2006-02-28, 17:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Ditt resonemang och språket med vilket du för det tyder på brist på bildning.
Jag vägrar därför att gå i polemik med dig och då du uppenbarligen inte vet skillnaden på lägring och belägring så är du antagligen inte ens könsmogen.

En vacker dag får du kanske se bakdelen på en tjej utan kläder du också!

Upp till bevis med en bild på dig och Tilde istället för att larva dig med språkliga petitesser. Tyder på att du är mytoman
2006-02-28, 17:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Som jag ser det så är problemet detta: även en semikändis, nerdekad på tjack, har tillräckligt med självbevarelsedrift för att unvika att bli fotograferad i ´genanta´situationer.. Enbart av den enkla anledningen att bilderna med 100 % säkerhet kommer spridas på nätet. Förr eller senare. Och det vill man inte. xallo ljuger, men det är kul att se hur han driver tråden. Det är roligt att se alla avundsjuka människor utan liv, som lever på hoppet att någon de ´känner´ har gjort denna ´bragd´!

Ps: det är obildat att skryta om sin egen bildning, även indirekt. Det är även obildat att använda sammanbindade konjuktioner när det skall vara underordnade

Kolla PM

Jo det är obegripligt hur folk kan tro på internetmytomaner, men det är väl mer spännande att tro på lögnerna kanske
2006-02-28, 18:03
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frihetskämpen
Upp till bevis med en bild på dig och Tilde istället för att larva dig med språkliga petitesser. Tyder på att du är mytoman

De språkliga petitesser du nämner har en viss samhörighet med den läskunnighet jag tidigare efterfrågat hos dig, läs första inlägget igen! Speciellt avsnitet där det står att jag har EN bild tagen med mobilkamera!
Du får hemskt gärna ifrågasätta mig, men att göra det i varje tråd där jag har skrivit något ter sig lite sjukt faktiskt. Kanske något att ta upp i psykforumet?
Och angående det du skriver om att jag har tid att posta i tid och otid:
Frihetskämpens snitt: (8,32 inlägg per dag)
Xallos snitt: (1,43 inlägg per dag)

Sluta åtminstånde besudla varenda tråd med OT-inlägg, det står dig fritt att tro vad du vill men det här korståget börjar bli smått löjlig!
Har du inga utav dina förmögna vänner att umgås med?
2006-02-28, 18:05
Medlem
Tilde Fröling...yea right! Lögnare finns det gott om på fb... här har vi en.
2006-02-28, 18:08
Medlem
nachos avatar
Det vore faktiskt väldigt kul om det var sant. Framför allt den delen att hon lät sig bli fotograferad med röven i vädret. Att hon är en slampa har hon ju erkänt själv i intervjuer så själva påsättningshistorien känns inte så osannolik.

Fast är röven på fotot inte lite väl "köttig" för att det skulle vara Tilde? Om man kollar på t.ex. den här bilden - http://www.mingel.se/content/01/0204/10_1_1_b/2.jpg - så ser hon ut att ha inte fullt så breda höfter. Eller? Iofs kan en tjejs rövs växa imponernade i omfång när hon intar alla-fyra-position och svankar duktigt. Men ändå? Jag blir lite tveksam.
2006-02-28, 18:12
Medlem
kasstkniws avatar
Tjena!

Jag anser att det mest skvallras i den här tråden, så den får flytta på sig.

MPK - > Skvaller

/Mod
2006-02-28, 18:16
Medlem
OM det inte är sant så tycker jag att Xallo ska ha all cred i världen.
Varför då undrar ni, jo följande:
En i mitt tycke sexig bild med en läcker häck och en inbjudande fitta.
En skön story om en skandalomsusad "kändis"
En cool avatar bild på Steve Mcqueen
I min fantasi kollar han på matchen och jublar om det blir mål samtidigt som han knullar en tjej med sexig häck

OM det är sant ska Xallo ha all cred i världen.
I min fantasi kollar han på matchen och jublar om det blir mål samtidigt som han knullar en tjej med sexig häck

Slutsats:
Xallo ska ha cred vilket fall som helst.
2006-02-28, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naughtyboy
OM det inte är sant så tycker jag att Xallo ska ha all cred i världen.

OM det är sant ska Xallo ha all cred i världen.

Slutsats:
Xallo ska ha cred vilket fall som helst.

Och retade upp en massa folk på FB! Skoj! Även om jag inte tror att det är hon på bilden så har Tilde ju gjort konstigare saker förut, som att t ex tutta eld på egna lägenheten i Solna...
2006-02-28, 18:37
Medlem
Xallo, vi väntar fortfarande på alla dirty detaljer.
2006-02-28, 19:22
Medlem
Fula Gubbens avatar
De verkliga töntarna är de som håller på att oja sig om huruvida det är "sant" eller ej. Tillbaks till Kamratposten med er, eller skriv en insändare till "B.O"-spalten i Expressen.

Frågan om det är "sant" eller ej är ointressant, utan det är helt enkelt en bra historia, med bilddokumentation, som är värd att garva åt.

Om inte Tilde F själv kommer och säger att det är båg, så utgår jag från att det är hon, eftersom det är festligast så. Bilden och omständigheterna tyder tveklöst på att det är hon

- F.G
2006-02-28, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nacho
Det vore faktiskt väldigt kul om det var sant. Framför allt den delen att hon lät sig bli fotograferad med röven i vädret. Att hon är en slampa har hon ju erkänt själv i intervjuer så själva påsättningshistorien känns inte så osannolik.

Fast är röven på fotot inte lite väl "köttig" för att det skulle vara Tilde? Om man kollar på t.ex. den här bilden - http://www.mingel.se/content/01/0204/10_1_1_b/2.jpg - så ser hon ut att ha inte fullt så breda höfter. Eller? Iofs kan en tjejs rövs växa imponernade i omfång när hon intar alla-fyra-position och svankar duktigt. Men ändå? Jag blir lite tveksam.

Sedärja - äntligen lite saklig analys i denna synnerligen viktiga och angelägna fråga. Fram nu alla blomkvistar och fotoexperter!
Tally Hoo!
2006-02-28, 19:44
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
De verkliga töntarna är de som håller på att oja sig om huruvida det är "sant" eller ej. Tillbaks till Kamratposten med er, eller skriv en insändare till "B.O"-spalten i Expressen.

Frågan om det är "sant" eller ej är ointressant, utan det är helt enkelt en bra historia, med bilddokumentation, som är värd att garva åt.

Om inte Tilde F själv kommer och säger att det är båg, så utgår jag från att det är hon, eftersom det är festligast så. Bilden och omständigheterna tyder tveklöst på att det är hon

- F.G

Med den uppmärksamhet tråden nu får så lär det inte dröja en vecka innan hon är här och gnäller!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in