2017-01-13, 20:33
Medlem
NirvanAs avatar
Lite drama i Barcelona, nu sparkar dom deras person som är ansvarig för relationerna med spanska ligafotbollen sen han sagt i intervju att "Messi skulle inte vara lika bra utan Iniesta, Neymar o co"... Tidigare i veckan hade Barcas CEO sagt att "Messi är bäst i världen och messis förlängning är hög prioritet men att man måste hålla sunt förnuft"... han sitter dock kvar... än

Osmidiga uttalanden även om jag kan hålla med i det dom säger, men, vill man att spelaren ska förlänga är det ju inte smart.
Citera
2017-01-13, 23:11
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Lite drama i Barcelona, nu sparkar dom deras person som är ansvarig för relationerna med spanska ligafotbollen sen han sagt i intervju att "Messi skulle inte vara lika bra utan Iniesta, Neymar o co"... Tidigare i veckan hade Barcas CEO sagt att "Messi är bäst i världen och messis förlängning är hög prioritet men att man måste hålla sunt förnuft"... han sitter dock kvar... än

Osmidiga uttalanden även om jag kan hålla med i det dom säger, men, vill man att spelaren ska förlänga är det ju inte smart.

Han sparkades inte utan han fick nya uppgifter inom klubben.
Citera
2017-01-13, 23:14
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zog Rules
Han sparkades inte utan han fick nya uppgifter inom klubben.
Rätt tydlig markering dock i vilket fall.
Citera
2017-01-14, 02:14
Medlem
Citat:

Det han säger är ju inte osant, men Messi gör ju även dem till bättre spelare. Klumpigt uttalande inte minst just nu när Messi bär laget helt själv igen..

Samt under kontrakt förhandlingar*
Senast redigerad av Jimmywiththeak47 2017-01-14 kl. 02:42.
Citera
2017-01-14, 08:55
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Rätt tydlig markering dock i vilket fall.

Absolut och det med all rätt.
Citera
2017-01-14, 15:54
Avstängd
Halloween2s avatar
får upp på fejan att folk gillar fc barcelona svergie och idag IGEN kunde jag läsa att folk skriver att enrique gräver sin grav '' jag hatar honom, han är sämst'' med mera med mera.. Varför detta hat mot honom, är det fansen som kräver det omöjliga? (bara vinster och alla titlar) han har på två år vunnit 8 av 12 titlar och folk vill slänga ut honom, eller är det bara bland svenska tv tittande fans detta är?

detta är inte ett inlägg för att försöka provocera bara nyfiken vad ni här tycker om honom. Vem ska man ersätta med? Hört på senare tid att det varit lite snack om sevillas tränare men kommer han göra jobbet bättre pga av EL titlar?
Citera
2017-01-14, 16:03
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
får upp på fejan att folk gillar fc barcelona svergie och idag IGEN kunde jag läsa att folk skriver att enrique gräver sin grav '' jag hatar honom, han är sämst'' med mera med mera.. Varför detta hat mot honom, är det fansen som kräver det omöjliga? (bara vinster och alla titlar) han har på två år vunnit 8 av 12 titlar och folk vill slänga ut honom, eller är det bara bland svenska tv tittande fans detta är?

detta är inte ett inlägg för att försöka provocera bara nyfiken vad ni här tycker om honom. Vem ska man ersätta med? Hört på senare tid att det varit lite snack om sevillas tränare men kommer han göra jobbet bättre pga av EL titlar?
Du vet att det bara är 12 åringar, efterblivna och invandrare som gillar den sidan? Deras åsikter ska då tas med en nypa salt.
Citera
2017-01-14, 17:13
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
Du vet att det bara är 12 åringar, efterblivna och invandrare som gillar den sidan? Deras åsikter ska då tas med en nypa salt.

Jo det är klart, men det svarade ju inte på min fråga. Är dessa skäggbarn ensamma om att tycka detta då?
Citera
2017-01-14, 17:16
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Hört på senare tid att det varit lite snack om sevillas tränare men kommer han göra jobbet bättre pga av EL titlar?
Det har väl ryktats om Sampaoli, Sevillas nuvarande tränare. Inte Unai Emery, numera i PSG, som de senaste åren vann EL med Sevilla tre år i rad.
Citera
2017-01-16, 20:50
Medlem
Äntligen förlorar Real sin svit av 40 matcher obesegrad. 2p ledning nu (en häng match) och ligan känns öppen igen.

Riktigt kul med Sevilla i toppstriden, det lag som tagit flest poäng på hemmaplan i år.

Real har
Valencia borta
Ath Bilbao borta
Villareal borta
Barcelona hemma
Atl Madrid hemma

Så än har dem inte vunnit ligan.
Citera
2017-01-16, 21:14
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmywiththeak47
Äntligen förlorar Real sin svit av 40 matcher obesegrad. 2p ledning nu (en häng match) och ligan känns öppen igen.

Riktigt kul med Sevilla i toppstriden, det lag som tagit flest poäng på hemmaplan i år.

Real har
Valencia borta
Ath Bilbao borta
Villareal borta
Barcelona hemma
Atl Madrid hemma

Så än har dem inte vunnit ligan.
Ja det är stor skillnad på Sevilla borta och hemma, barcelona brukar oftast kryssa, förlora med uddamålet eller vinna med uddamålet borta medan man brukar vinna bekvämt hemma mot dessa...Mot Real och Atletico är det inte lika stor skillnad hemma och borta, lika svåra oavsett.
Citera
2017-01-18, 13:14
Medlem
Kravallens avatar
Martín Demicheli tillbaka i Málaga säsongen ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in