Flashback bygger pepparkakshus!
2006-01-10, 20:40
Medlem
Samhains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av {I}{K}{E}
På underytan.
Det fanns ett citat om detta i loungen, men den tråden försvann spårlöst.

Vad han gör på andra forum är väl helt oväsentligt
2006-01-10, 20:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Samhain
Vad han gör på andra forum är väl helt oväsentligt
Bestämmer du det?
Jag har en annan åsikt om fallet, han diskuterar FB på ett annat forum och då ser jag en väsentlighet.
2006-01-10, 20:51
Medlem
Samhains avatar
Citat:
Bestämmer du det?
Jag har en annan åsikt om fallet, han diskuterar FB på ett annat forum och då ser jag en väsentlighet.

Jag är väl inte i position att bestämma ett skit men jag kan inte se att det skulle vara relevant på Flashback om han hotar folk på ett annat forum lika lite som om han slog folk på käften ute på krogen eller snattade falukorv på ICA.
2006-01-10, 20:52
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Jo, men då svarar de bara att det var av helt privata anledningar, de skiter på sig av admins makt
Tänka sig att Caine flera år efteråt inte vågar släppa sekretessen.
Nu när ruskibuss börjat med öppna hot med våld, så kan man tro att outlaw verkligen består av hårda busar i västar
Alla vet förstås att det beror på CharieR och allt sexande med moderatorkåren.

Tror du på fullaste allvar att Caine låter bli att skvallra en massa skit för att han skulle vara rädd för att få stryk? Är du seriös? Det är lätt att skriva här när han inte kan försvara sig.

Det framgår ju rätt tydligt i den andra diskussionen att det är helt andra (och för övrigt ädlare) skäl än så som gör att han väljer att hålla tyst.
2006-01-10, 20:56
Medlem
Citat:
Jo, men då svarar de bara att det var av helt privata anledningar, de skiter på sig av admins makt
Tänka sig att Caine flera år efteråt inte vågar släppa sekretessen.
Nu när ruskibuss börjat med öppna hot med våld, så kan man tro att outlaw verkligen består av hårda busar i västar
Går du på nåt IKE? Du tar i så du spricker. Det här inlägget ger ordet "rättshaverist" en ny innebörd
2006-01-10, 21:08
Moderator
impieteers avatar
Nu tänkte jag chocka församlingen genom att gå ontopic, hoppas jag blir förlåten för det.

Citat:
Ursprungligen postat av Mesharry
Hej.
Läser mest och hänger väl inte med helt, men undrar vilka moderatorer som kommit och gått de senaste 2 månaderna?

Frågan ställdes 2 december, alltså undrar han vilka moderatorer som fanns här i höstas någon gång, men som inte är moderatorer längre. De jag kan hitta är de här:

Försvunnit under höst och vinter:
Ruskigbuss
Jobe
TopDawg
tim_hedlund
enverhoxha99
Hisper
Diesel
Goddess_Purgatory
xatrix
edberg
Makehaste
Dr.Jekyll
Bruce Wayne
TrialByError
SidenCarlsson

Försvann tidigt höstas nån gång:
jena
Rubberman
phreakdenta

Har jag glömt någon eller är nån av de här moderator idag? Eller om de inte ens var det i höstas får ni också säga till.

Edit: {I}{K}{E}: Tack så mycket, bra att du använder huvudet till något vettigt emellanåt.
Edit2: Jepp, phreakdenta, jena och Rubberman är nog också med nånstans i diskussionen.
2006-01-10, 21:11
Bannlyst
Siden-Carlsson
2006-01-10, 21:15
Medlem
Hispers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Nu tänkte jag chocka församlingen genom att gå ontopic, hoppas jag blir förlåten för det.

Frågan ställdes 2 december, alltså undrar han vilka moderatorer som fanns här i höstas någon gång, men som inte är moderatorer längre. De jag kan hitta är de här:

Ruskigbuss
Jobe
TopDawg
tim_hedlund
enverhoxha99
Hisper
Diesel
Goddess_Purgatory
xatrix
edberg
Makehaste
Dr.Jekyll
Bruce Wayne
TrialByError
SidenCarlsson

Har jag glömt någon eller är nån av de här moderator idag? Eller om de inte ens var det i höstas får ni också säga till.

Edit: {I}{K}{E}: Tack så mycket, bra att du använder huvudet till något vettigt emellanåt.

Rubberman och Jena också, beror väl lite på från när du startar din lista.
2006-01-10, 21:20
Medlem
ischs avatar
Citat:

Ruskigbuss
Jobe
TopDawg
tim_hedlund
enverhoxha99
Hisper
Diesel
Goddess_Purgatory
xatrix
edberg
Makehaste
Dr.Jekyll
Bruce Wayne
TrialByError
SidenCarlsson

En gedigen lista. En av dom saknar jag. Visste föresten inte att BW
hade kastat in handuken. Synd att Edberg slutat också.
2006-01-10, 21:23
Medlem
Mesharrys avatar
Citat:

Jävlar vad svårt korkad du verkar, det är väl tämligen klargjort att det bara var skitsnack det här om Charlie och RB, det har ju huvudvittnen själva medgivit. Hotat

Citat:
Tror du på fullaste allvar att Caine låter bli att skvallra en massa skit för att han skulle vara rädd för att få stryk? Är du seriös? Det är lätt att skriva här när han inte kan försvara sig.

Det framgår ju rätt tydligt i den andra diskussionen att det är helt andra (och för övrigt ädlare) skäl än så som gör att han väljer att hålla tyst.
Sedan när började Caine hålla tyst Ädel

On topic igen. Det var värst vad många det avgått sista tiden och tack för sammanställningen.
2006-01-10, 21:28
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hisper
Rubberman och Jena också, beror väl lite på från när du startar din lista.

Jag har inte den minsta jäkla aning om när jag börjar min lista. September? Det är nog sant att Rubberman och jena försvann tidigt under hösten, även om det känns som längre sen eftersom åtminstone jena var rätt frånvarande ute på forumet sista tiden.
2006-01-10, 21:33
Medlem
Hispers avatar
Citat:
Jag har inte den minsta jäkla aning om när jag börjar min lista. September? Det är nog sant att Rubberman och jena försvann tidigt under hösten, även om det känns som längre sen eftersom åtminstone jena var rätt frånvarande ute på forumet sista tiden.

När försvann phreakdenta? Det var under 05 i alla fall men jag kommer inte ihåg när.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in