2016-07-30, 09:15
Medlem
dunn0mans avatar
50kr/h? Det var mig fan billigt för ligg.
Citera
2016-07-30, 10:02
Medlem
Månsans avatar
Bra idé och personligen har jag har massor av innestående pengar att ta ut. Jag har många utländska vänner som jag umgås med ofta. En hel del tyskar, norrmän, ryssar och sådant civiliserat folk men även afrikaner, turkar, fjärran östernfolk, sydamerikaner och till och med en arab.

Inte ett endaste litet bidrag från myndigheterna har jag fått. Jag har offrat veckor, månader och år till obetalt umgänge med utlänningar. Det torde handla om miljonbelopp vid det här laget. Fy fan, man känner sig kränkt rent ut sagt.
Citera
2016-07-30, 10:09
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Bra idé och personligen har jag har massor av innestående pengar att ta ut. Jag har många utländska vänner som jag umgås med ofta. En hel del tyskar, norrmän, ryssar och sådant civiliserat folk men även afrikaner, turkar, fjärran östernfolk, sydamerikaner och till och med en arab.

Inte ett endaste litet bidrag från myndigheterna har jag fått. Jag har offrat veckor, månader och år till obetalt umgänge med utlänningar. Det torde handla om miljonbelopp vid det här laget. Fy fan, man känner sig kränkt rent ut sagt.

Typiskt vänstern att göra skillnad på folk.
Citera
2016-07-30, 10:22
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evets
Det verkar ha varit med ledare hela tiden och det måste det ju vara då någon vuxen måste vara ansvarig för allt som händer och sker när de umgås på det här sättet.

Fan va skönt då kan man andas ut!
Men å andra sidan kommer de kanske umgås på sin fritida efter detta "expriment" så vet i fan...
Citera
2016-07-30, 10:50
Medlem
DIdes avatar
Det kommer garanterat följa ett övergrepp från detta fratiniserande. Frågan är ju om det kommer att anmälas då offret "tycker synd om förövaren och en anmälan kan ställa till problem för gossen".

Dåliga odds på Betsson....
Citera
2016-07-30, 11:05
Medlem
Boendet i Fagersjö Fullsatt : Det kryllar av Afghanska skäggbarn i Farsta Centrum med ICA - Kort som dom handlar cigg & energidrycker på , eftersom det står ICA på kortet handlar dom också där med dina skattepengar !

Bojkotta ICA !
Citera
2016-07-30, 12:07
Medlem
Anser att den anställningsformen de borde gå under är Personlig assistans och ersättning och avtal borde vara den som gäller inom kommunal.
Citera
2016-07-30, 12:09
Medlem
I pricip borde inte ungdomar komma ifråga för anställning för att "umgås" med dessa barn..Men ungdomar är lättledda och hoppar glatt på det mesta..Fy fan.
Citera
2016-07-30, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
50 SEK per timme är alldeles för dåligt betalt för att umgås med skäggbarn. Jag hade krävt i alla fall 200 sek per timme.

Finns olika upplägg på möten. Kan t ex vara i Torsk på Tallinn-stil. Sitter det skäggbarn vid varje bord så är det bara att gå därifrån. Det är skitsvårt att ordna dejter till barnen, inte ens den öppna familjen Svensson vill bjuda hem dessa till radhuset på middag. Kräsna jävlar dessa godhetsknarkare, det ska vara flickor/kvinnor. Dessa går åt snabbt sen är det bara barn i 30 års åldern kvar att välja bland.

Manliga muslimer är det som Allah valt att skicka hit så det är bara att hålla färgen och börja umgås. Tror att många som officiellt är öppna blir lite rädda av tanken att ha en nyanländ stor musse i köket eftersom man inte riktigt vet vad han har i kikarn eller vad hans uppfostran består av.

För mig har det dock gått bra på dessa tillställning men jag väljer dejter med omsorg.
Citera
2016-07-30, 15:32
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richenbacker
Anser att den anställningsformen de borde gå under är Personlig assistans och ersättning och avtal borde vara den som gäller inom kommunal.
Det är det eftersom det är den ersättning ungdomar får för sommarjobb arrangerade av kommunen även om de står i glasskiosk på en 4H-gård tex eller för den delen jobbar på åldreboende och lägger pussel.
Citera
2016-07-30, 15:42
Medlem
Man skall nog modifiera sig lite - det finns många ICA o SkäggBarn o azylköret
har rätt att handla - rimligen bojkottar man dem som profiterar på azylköret.

Kon(sum)Dom(us) har ju i särklass de dyraste delikatessdiskarna.

Hur många infödingskillar får pengar/lön för att umggås med azyltjejer-
i jämställdhetens ankdamm?
Citera
2016-07-30, 15:45
Medlem
kuddbitarens avatar
bra beslut av kommunen
de svenska tjejerna skall mutas med pengar
så att de kan anpassa sig till den muslimska levnadssättet

för att sverige skall fungera framöver så är det tvunget, o man skall börja tidigt med de
svenska ungdomarna när de är lättpåverkade

då majoriteten av svenskarna är sovande o lättmanipulerade så skall det gå
ganska smidigt med denna process som kommer ta en generation i anspråk

något större motstånd från svenska föräldrar finns inte då det är kutym för dem
att släppa sina döttrar vind för våg när dom åldern av 13-14
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in