2016-08-19, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Barca 1.72, Real 2.50 och Atletico 11.0 så ser oddsen ut hos Bet365 för att respektive ska vinna ligan. Känns väl någorlunda realistiskt såhär på förhand. Lite höga odds på Atletico möjligtvis men tycker definitivt Barcelona ska ses som favoriter.

Verkligen smarriga odds på Atletico. Men ja, Barcelona skall ta hem det!
Citera
2016-08-20, 00:49
Medlem
NirvanAs avatar
Sätt in en lägre summa 300-500kr på Atletico, low risk high reward där verkligen.

Gameiro kan väl inte bli annat än succé? Jag menar, wow.
Citera
2016-08-20, 13:03
Medlem
Gregory.Houses avatar
Real Madrid säljer inte Mateo Kovacic skriver Marca. Milan ville låna och köpa spelare för 15 miljoner euro.
Citera
2016-08-20, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Sätt in en lägre summa 300-500kr på Atletico, low risk high reward där verkligen.

Gameiro kan väl inte bli annat än succé? Jag menar, wow.

Helt sjuka odds på Atletico. Det är ändå ett lag som vunnit världens bästa liga och spelat 2 CL-finaler de senaste tre åren. Warren Buffet skulle nog lägga en slant.

Gameiro var ett bra alternativ; fanns inga andra anfallare tillgängliga. Higuain var för dyr, Aubameyang för dyr, Cavani ej till salu, Costa ej till salu o.s.v. Gameiro har förövrigt haft en sanslös utveckling; ifrån bänknötare i PSG till att bli en av La Ligas bästa anfallare är imponerande. Pyskopaten Deschamps tycker tydligen sopor som Giroud och fetknoppen Gignac är bättre anfallare.

Men jag tycker det är kul hur så många här inne kan vara så tvärsäkra på att Barcelona vinner. Deras två främsta konkurrenter spelade CL-final förra säsongen. La Liga är numera den enda ligan som inte har någon favorit längre. Tre lag kan vinna ligan och CL. Atletico kanske inte har samma spetskvalitet men deras kollektiv är kanske det främsta jag någonsin sett.
Citera
2016-08-20, 20:20
Medlem
Vilken premiärmatch av Barcelona! Var rädd att det skulle bli en halvtråkig match först, men ack så fel man hade.

Messi såg verkligen hungrig ut på att få näta med. Han låg bakom alla målen.
Citera
2016-08-21, 06:50
Medlem
Malewhales avatar
Sevilla-Espanyol verkar ha varit en intressant match. Någon som tittade på den och kan berätta vad fan det var som hände? 6-4 efter 90 minuter.
Citera
2016-08-22, 13:03
Medlem
Gregory.Houses avatar
Officiellt: Vitolo förlänger med Sevilla till 2021.
Citera
2016-08-22, 17:13
Medlem
bagarn29s avatar
27-2 i målchanser, tar ledningen i 90+3 på straff. Likväl tappar man i 90+5 till 1-1 mot Alaves.

Atletico Madrid har inte råd med sådana magplask.
Citera
2016-08-22, 17:54
Medlem
NirvanAs avatar
Neymar återvänder inte förrän efter landskamperna, missar alltså Athletic i helgen... bra med bredd som sagt.
Citera
2016-08-24, 13:58
Medlem
Cambijaos avatar
Utan att ha sett matchen eller straffsituationer men enligt AS verkar Jonas ha varit högst delaktig till varför Ubåtarna inte spelar CL denna säsong. Tråkigt om det är sant
Citera
2016-08-24, 14:32
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Utan att ha sett matchen eller straffsituationer men enligt AS verkar Jonas ha varit högst delaktig till varför Ubåtarna inte spelar CL denna säsong. Tråkigt om det är sant

Plus anfallarna Cedric Bakambu och Soldado som var borta bägge matcherna på grund av skador. Jag tror att de kan vinna Europa League i år.
Citera
2016-08-24, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregory.House
Plus anfallarna Cedric Bakambu och Soldado som var borta bägge matcherna på grund av skador. Jag tror att de kan vinna Europa League i år.

De tar sig inte förbi gruppspelet. Escriba är en riktigt råsopa till tränare, han misslyckades totalt i Getafe. Villareal tar inte ens en topp 8 placering i ligan heller.
Senast redigerad av Gincan 2016-08-24 kl. 21:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in