Citat:
Ursprungligen postat av skumrask
Jag tror inte det behöver vara särskilt allvarligt, ibland kan jag äta riktigt dåligt under en vecka. Ta en hand full med flingor och tvinga in det i munnen, för att man vet att man måste äta. Ids inte äns hälla upp det i en skål. Vill bara ha saker som går snabbt att äta. Youghurt eller dylikt. Pressad apelsin med ett rått ägg och socker, och sådana saker för att få energi.
Brukar gå över rätt som det är, vaknar av att man är vrålhungrig och äter hela dagen. Tror att det, avolutionärt sätt, är rätt naturligt att gå länge utan mat, för att sedan frossa i överflöd.
Hur mår din kropp i övrigt? Depressioner?
Jo man får hoppas det går över till jul. Men kan det också vara att jag har lite dåligt med pengar tills nästa löning och kanske psykiskt så väljer kroppen att inte känna av hunger känslor för att den "vet" att jag inte tänker slösa så mycket på mat. Låter lite new age men kanske jag vet inte. Men det som är konstigt är att jag aldrig har varit så här dålig på att äta och för typ 2 månader sedan skulle jag aldrig ha klarat mig på 2 ägg om dagen. Har alltid varit ganska stor typ 187 cm och ca 97-100 kg.
Nej inga depressioner men jag har varit lite stressad och småhängig de sensaste veckorna mest pga av att jag haft jävligt mycket att göra.