Flashback bygger pepparkakshus!
  • 6
  • 7
2006-01-10, 21:34
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mesharry
Sedan när började Caine hålla tyst Ädel

Jag har läst hans inlägg på UY och de säger sammantaget väldigt lite om hemligheter i Outlaw, även om de inte är speciellt positiva till Flashback och dess moderatorer. Hade han velat förstöra så mycket som möjligt hade han givetvis berättat utförligt allt smaskigt han kom ihåg, vinklat i så dålig dager som möjligt.

Det har han låtit bli. Anledningen till att han låtit bli är rimligen bättre än rädsla för att få stryk. Även om "ädel" kanske var ett dåligt ordval, så tvivlar jag på att rädsla är anledningen. Tror du annorlunda?
2006-01-10, 21:36
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Nu tänkte jag chocka församlingen genom att gå ontopic, hoppas jag blir förlåten för det.

Frågan ställdes 2 december, alltså undrar han vilka moderatorer som fanns här i höstas någon gång, men som inte är moderatorer längre. De jag kan hitta är de här:

Ruskigbuss
Jobe
TopDawg
tim_hedlund
enverhoxha99
Hisper
Diesel
Goddess_Purgatory
xatrix
edberg
Makehaste
Dr.Jekyll
Bruce Wayne
TrialByError
SidenCarlsson

Har jag glömt någon eller är nån av de här moderator idag? Eller om de inte ens var det i höstas får ni också säga till.

Edit: {I}{K}{E}: Tack så mycket, bra att du använder huvudet till något vettigt emellanåt.

jösses, det är ju nästan alla vettiga där. jag vet ingenting om edbergs eller siden-carlssons beslut men all heder åt er om erat beslut grundade sig på att ni avgick i protest mot läget som råder nu!
2006-01-10, 21:38
Medlem
Mesharrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Hade han velat förstöra så mycket som möjligt hade han givetvis berättat utfördligt allt smaskigt han kom ihåg, vinklat i så dålig dager som möjligt.

Även om "ädel" kanske var ett dåligt ordval, så tvivlar jag på att rädsla är anledningen. Tror du annorlunda?
Caine är knappast rädd men icke desto mindre en sladdertacka han med, bara att han "glömmer" saker när det passar hans syften. Och visst hade han kunnat berätta mera utförligt och smaskigt, vem hade inte kunnat göra det
2006-01-10, 21:58
Medlem
Scrambles avatar
Låser denna tråd, vill ni veta varför någon moderator har hoppat av så är det bara att skicka ett PM till dem och fråga. Flashbackforumet är till för att diskutera forumet framtid, ändringar och regelverk, inte för att sitta och spekulera i och skvallra runt varför moderator A eller B hoppade av.

Det finns redan en lista på vilka moderatorer som hoppat av i tråden, vill ni veta varför de hoppade av så gör ni bäst i att fråga dem via PM.

//Moderator
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in