Citat:
Ursprungligen postat av
NirvanA
Sätt in en lägre summa 300-500kr på Atletico, low risk high reward där verkligen.
Gameiro kan väl inte bli annat än succé? Jag menar, wow.
Helt sjuka odds på Atletico. Det är ändå ett lag som vunnit världens bästa liga och spelat 2 CL-finaler de senaste tre åren. Warren Buffet skulle nog lägga en slant.
Gameiro var ett bra alternativ; fanns inga andra anfallare tillgängliga. Higuain var för dyr, Aubameyang för dyr, Cavani ej till salu, Costa ej till salu o.s.v. Gameiro har förövrigt haft en sanslös utveckling; ifrån bänknötare i PSG till att bli en av La Ligas bästa anfallare är imponerande. Pyskopaten Deschamps tycker tydligen sopor som Giroud och fetknoppen Gignac är bättre anfallare.
Men jag tycker det är kul hur så många här inne kan vara så tvärsäkra på att Barcelona vinner. Deras två främsta konkurrenter spelade CL-final förra säsongen. La Liga är numera den enda ligan som inte har någon favorit längre. Tre lag kan vinna ligan och CL. Atletico kanske inte har samma spetskvalitet men deras kollektiv är kanske det främsta jag någonsin sett.