• 1
  • 2
2016-07-24, 10:16
Medlem
Pungsnoppens avatar
Två kvinnor ofredade: "Tagits på könsorgan"
Två kvinnor blev utsatta för tafsande på en nattklubb i Växjö.
Polisen kunde senare gripa en 21-årig man misstänkt för sexuellt ofredande
När polis anlände till platsen kunde mannen gripas. Han fördes sedan till polishuset i Växjö där han förhördes.
– Han släpptes efter förhör men misstankarna mot honom kvarstår, säger Carina Berggren till

http://www.expressen.se/kvallsposten...-pa-konsorgan/

Någon som vet vem pensionsräddaren är och heter?

Sverige världens soptipp.
Citera
2016-07-24, 10:22
Medlem
Kallekuling2015s avatar
Låter som en full svenne.

Det var inne på Kafe Deluxe som mannen ska ha tafsat på kvinnorna.
Senast redigerad av Kallekuling2015 2016-07-24 kl. 10:30.
Citera
2016-07-24, 10:34
Medlem
KaKPs avatar
Hade han nyktrat till innan förhöret?
Citera
2016-07-24, 10:35
Medlem
Kallekuling2015s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaKP
Hur gammal var mannen?

Det står tydligt att han var 21 år.
Citera
2016-07-24, 11:18
Medlem
AndraSorterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallekuling2015
Låter som en full svenne.

Det var inne på Kafe Deluxe som mannen ska ha tafsat på kvinnorna.

Absolut - inte för att försvara tafsandet, men full och/eller kåt leder inte sällan till tafsande och är ett beteende som nog kan appliceras på 'svenne' såväl som Mohammed....

Gränsen går vid värre saker (typ våldtäkt) - den gränsen överskrids oftare av Mohammed än 'svenne'....
Citera
2016-07-24, 11:32
Medlem
BallsMans avatar
50-60 tusen invånare... ingen vet något, har sett något eller hört något, som vanligt.

Växjö.. vad håller de på med där egentligen.. Pokemon Go?
Citera
2016-07-24, 13:08
Medlem
Steffestekares avatar
Såg när polisen var utanför och tog anmälan. Men då skall det jävlar mig sägas att jag 27-årig man blev fan tagen på kuken utan tillåtelse. Förde ett resonemang med några som var där kring detta. Tycker ni jag borde gjort upp en anmälan? hmm? EXAKT det som den där tjejen blev utsatt för blev jag utsatt för. De jag talade med tyckte dock inte det var samma sak eftersom jag är man.

Jaha. Fint jämställdheten. Skit ner er allihopa.
Citera
2016-07-24, 13:10
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steffestekare
Såg när polisen var utanför och tog anmälan. Men då skall det jävlar mig sägas att jag 27-årig man blev fan tagen på kuken utan tillåtelse. Förde ett resonemang med några som var där kring detta. Tycker ni jag borde gjort upp en anmälan? hmm? EXAKT det som den där tjejen blev utsatt för blev jag utsatt för. De jag talade med tyckte dock inte det var samma sak eftersom jag är man.

Jaha. Fint jämställdheten. Skit ner er allihopa.
Om du inte gjorde anmälan så kan väl knappast polisen agera på det. Skyll på dig själv och inte andra när det gäller det.
Citera
2016-07-24, 13:12
Medlem
Det var inte så mycket att gnälla över. Lite får de väl tåla. Var glada att de inte blev våldtagna.
Citera
2016-07-24, 13:13
Medlem
Steffestekares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Om du inte gjorde anmälan så kan väl knappast polisen agera på det. Skyll på dig själv och inte andra när det gäller det.

nej nej. Klart i helvete jag inte anmäler något som ÄR HELT JÄVLA VANLIGT FÖREKOMMANDE. Det man gör är att man antingen visar uppskattning för att någon gör det där närmandet eller så visar man att man itne tycker om det som händer och går vidare med sitt liv.

Eller så kommer man överrens om att man inte för göra så men då SKALL DET I HELVETE GÄLLA OAVSETT VILKET KÖN MAN HAR.
Citera
2016-07-24, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallsMan
50-60 tusen invånare... ingen vet något, har sett något eller hört något, som vanligt.

Växjö.. vad håller de på med där egentligen.. Pokemon Go?

Växjö är möjligen Sveriges luffigaste stad, efter Norrköping då. Aldrig träffat en människa som kommer därifrån och samtidigt har alla hästar hemma.

Småländsk inavel sedan många generationer tillbaka har satt sitt spår, jag brukar ofta förespråka blattehypotesen(dvs utgå alltid från att det är en invandrare om ingenting annat nämns) men i det här fallet är jag nog villig att frångå den hållningen.
Citera
2016-07-24, 13:22
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
En tragikomisk notis: På exakt detta uteställe: Kafe De luxe i Växjö blev jag tafsad på mellan benen av en tjej för 2 år sedan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in