Flashback bygger pepparkakshus!
2016-07-25, 21:43
Medlem
BossModes avatar
Det är så här att pappa har en gammal sony j .. som jag tycker börjar bli helt värdelös .. den är helt gammal och han har inte ens utrymme för att uppdatera Viber. Och eftersom jag har ett jobb och får lönen snart så tänkte jag köpa en mobil som present till honom. Men jag tänker han behöver inte ha värsta mobilen som han ändå kommer inte använda den till full prestand , det enda han gör är ringa vanliga samtal och sms , titta klipp på youtube och Viber! vilken mobil är passande ?

tack
Citera
2016-07-25, 21:47
Medlem
Popc0rns avatar
Samsung Galaxy A5
Citera
2016-07-25, 21:49
Medlem
dovAkins avatar
Finns riktigt billiga typ Huawei P8.

Lr Nexus 5.
Citera
2016-07-25, 22:34
Bannlyst
Farsor är ofta klumpiga så en lite tåligare lur kanske?

http://www.telefonshoppen.se/samsung-galaxy-xvover-3.html?ref_lp=pricerunner&utm_source=pricerunner&u tm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner
Citera
2016-07-25, 23:07
Medlem
Måste han titta på klipp från youtube och Viber på en liten plasttelefon? Blir väl både bättre mindre fippligt och billigare om man tittar på en dator.
Huawei telefoner tål en hel del. Du får en ny värsting Huawei med 16 megapixel kamera för samma pris som en begagnad Iphone på Blocket.

För att ringa med är ju en klassisk juppinalle med knappar helt överlägsen både i snabb hantering och batteritid.
Senast redigerad av biomatec 2016-07-25 kl. 23:11.
Citera
2016-07-26, 05:49
Medlem
stelexs avatar
Testa prisjakt.se
Senast redigerad av stelex 2016-07-26 kl. 05:54.
Citera
2016-07-26, 08:56
Bannlyst
Rekommenderar min Samsung A3 nyligen inköpt. Köp plastskydd från Ebay till den. (rekommendation från f12) Har räddat mig redan ett antal ggr.
Citera
2016-07-28, 19:22
Medlem
Burkens avatar
Nu vet inte jag om det här är nått, men ändå: Oukitel K6000 PRO
Mer å läsa: http://www.swedroid.se/forum/threads/oukitel-k6000-pro.132803/

Beställde en sån lur åt frugan och nu har hon använt den i 1 vecka och den går som tåget, laddas ungefär varannan dag och då tittar frugan på film, lyssnar på musik och håller på med sociala medier dagarna i ända

Är 5.5" och är tyngre än en vanlig mobil tack vare batteriet, känns gedigen i handen.
Beställde från sidan : www.banggood.com och det tog c:a 15dagar och den kom som rekommenderat brev, rejält paketerat!!

Ja ja, du får läsa om den och se vad du tror.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in