2016-12-05, 23:28
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregory.House
De var sekunder ifrån en vinst ikväll så det var inte hans fel att spelarna klanta sig rejält. Det ryktas om att Cesare Prandelli kommer att få mellan 40-50 miljoner euro till januari fönstret för att förstärka laget.
Vilket inte är särskilt mycket längre om man vill hävda sig längst upp. Och i januari är utbudet minst sagt magert. Men dom kan inte. Känns som en klubb fjärran från den stabilitet och kontinuitet från tidigt 00-tal som man kunde surfa på.
Citera
2016-12-06, 16:20
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Vilket inte är särskilt mycket längre om man vill hävda sig längst upp. Och i januari är utbudet minst sagt magert. Men dom kan inte. Känns som en klubb fjärran från den stabilitet och kontinuitet från tidigt 00-tal som man kunde surfa på.

Sant. Valencias problem ligger hos ledningen och speciellt Peter Lim som har infekterat klubben med hjälp av Jorge Mendes som använder klubben som en mellanhand till sina spelare från Portugal till Premier League. Valencias Ultras har börjat bojkotta matcherna och kräver att Lim ska avgå medan han svarade med " Lim's daughter, Kim Lim, has hit back at those fans by writing on her Instagram account: "Ask us to leave as much but the fact is we still own the club so ...yeah ha ha. Deal with it and move on ". Det var riktigt dumt av klubben och sparka Unai Emery för några år sedan då han gjorde bra jobb trots stora ekonomiska problem i klubben.
Citera
2016-12-06, 17:13
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
De var sekunder ifrån en vinst ikväll så det var inte hans fel att spelarna klanta sig rejält. Det ryktas om att Cesare Prandelli kommer att få mellan 40-50 miljoner euro till januari fönstret för att förstärka laget.

40-50 miljoner euro är inga pengar alls nuförtiden.
Citera
2016-12-06, 20:39
Medlem
jag skäms när jag ser barcelona. skandallag. de är verkligen inte som förut.
Citera
2016-12-07, 18:26
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
40-50 miljoner euro är inga pengar alls nuförtiden.

Man kan fortfarande fynda bra spelare från La liga, Serie A och Bundesliga för priser under 50 miljoner euro. Valencia är efter en central anfallare till januari. Från Silly season " Enligt TMW ska Valencia ha riktat blickarna mot Bundesliga och Bayer Leverkusen för att försöka värva Javier ‘Chicharito’ Hernández. Skulle Valencia vara seriösa med sitt intresse sägs prislappen ligga på drygt 45 miljoner euro för att köpa loss spelaren. Ja han är bättre än Rodrigo och Munir.
Citera
2016-12-07, 19:14
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fassback
jag skäms när jag ser barcelona. skandallag. de är verkligen inte som förut.

skandallag?

Utgår från att du aldrig någonsin har hållit på Barcelona från första början.
Citera
2016-12-07, 19:19
Medlem
Citat:
Man kan fortfarande fynda bra spelare från La liga, Serie A och Bundesliga för priser under 50 miljoner euro. Valencia är efter en central anfallare till januari. Från Silly season " Enligt TMW ska Valencia ha riktat blickarna mot Bundesliga och Bayer Leverkusen för att försöka värva Javier ‘Chicharito’ Hernández. Skulle Valencia vara seriösa med sitt intresse sägs prislappen ligga på drygt 45 miljoner euro för att köpa loss spelaren. Ja han är bättre än Rodrigo och Munir.

Om man skulle lyckas sälja någon spelare så hade man ju också kunnat utöka budgeten.

Undrar samtidigt om det inte hade varit bättre att låna in en anfallare och köpa tbx Alcacer i sommar.
Citera
2016-12-07, 19:21
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
skandallag?

Nej det har nog ingen. Om inte nu Morano hållit på Barcleona sen hon föddes dvs.
Citera
2016-12-07, 19:22
Medlem
Citat:
skandallag?

Skandal 6p från toppen...har bara vunnit dubbeln i fjol...

Lät typ så här 14/15 också Enrique out osv...
Citera
2016-12-08, 11:30
Medlem
Citat:
skandallag?

Citat:
Ursprungligen postat av Jimmywiththeak47
Skandal 6p från toppen...har bara vunnit dubbeln i fjol...

Lät typ så här 14/15 också Enrique out osv...
jag har hejjat på barca sedan 2008 typ. om man jämför barca då och nu så klassar jag dagens barca för skandal. jag har höga krav som barca supporter.

förut hade vi villa, pedro, puyol, abidal, xavi, bravo, dani alves, riktiga messi.

nu har vi neymar som är SKANDAL. messi som är skandal jämfört med tidigare messi (men jag klassar messi som fortfarande världens bästa spelare)

iniesta gammal, xavi borta. alves och puyol borta. vi sålde vår bästa spelare förra året. bravo.

hur i helvetet kan man ha ter stegen som målvakt. jag skämms som barca supporter.

och mascherano som mittback. FYFANNNNNNN.
Senast redigerad av fassback 2016-12-08 kl. 11:40.
Citera
2016-12-08, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pmatt
Om man skulle lyckas sälja någon spelare så hade man ju också kunnat utöka budgeten.

Undrar samtidigt om det inte hade varit bättre att låna in en anfallare och köpa tbx Alcacer i sommar.

Alcacer är medioker, jävligt begränsad. Bra att man sålde honom. Valencia behöver en hygglig anfallare och Javier Hernandez hade varit ett intressant namn. Ett annat hett alternativ borde vara Iago Aspas. En bollskicklig mittfältare behövs också. Valencia har ett hyggligt lag - det behövs bara lite självförtroende.
Citera
2016-12-09, 17:38
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fassback
jag har hejjat på barca sedan 2008 typ. om man jämför barca då och nu så klassar jag dagens barca för skandal. jag har höga krav som barca supporter.

förut hade vi villa, pedro, puyol, abidal, xavi, bravo, dani alves, riktiga messi.

nu har vi neymar som är SKANDAL. messi som är skandal jämfört med tidigare messi (men jag klassar messi som fortfarande världens bästa spelare)

iniesta gammal, xavi borta. alves och puyol borta. vi sålde vår bästa spelare förra året. bravo.

hur i helvetet kan man ha ter stegen som målvakt. jag skämms som barca supporter.

och mascherano som mittback. FYFANNNNNNN.

Är det ett skandal lag för att spelare blir gamla / lämnar ? Med denna logik som du har skulle du alltså velat ha kvar xavi och puyol även om dom vore 40+ ? Undrar hur många som kommer följa barca när messi lägger av i såna fall....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in