2016-11-10, 21:36
Medlem
bagarn29s avatar
Är det någon som är intresserad av att tippa spanska ligan?

Tipset finns i matchpratstråden under Europa Topp 5 Tipset startar 18/11 20:45.
Citera
2016-11-13, 13:19
Medlem
Gregory.Houses avatar
Nolito vill återvända till Celta Vigo "Spanjoren säger till den Madrid-baserade tidningen Marca att han nu vill lämna England och åka tillbaka till Spanien.Jag saknar Celta varje dag. Jag skulle verkligen vilja återvända dit, när jag får chansen att göra det kommer jag att ta den, säger han " Källa http://sillyseason.se/fotboll/england/premier-league/nolito-vill-atervanda-till-celta-vigo-149731/
Citera
2016-11-13, 13:24
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Lol.

Kroos skadad, borta två till tre månader och missar en del viktiga matcher..

Ja bruten fot och blir borta mellan 6-8 veckor och missar Atletico,Barcelona och Borussia Dortmund matchen. Nu gäller det för Zidane och forma mittfältet utan honom och det blir inte enkelt uppgift direkt.
Citera
2016-11-13, 14:49
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregory.House
Nolito vill återvända till Celta Vigo "Spanjoren säger till den Madrid-baserade tidningen Marca att han nu vill lämna England och åka tillbaka till Spanien.Jag saknar Celta varje dag. Jag skulle verkligen vilja återvända dit, när jag får chansen att göra det kommer jag att ta den, säger han " Källa http://sillyseason.se/fotboll/england/premier-league/nolito-vill-atervanda-till-celta-vigo-149731/

Låter väldigt bull, och om det stämmer så jävlar vilken mes. titta på navas han saknade också spanien men är fortfarande kvar. Han har spanska vänner i klubben, han har Pep och han har gjort det bra i från sig med 5 mål och två assist.. förstår inte grejen.. Men skulle inte bli ledsen om han lämnade heller.
Citera
2016-11-14, 17:41
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Låter väldigt bull, och om det stämmer så jävlar vilken mes. titta på navas han saknade också spanien men är fortfarande kvar. Han har spanska vänner i klubben, han har Pep och han har gjort det bra i från sig med 5 mål och två assist.. förstår inte grejen.. Men skulle inte bli ledsen om han lämnade heller.

Jesus Navas har gått från nyckelspelare i Sevilla till att vara bänkspelare som på 3 säsonger spelat mindre än 75 matcher i Manchester City tröjan? Snacka om misslyckad flytt till England. Det är inte konstigt att Nolito längtar tillbaka till Celta där han är största stjärnan i klubben och har garanterat plats i startelvan.
Citera
2016-11-14, 23:46
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Jesus Navas har gått från nyckelspelare i Sevilla till att vara bänkspelare som på 3 säsonger spelat mindre än 75 matcher i Manchester City tröjan? Snacka om misslyckad flytt till England. Det är inte konstigt att Nolito längtar tillbaka till Celta där han är största stjärnan i klubben och har garanterat plats i startelvan.

Det jag menar är att till och med Navas har stannat kvar trots skit väder, att han har hemlängtan, med mera med mera såpass ''länge'' och nolito vill hem efter 3 månader? Han har trots allt fått speltid och gjort poäng utav det.

Citat:
Leo Messi has decided not to renew his contract at Barcelona and will decide on his future in 2018 when his current deal expires.
Citera
2016-11-15, 18:29
Medlem
Citat:

Vad är detta för smörja? Navas har spelat 145 matcher i City under sina 3 första säsonger, mer än 2/3 av dessa har han varit startspelare, det är allt annat än en misslyckad flytt. I år har han hittills spelat i 12 av 19 matcher, det är knappast dåligt med den konkurrensen han har i City.
Citera
2016-11-16, 13:14
Medlem
NirvanAs avatar
Rakuten ny tröjsponsor för Barca från 17/18, blir intressant att höra årliga summan, blir det välrdsrekord eller har dom fått sänka ambitionerna efter amazon-debaclet?
Citera
2016-11-16, 14:59
Medlem
NirvanAs avatar
55M, 5M bonus för CL vinst, 1.5M för ligavinst

55M är tydligen högsta i världen då.
Citera
2016-11-16, 15:25
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
55M, 5M bonus för CL vinst, 1.5M för ligavinst

55M är tydligen högsta i världen då.

Hur mycket fick de av Qatar Foundation / Qatar Airways innan?
Citera
2016-11-16, 15:27
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Hur mycket fick de av Qatar Foundation / Qatar Airways innan?
De hade runt liknande åren innan med Qatar men fick sänkt just detta år till 40 har jag för mig pga att det drog ut så mycket på tiden och blev satta i ett hörn med inte några andra val att välja mellan.

Intressant att det var Piqué som styrde upp träff mellan FCB och Rakuten, så man kan argumentera för att det är Piqué som iscensatte och ordnade detta... Framtida president var det
Citera
2016-11-17, 18:50
Medlem
Gregory.Houses avatar
Real Madrid have announced on their official website that Alvaro Morata will sit out the next month after pulling a muscle in Spain's friendly against England. Då missar han El Derbi madrileño nu på lördag och El Clásico samt andra viktiga matcher. Tack FIFA?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in