• 1
  • 2
2016-07-26, 20:04
Medlem
MarqsN92s avatar
Då var det dags igen.

Var tydligen en fest som spårat ur i en sommarstuga i helgen och en kvinna i 30års åldern har gjort en anmälan om våldtäkt. Två personer ska vara inblandade, bland annat en 26åring hemmahörande i ludvika.

http://www.dt.se/dalarna/ludvika/ny-...va-garningsman

Någon som vet mer?
Citera
2016-07-26, 20:04
Moderator
v50s avatar
Lite citat

Citat:
Som ytterligare en händelse har en kvinna i 20-års åldern polisanmält att hon ska ha blivit våldtagen natten mot söndagen den 24 juli i samband med en fest som spårat ur i en sommarstuga utanför Ludvika.
– Kvinnan har kunnat uppge två namngivna personer som misstänkta gärningmän.
– Vi letar just nu efter männen, som är en 26-årig man hemmahörande i Ludvika och en 25-årig man från Stockholm, säger utredningschef Pär Israelsson vid Ludvikapolisen.
Citera
2016-07-26, 21:32
Medlem
psflaxs avatar
Något citat kanske piggar upp tråden?
Citera
2016-07-26, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psflax
Något citat kanske piggar upp tråden?
Tror på en ensamkommande förtidspensionär från Norge ☺
Eller tiden får utvisa vem, så håll ut!
Citera
2016-07-26, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xyzlll

Tyvärr så är väl inte brotten nog grovt för att det ska finnas utvisning i straffskalan.
Citera
2016-07-27, 13:05
Medlem
SoapMactavishs avatar
Båda MGM sitter anhållna nu.
Citera
2016-07-30, 07:20
Medlem
muppliberals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyzlll

Som någon tidigare skrev: statistiskt är det nu dags för två Svennar. Men jag tvivlar.
Citera
2016-07-30, 08:30
Medlem
Har vi något mer att gå på?
Vem bjudar in ensamkommande till en fest i en sommarstuga?
Citera
2016-07-30, 08:39
Medlem
Sighajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muppliberal
Som någon tidigare skrev: statistiskt är det nu dags för två Svennar. Men jag tvivlar.

Många på vänsterkanten som hoppas på det, då kan de köra "ludvika" som ett exempel på att det inte bara är orcher som gruppvåldtar och så får svenska kvinnor leva med taharush och gruppvåldtäkter i tre, fyra år till.
Citera
2016-07-30, 17:36
Medlem
Tycker detta luktar sprit/drog-fest som spårat ur ingen riktigt minns vad som hänt eller om det var frivilligt. En av GM lämnade själv in sig till polisen hmm kan mkt väl vara svennar det handlar om eller så är det min fördom angående ordet sommarstuga.
Citera
2016-07-30, 18:18
Medlem
muppliberals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback-profilen
Tycker detta luktar sprit/drog-fest som spårat ur ingen riktigt minns vad som hänt eller om det var frivilligt. En av GM lämnade själv in sig till polisen hmm kan mkt väl vara svennar det handlar om eller så är det min fördom angående ordet sommarstuga.

Inlämnar dig själv till polisen: Då är det 100 % inte babianer eller tafsghanistanier.
Citera
2016-07-31, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback-profilen

Vad för fest skulle det annars röra sig om? Saftkalas? Kvinnan minns vad som hänt och uppenbarligen en av männen om han nu gick till polisen själv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in