• 3
  • 4
2016-08-04, 17:23
Medlem
Hej på er.

Minns ni killen som tog sitt eget liv live här på flashback?... Marcus var hans riktiga namn,lurifax något hette han här på flashback.

Jag lyssna på dokumentären Om hans självmord igår...

Jag får så ont i mitt hjärta, tårar har runnit under tiden jag lyssnat.*

Det är väldigt många som vänder sig hit på flashback när dom mår dåligt, antagligen för att inget vet vem någon är. Det är lätt att prata och skriva av sig.

Jag har själv varit upp och ner väldigt mycket i mitt liv. Jag är 23 år gammal men jag kan inte säga att jag är på en nivå som en 23 åring utan äldre.

Jag har också mina upp och ner gångar i livet, vissa dagar är mörkare än andra men jag vet om att det alltid kommer solsken igen.*
Det finns*alltid*ett ljus i vår tunnel.

Vissa människor mår dåligare än andra och någras dåliga dagar kanske inte är någon big deal för någon annan. Men vi alla är*olika*och vi alla*känner*samt*reagerar*olika.

Jag vill att ni som mår dåligt och kanske vill ha en ni kan stödja er mot, eller någon som lyssnar och kan ge ut råd av egna erfarenheter, gärna får kontakta mig på pm och sedan går vi vidare där ifrån.

Jag är en väldigt bra lyssnare och har lyssnat på många under mina år.

Jag känner verkligen ert*lidande*och jag vill att ni alla ska förstå det. Jag vill gärna vara en utsträckande hand åt er som vill ha en. Jag lyssnar på er som vill det.

Av tusentals människor som hänger på denna sidan så uppmanar nog mer än hälften människor till att ta sitt liv.
Skäms på er!

Jag tänker inte skriva mer nu. Jag vill iallafall att ni ska veta att jag finns öppen och tar gärna emot pm från er alla som känner för att ha någon stöttning i ert mående.

Kämpa!!!
Citera
2016-08-04, 20:18
Medlem
Varför skulle man bli glad för att andra dör bara för att man själv har självmordstankar? Förstår verkligen inte.
1500 personer begår självmord varje år i Sverige. Hur många av dessa har du ens hört talas om?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in