2012-09-19, 16:09
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muney
Förstår inte varför folk inte gör hans liv till ett helvete? Folk i tråden skryter om att de sommarjobbat med honom och bor nära hans hus osv. Gör något då? Alla vet att det var han som gjorde det. Krossa hans fönster. Slasha bil/cykeldäck. Sno hans saker. Jag blir besviken på att ingen agerat...
Typiskt svenskt! Ofta när sånt här och liknande händer går det i folkmun hur de ska bestraffa den skyldige på egen hand på de mest brutala sätt . Oftast händer inte ett smack . Hade jag bott nära detta missfoster till mördare kommer jag på åtminstone ett 10-tal sätt redan nu som jag kunnat göra dennes liv surt på . Givetvis skulle jag aldrig riskera något nämnvärt straff för detta .Men men antar som svensken är som mest att närboende till förövaren tisslar och tasslar hejvilt bakom dennes rygg men ändå hälsar på honom inne på ICA . Skulle inte förvåna mig .
Citera
2012-10-19, 13:02
Medlem
Har börjat o fundera på detta, efter vad Zaida sa, så var det 2 män.....med tanke på Pedofilen som är häktad.... oxå han från Husum, kanske han va med!!!
Citera
2012-10-22, 15:54
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My66
Har börjat o fundera på detta, efter vad Zaida sa, så var det 2 män.....med tanke på Pedofilen som är häktad.... oxå han från Husum, kanske han va med!!!
Vilken pedofil!??
Citera
2012-10-22, 22:57
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Vilken pedofil!??
https://www.flashback.org/t1976294
Citera
2012-10-23, 10:59
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
https://www.flashback.org/t1976294
Oh fan hade jag missat helt .. Han vore ju möjligen ett intressant kort i utredningen om han var bosatt i husum vid mordtillfället . Antagligen utreder de detta eller har utredd honom i utredningen . Att lyssna på internt byskvaller löser inga mord .. Att OW är skyldig har jag varit övertygad om sedan start men att han skulle haft en medhjälpare har jag svårt och se men vad vet jag .
Citera
2012-10-23, 14:23
Medlem
Båda bodde i Husum vid Malins försvinnande, inte så långt i från varandra, och OW lånade ju bilar av lite olika människor så vem vet....
Citera
2012-10-23, 15:21
Medlem
swimp78s avatar
Stämmer det att OW under förhören påstår att han träffat Malin och köpt sex med henne?
Det i sig tycker jag är belägg för att han är skyldig.

En sak om han bara förnekat att han nånsin träffat henne, men där erkänner han ju att han verkligen träffat Malin, och han var då antagligen var den siste som såg henne i livet..

Att hon skulle sålt sex till honom har förstås noll trovärdighet.

Det äcklar mig att den här killen kan fortsätta sitt liv som om ingenting hänt, och att han inte ens riskerar straff även om det sklle dyka upp ny bevisning. Det måste vara hemskt att som förälder bo i närheten av aset. För visst bor han fortfarande i Husum?
Senast redigerad av swimp78 2012-10-23 kl. 15:23.
Citera
2012-10-23, 20:34
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Stämmer det att OW under förhören påstår att han träffat Malin och köpt sex med henne?
Det i sig tycker jag är belägg för att han är skyldig.

En sak om han bara förnekat att han nånsin träffat henne, men där erkänner han ju att han verkligen träffat Malin, och han var då antagligen var den siste som såg henne i livet..

Att hon skulle sålt sex till honom har förstås noll trovärdighet.

Det äcklar mig att den här killen kan fortsätta sitt liv som om ingenting hänt, och att han inte ens riskerar straff även om det sklle dyka upp ny bevisning. Det måste vara hemskt att som förälder bo i närheten av aset. För visst bor han fortfarande i Husum?
Tyckte jag läste i nåt tidigare inlägg att han numera ska bo i Sveg..
Citera
2012-10-23, 22:40
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Tyckte jag läste i nåt tidigare inlägg att han numera ska bo i Sveg..
Vore ju intressant om någon kunde bekräfta dennes nuvarande bostasort . Sveg har som sagt nämts ...
Citera
2012-10-24, 01:31
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My66
Mhm , jo fast medium har en föga inverkan på en mordutreding . Visst kan kanske varit så men jag personligen är övertygad om en ensam galning .. en enstöring med få vänner desto mindre tänkbara medhjälpare .Fast vore ju väldigt intressant ifall OW vore oskyldig då hade jag nog offrat både min högra och vänstra testikel under matchete för felaktighet .
Citera
2012-10-28, 21:07
Medlem
Readyfreddies avatar
Svegsgatan 23, så Sveg stämmer. Kul att ha den som granne...
Citera
2012-11-04, 23:12
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Svegsgatan 23, så Sveg stämmer. Kul att ha den som granne...
Jaså minsann! Ja , verkligen det yttersta charmtrollet att ha närboende ... Hade nog gått omvägar alternativt nitat fanskapet på plats .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in