. Så enkelt är det. Sedan finns det förstås också andra tecken, men blicken är viktigast.

Att hon ger dig ögonkontakt är förstås ingen garanti, men det är ett väldigt bra sätt att välja vilka kvinnor som man bör spendera tid och energi på.
Citera
2016-07-28, 13:35
Medlem
LeonVances avatar
Citat:

1) Det heter "uppfatta signaler" inte "plocka upp signaler".
2) Det viktiga är om du är intresserad eller ej. Kör på bara utan att fundera så mycket så länge hon inte tydligt visar totalt ointresse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in