2017-03-06, 18:38
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Varför har han då släppt in fler kassar? Bristfälligt försvarsspel antar jag. Sluta blanda in subjektiva åsikter när du ska diskutera kvalité.

Har du sett Real Madrid spela den här säsongen? Man attackerar ibland med 7 offensiva spelare och låter försvarslinjen utan stöd så det är inte konstigt att Navas stått för en del misstag och släppt massor med mål men har fortfarande varit världsklass i vissa matcher.Erkänner fortfarande att han når inte till förra säsongen då han var topp 3 i ligan. Mittbackarna har stått för enorma misstag i år som inte Keylor kan göra nåt åt. Ter Stegen skulle vara bättre än Navas på en punkt och det är passnings spelet.
Citera
2017-03-06, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Hejar du på nått lag som fick penis av Barcelona under La Masias storhets period?

Don't feed the troll
Citera
2017-03-07, 22:53
Medlem
Gregory.Houses avatar
Sergio Ramos med 2 mål mot Napoli ikväll och har nu totalt gjort 10 mål den här säsongen.
Citera
2017-03-07, 23:40
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregory.House
Sergio Ramos med 2 mål mot Napoli ikväll och har nu totalt gjort 10 mål den här säsongen.

Det räknas som självmål officiellt men självklart bra gjort av Ramos ändå.
Citera
2017-03-08, 08:51
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregory.House
Måste vara i nivå med Benzema?
Citera
2017-03-08, 11:52
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Måste vara i nivå med Benzema?
Eller Neymar, om man nu vill trampa runt i den sandlådan.

Real såg riktigt skärrade ut i går i första halvlek. Starkt att vinna så klart men om Napoli hade haft lite tur hade det nog kunnat gå vägen. Att luften gick ur italienarna när 1-1 (och 1-2) kom kändes självklart - det var lite bära eller brista-känsla på deras forcering.
Citera
2017-03-08, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat

Real såg riktigt skärrade ut i går i första halvlek. Starkt att vinna så klart men om Napoli hade haft lite tur hade det nog kunnat gå vägen. Att luften gick ur italienarna när 1-1 (och 1-2) kom kändes självklart - det var lite bära eller brista-känsla på deras forcering.

Napoli var en stolpträff ifrån 2-0 och jag undrar hur matchbilden hade sett ut ifall dom fick in det där målet strax innan halvtidsvilan
Citera
2017-03-08, 15:35
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Napoli var en stolpträff ifrån 2-0 och jag undrar hur matchbilden hade sett ut ifall dom fick in det där målet strax innan halvtidsvilan

Och Ronaldo var en solträff ifrån 1-1 så..
Citera
2017-03-08, 16:51
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:

Vadå? En iskall Benzema mot en Neymar som varit bra senaste månaderna och glödhet senaste matcherna. 11 fler assist än Benzema också. Flest assist i hela Europa närmre bestämt.
Senast redigerad av OG-lover 2017-03-08 kl. 17:04.
Citera
2017-03-08, 17:10
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Vadå? En iskall Benzema mot en Neymar som varit bra senaste månaderna och glödhet senaste matcherna. 11 fler assist än Benzema också. Flest assist i hela Europa närmre bestämt.
"Vadå?" Vet du inte vad du själv skriver? Du skrev "Måste vara i nivå med Benzema?" angående Ramos 10 mål. Neymar har gjort färre mål än Benzema, så man kan lika gärna skriva "i nivå med Neymar", om man vill trampa runt i den sandlådan.

Neymar har varit bra och Barcelona var på spelhumör senast men kan inte se att man klarar sig i kväll.
Citera
2017-03-08, 23:23
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
"Vadå?" Vet du inte vad du själv skriver? Du skrev "Måste vara i nivå med Benzema?" angående Ramos 10 mål. Neymar har gjort färre mål än Benzema, så man kan lika gärna skriva "i nivå med Neymar", om man vill trampa runt i den sandlådan.

Neymar har varit bra och Barcelona var på spelhumör senast men kan inte se att man klarar sig i kväll.
Känns som jag avböjer att svara dig på det här inlägget.

-----------

Reymar vilken jävla spelare, nivån han höll idag har inte ens Messi kommit upp i på bra länge känns det som. Han var överallt! Blir svårt att toppa känslorna ikväll med någonting annat inom modern fotboll för min del.
Senast redigerad av OG-lover 2017-03-08 kl. 23:26.
Citera
2017-03-08, 23:29
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Det finns en anledning till att jag bär glasögon eller linser i vardagen.

Wow, hatten av, Barcelona. Fullständigt sanslöst. Jag är (till skillnad från Barcelona) mållös.

Citat:
Känns som jag avböjer att svara dig på det här inlägget.
Det är din sandlådenivå jag anmärkte på; inte Neymars kvaliteter. Han har varit bra det senaste från det jag sett och utgår från att han var extremt bra i kväll (såg inte matchen).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in