Kan man vara gay och respekterad inom den undre världen? Finns det "kändisar"? Jag är själv Bisexuell.
Mvh
Borde lätt bli respekterad gäller vara extra hård och spännig med mycket muskler och rejäl tom-sellick mustash sen en massa rykten att du är en brutal jävel som waistat många snubbar (gärna med en homoerotisk twist) O
Bara ordet respekt, och att du bryr dig om sådant tror jag det kan bli svårt om det är så att du är osäker på om du plattsar. Osäkerhet lyser egenom. Har inga regnbågsflaggor som kan backa upp mitt påstående, men folk bryr sig inte särskillt mycket såvida det inte gäller förortsgäng.
Ronnie and Reggie Kray had a secret incestuous relationship with each other so criminal rivals would not discover they were gay according to author John Pearson who interviewed them both
Finns några i Norrköping tror jag som våldtog en kille. Helt klart superhomon vilket verkar väldigt vanligt bland Somalier och Araber så sök dig till dom och bara böga på!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!