2017-04-19, 12:29
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JFT
Då Bale är i toppform är det Benzema som ska ut med huvudet före.

Det kommer att vara Benzema i Champions League och Morata i ligan då Bale kommer inte få mer speltid skulle jag gissa på. Han har tappat formen och är skadad just nu.
Citera
2017-04-19, 23:22
Medlem
TKD_1337s avatar
Vad skönt att slippa Neymar i el Clasico (om nu inte deras överklagan går igenom). Ett stort hot idag mot Juventus och alltid bra mot oss.
Citera
2017-04-21, 16:49
Medlem
Gregory.Houses avatar
Bale och Varane tillbaka inför El Clásico men det är osäkert ifall de startar matchen. Ser hellre Isco gå före och säkra mitten.
Citera
2017-04-21, 17:54
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Vad skönt att slippa Neymar i el Clasico (om nu inte deras överklagan går igenom). Ett stort hot idag mot Juventus och alltid bra mot oss.
Vill ni inte att lagen ska ställa upp med bästa manskapet så det blir större prestige och mer ärlig vinst?
Citera
2017-04-21, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Vill ni inte att lagen ska ställa upp med bästa manskapet så det blir större prestige och mer ärlig vinst?
Ni måste ha nåt att skylla på när ni förlorar?
Citera
2017-04-21, 18:11
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kEybase
Ni måste ha nåt att skylla på när ni förlorar?

Nu tror jag Real vinner oavsett vilka Barcelona ställer upp med som läget är nu, men neymars avstängning är ju inte konsekvent med andra... Ramos (eller om det var Ronaldo, minns inte helt säkert) applåderande renderade inte i 3 matchers avstängning te.x... Lite som att det inte är lika kul att vinna en viktig match på en helt felaktigt domslut etc.
Citera
2017-04-21, 20:33
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:

Citat:
Nu tror jag Real vinner oavsett vilka Barcelona ställer upp med som läget är nu, men neymars avstängning är ju inte konsekvent med andra... Ramos (eller om det var Ronaldo, minns inte helt säkert) applåderande renderade inte i 3 matchers avstängning te.x... Lite som att det inte är lika kul att vinna en viktig match på en helt felaktigt domslut etc.

Jag föredrar såklart att möta ett så svagt Barcelona som möjligt. Jag vill vinna ligan och vinner ni matchen lever ligan i allra högsta grad. Självklart glädjs jag om en fantastisk spelare som Neymar är avstängd. Skyll på brassen som tappade humöret.

Nu hittar du på. Avstängningen är väldigt konsekvent.
Citera
2017-04-21, 20:36
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Jag föredrar såklart att möta ett så svagt Barcelona som möjligt. Jag vill vinna ligan och vinner ni matchen lever ligan i allra högsta grad. Självklart glädjs jag om en fantastisk spelare som Neymar är avstängd. Skyll på brassen som tappade humöret.

Nu hittar du på. Avstängningen är väldigt konsekvent.
Kan någon fräscha upp minnet, är helt säker jag läste att någon av Reals spelare som applåderade domaren inte åkte på samma hårda straff som Neymar.
Citera
2017-04-21, 20:39
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Kan någon fräscha upp minnet, är helt säker jag läste att någon av Reals spelare som applåderade domaren inte åkte på samma hårda straff som Neymar.

http://www.marca.com/en/football/real-madrid/2017/04/11/58ed1e79e2704e60718b45b9.html

Både Ronaldo och Ancelotti har fått liknande straff.
Citera
2017-04-21, 20:40
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
http://www.marca.com/en/football/real-madrid/2017/04/11/58ed1e79e2704e60718b45b9.html

Både Ronaldo och Ancelotti har fått liknande straff.
Ramos då? Jag såg nån bild när han applåderade men som inte blev rapporterat?

Var detta jag menade:
https://twitter.com/totalBarca/status/851839449159712768
Senast redigerad av NirvanA 2017-04-21 kl. 20:46.
Citera
2017-04-21, 20:50
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ramos då? Jag såg nån bild när han applåderade men som inte blev rapporterat?

Var detta jag menade:
https://twitter.com/totalBarca/status/851839449159712768

Det finns säkert många fall där spelare applåderat sarkastiskt men att domaren missat det och inte skrivit ner det. Domaren såg vad Neymar gjorde. Samma sak med Ronaldo och Ancelotti. Feghouli också.
Citera
2017-04-22, 00:01
Medlem
JFTs avatar
Bör Navas bytas ut?

Kommer en De Gea göra stor eller ENORM skillnad?

Jag tycker att Navas som jag förstått har extremt höga krav på sig själv
och kämpar för att rädda varje boll inte är så jäkla usel som man säger.

Så länge Zidane fokuserar på att ha en centralt stabil elva i el clasico. Kanterna klarar marcelo och carvajal själva då dom äger offensivt och alltid får stöd från modric och kroos i defensiven. Casemiro och isco SKA STARTA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in