2017-01-22, 15:11
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Denna tråd håller fortfarande sjukt låg nivå, Real förlorar till slut efter 40 matcher och det man börjar snacka om på direkten är Ronaldo? Känns som det bara är folk från Fc barcelona sverige här inne och spyr över sitt hat på EN spelare.

Tråkigt och pinsamt.

Jag upplever att det inte är så många som snackar om Messi/Ronaldo. Fast jag har också börjat hänga mindre i tråden för att jag tycker som du att den håller sjukt låt nivå, så jag kan ju ha missat en hel del diskussioner.

Du ser bara keyword "Ronaldo". Men vad är problemet om användaren kommer med sanning och bra argument? Det är snarare användare som Gregory som försvarar hans våta dröm som om hans liv hängde på det då han tar i så att han spricker som drar ner tråden. När han blir ägd så svarar han inte.

Och varför klassas det automatiskt som hat så fort man är kritisk?
Citera
2017-01-22, 15:34
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Jag upplever att det inte är så många som snackar om Messi/Ronaldo. Fast jag har också börjat hänga mindre i tråden för att jag tycker som du att den håller sjukt låt nivå, så jag kan ju ha missat en hel del diskussioner.

Du ser bara keyword "Ronaldo". Men vad är problemet om användaren kommer med sanning och bra argument? Det är snarare användare som Gregory som försvarar hans våta dröm som om hans liv hängde på det då han tar i så att han spricker som drar ner tråden. När han blir ägd så svarar han inte.

Och varför klassas det automatiskt som hat så fort man är kritisk?

Ägd och ägd, jag använder inte ens den här tråden för att diskutera Ronaldo vs Messi det må ha hänt kanske 1-2 gånger. Anledningen till jag slutar svara är att det leder till samma argument gång på gång och slutar aldrig. Både spelarna har egna trådar och där kan sänka man ner ena och höja utan att någon förstör tråden.
Citera
2017-01-22, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Denna tråd håller fortfarande sjukt låg nivå, Real förlorar till slut efter 40 matcher och det man börjar snacka om på direkten är Ronaldo? Känns som det bara är folk från Fc barcelona sverige här inne och spyr över sitt hat på EN spelare.

Tråkigt och pinsamt.

Så ser det ut när det är 100% real och barca fans i tråden. Fanns ju några Atletico fans men dem har väl försvunnit nu när det går sämre. Är väl lite snack om Sevilla och Valencia då och då men annars bara real och barca. Vilket är rätt tråkigt.

Till skillnad mot real fansen så kan i alla fall barca fansen kritsera messi själva. Så fort man skriver minsta lilla negativa om Ronaldo så blir real skribenterna hundra procent defence mode.

Jag tycker inte Real Madrids 40 obesegrade var särskilt iögonfallande spelmässigt. Det som händer nu påminner lite om Ancelottis real som dippa lite i januari samt curse av fifa world cup matcherna.
Citera
2017-01-27, 13:44
Medlem
NirvanAs avatar
Såklaaart det blev Atletico-Barca i CDR semin... ett av Celta/Alaves kommer alltså spela final kul för dom antar jag
Citera
2017-01-27, 16:14
Medlem
Gregory.Houses avatar
Inter sägs erbjuda 1,2 miljarder för Antoine Griezmann. Finns inte en chans att han går ner sig till en klubb som Inter. Skulle han lämna så lär det bli United,Bayern eller Barcelona. Han kommer aldrig gå till Real Madrid på grund av rivalitet mellan klubbarna.
Citera
2017-01-27, 16:20
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregory.House
Inter sägs erbjuda 1,2 miljarder för Antoine Griezmann. Finns inte en chans att han går ner sig till en klubb som Inter. Skulle han lämna så lär det bli United,Bayern eller Barcelona. Han kommer aldrig gå till Real Madrid på grund av rivalitet mellan klubbarna.

Sen är han inte ens värd så mycket.... Tycker inte te.x hans ersättare i Sociedad Vela och Juanpi är så mycket sämre egentligen... Han spelar i ett bra lag med bra struktur.. då blir man bättre också.
Citera
2017-01-27, 16:28
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Sen är han inte ens värd så mycket.... Tycker inte te.x hans ersättare i Sociedad Vela och Juanpi är så mycket sämre egentligen... Han spelar i ett bra lag med bra struktur.. då blir man bättre också.

Premier League klubbarna har förstört marknaden totalt. Hans marknadspris borde ligga på 60-70 miljoner euro max. Vela sägs vill inte på sig och trivs Real Sociedad. Iñaki Williams från Bilbao har potential och bli riktig bra så som topp 10 på sin position i ligan. När det kommer till Griezmann så har det kommit fram till att han har ingen agent längre och vill inte ens flytta på sig.
Citera
2017-01-27, 16:32
Medlem
Gregory.Houses avatar
Alvaro Morata ryktades till Chelsea och Arsenal för 60-70 miljoner euro. Jävligt konstigt att man inte sålde honom och satsade på en spelare som Aubameyang som hade förstärkt laget rejält jämfört med Morata gör just nu. Han är inte nöjd och kräver mer speltid av Zidane.
Citera
2017-01-28, 18:16
Medlem
Ustyugov2s avatar
Atlético totalt utspelade mot Alavés idag. Ska vara glada för 0-0.

Många lag ut-atléticar Atlético nuförtiden. Verkar vara helt slutkörda.

Hörde kommentatorn prata om att Ulloa var på väg till Spanien. Han är den perfekta spelaren för Atlético. Men så var det Alavés han var på väg till...

Energiska tajta dvärgar i all ära. Funkar inte det, vilket det fan inte gjort den här säsongen även om de är kvar i många turneringar, behöver de en Crouch-typ för plan b. Ulloa hade varit perfekt.
Citera
2017-01-28, 23:08
Medlem
Gregory.Houses avatar
Alexandre Pato till Kina för 18 miljoner euro. Helt ok affär då Villarreal köpte honom för 3 miljoner euro totalt. Synd att han pissar på sin karriär och lämnar europeisk fotboll.
Citera
2017-01-28, 23:24
Medlem
foool13s avatar
Vilken jävla loska Deyverson la i Godins ansikte... hoppas han blir avstängd för den.

Atletico hackar vidare, inget flyt alls.
Citera
2017-01-29, 17:14
Medlem
Gregory.Houses avatar
Officiellt: Walter Montoya klar för Sevilla. Priset landa på 5 miljoner euro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in