Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-27, 15:47
  #1
Avstängd
Sebbe.Taxxs avatar
Mötte en polare jag inte sett på länge. Han hade tappat 12 kilo på två månader på att bara äta kyckling, broccoli och multivitamin, alla måltider . Sa direkt att han får väldigt liten mängd fett. Han sa att han steker i smör och häller flottet över maten.

Är det en bra idé? Någon som kört samma upplägg? Han såg ut att vara i jävligt bra form. Tror fan jag skulle kunna leva på hans diet under längre tid.
Citera
2016-07-27, 15:50
  #2
Medlem
gurkmajjas avatar
Det funkar såklart över kortare tid. Något han dock får i sig lite av är kolhydrater. Låter jäkligt trist däremot. Med lite fantasi går det att uppnå likartade resultat på ett trevligare sätt.
Citera
2016-07-27, 15:51
  #3
Avstängd
Jag har kört på samma helt utan tillsatt fett, åt det under 6 månader, foliepaket i ugnen is the shit!
Citera
2016-07-27, 15:55
  #4
Avstängd
Sebbe.Taxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
Det funkar såklart över kortare tid. Något han dock får i sig lite av är kolhydrater. Låter jäkligt trist däremot. Med lite fantasi går det att uppnå likartade resultat på ett trevligare sätt.

Kolhydrater är väl inget kroppen egentligen behöver. Energi från protein och fett fungerar lika bra.

Citat:
Ursprungligen postat av MeLikeVagina
Jag har kört på samma helt utan tillsatt fett, åt det under 6 månader, foliepaket i ugnen is the shit!

Intressant! Vad blev resultatet? Tränade du samtidigt? Protein som enda energikälla är kanske inte det bästa?
Citera
2016-07-27, 16:12
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe.Taxx
Kolhydrater är väl inget kroppen egentligen behöver. Energi från protein och fett fungerar lika bra.



Intressant! Vad blev resultatet? Tränade du samtidigt? Protein som enda energikälla är kanske inte det bästa?

Japp styrketränade med tunga vikter 30-60 min varje/varannan dag.

Jag fick en väldigt bra definition.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback