Citat:
Ursprungligen postat av
eoku
En orsak för professorn att undersöka någon annan killes DNA är att hon jobbade på ett universitet, där det antagligen fanns många manliga studenter som hade kunnat lämna DNA till henne frivilligt. Istället valde hon att besvära polisen och SKL och begära in OW:s DNA som var del av bevismaterial.
Så det var knappast en slump att hon ville ha just OW:s DNA.
Så jag ställer frågan igen, varför ville hon ha just OW:s DNA?
Jag har inget emot att OW testas. Men om det egentligen inte har gjorts någon riktig DNA-matchning mellan OW:s DNA och DNA på Malins byxor, då är det inte uppenbart alls för mig att OW har mördat Malin.
DÅ är det inte uppenbart för dig att OW mördat M..?! Det är ju verkligen inget nytt att det inte är det hörrö. Det har du gjort alldeles tydligt kontinuerligt, outtröttligt, och under väldigt lång tid, du behöver absolut inte känna att du ska behöva förtydliga det igen inte. Vi har noterat att det inte är alldeles tydligt för dig. Vi har även noterat allt annat du kan tänka dig i allmänhet, allt annat du tänker dig är troligare i synnerhet, ja vi har lyssnat en jäkla massa faktiskt och du ÄR väldigt tydlig med hur du tänker. Tro mig.
Ja, vad ska man säga, vet inte hur vi, Polisen, NFC eller HR någonsin ska kunna gå vidare med våra liv om inte
du är övertygad om att det inte skett en stor konspiration mellan Polisen, NFC och Uppsala universitet. Och Riksåklagaren antar jag. Med flera, eventuellt. Hur ska de någonsin kunna komma framåt om inte Flashbacks största konspirationsteorist inte är övertygad hemma på kammaren.
Kan du inte gå in i typ Wilma Andersson-tråden och ställa frågan om det är helt uteslutet att Polisen planterat hennes huvud i den dömde Tishko Ahmeds garderob så de kunde sätta dit honom eller något och ta dig själv på lite för stort allvar där inne istället? Det är en skitviktig fråga. Alldeles åt helvete idiotisk och orimlig, men viktig!