2006-02-28, 20:07
Medlem
vinbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Med den uppmärksamhet tråden nu får så lär det inte dröja en vecka innan hon är här och gnäller!

Har du fler bilder från tillfället?
2006-02-28, 20:09
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinbra
Har du fler bilder från tillfället?

Han har skrivit upprepade gånger att han har EN bild!
2006-02-28, 20:10
Medlem
rotbergs avatar
Märkligt att så många försöker få EN bild att bli fler.

Det blev tydligen inget med Oman i januari. Varför?
2006-02-28, 20:28
Medlem
vinbras avatar
Bara en bild verkar märkligt, trovärdigheten sjunker därmed. Det där med Oman verkar också lite skrivbordsfabricerat. Men som redan påpekats så är det en snyggt hopsnickrad lögn som förtjänar beröm.
2006-02-28, 20:34
Medlem
Det är nog sant och det är grymt!
2006-02-28, 20:40
Medlem
rotbergs avatar
Jag kan inte fatta att en tjej, om det inte är ett tänkt porrfoto, kan vara så jäkla pantad, att hon tillåtit fotot. Måste vara IQ-.
2006-02-28, 20:44
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotberg
Märkligt att så många försöker få EN bild att bli fler.

Det blev tydligen inget med Oman i januari. Varför?

Kontraktsproblem! Flickvännens åkte dock för en månad sedan!
Jag åker ned i mitten på mars en vecka och sen i slutet på april igen. Då skall vi se vad vi kan göra åt saken! Det fattas inte alternativ, men saker här hemma tar en jävla tid! Lägenheter osv! Har dock hyrt ut den ena nu. Och bilarna sen, säljas, magasineras?
Dessutom så blir det lokalanställning istället för ex-pat vilket ger en del strul med att ordna bankkonton osv innan man får visum!

Min uppsägning från nuvarande arbetsgivare träder i kraft 15 mars istället för sista jan pga att jäg är en sådan hedersknyffel att jag skolar in "efterträdaren".

Men men, ett par rundor i öknen lär det bli, golfbanorna är förträffliga därnere har jag hört;-)

Det vart ett långt inlägg!
2006-02-28, 20:46
Bannlyst
Asch, jag valjer att tro att det hela ar sant, varfor inte...?!

Tilde har ocksa lustar och ar manniska (aven om hon ar "kandis"), vem har inte satt pa brudar samtidigt som man kollat Premier League...?!

Jag jobbar i Nigeria, varfor skulle inte xallo kunna flytta till Muscat och Oman for att jobba...?!

Det ar Tilde, jag ar helt overtygad...
2006-02-28, 21:47
Medlem
Heder åt en riktigt bra idé. Fota kändisrööööfar och sedan lägga ut för en stimulerande och inttellektuell utmaning. Mkt bra. Fast den här första var svår. Mmmmm.... Låt mig se. Det är ju svårt när man inte får dra slickepotten i springan för doftanalys. Min gissning blir ändå Sven Svinet Woltere. Är jag ute och cyklar eller är jag ute och hojar????
2006-02-28, 21:52
Medlem
Citat:
Ingetdera faktiskt, bilden är tagen i en lånad lägenhet i London. Under pågående match melan Liverpool och vilka det nu var!

Shit. Jag hade precis tänkt att påpeka att det tredje hålet i bild - eldstaden till vänster - inte är av den typ som är vanlig i sverige.

Det är nämligen så att jag känner igen typen av eldstad från.. just det.. min svågers lägenhet i London.

Med detta menar jag såklart inte att varken jag eller min svåger har gjort någonting alls med fröken fr*ling, utan just att det ger trovärdighet till din historia..
2006-02-28, 22:07
Medlem
Runksmurfens avatar
Citat:
Kontraktsproblem! Flickvännens åkte dock för en månad sedan!
Jag åker ned i mitten på mars en vecka och sen i slutet på april igen. Då skall vi se vad vi kan göra åt saken! Det fattas inte alternativ, men saker här hemma tar en jävla tid! Lägenheter osv! Har dock hyrt ut den ena nu. Och bilarna sen, säljas, magasineras?
Dessutom så blir det lokalanställning istället för ex-pat vilket ger en del strul med att ordna bankkonton osv innan man får visum!
Jag viker mig. Från och med nu ska jag tro på vartenda ord xallo skriver. Det här är för bra för att vara osant.
2006-02-28, 22:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Runksmurfen
Jag viker mig. Från och med nu ska jag tro på vartenda ord xallo skriver. Det här är för bra för att vara osant.

Vet man lite om livet som en expatriate sa vet man att det kan vara vissa "obstacles on the way"...

Visum, arbetstillstand, AIDS-test osv...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in