Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 1
  • 2
2016-07-18, 16:05
  #1
Medlem
Kön: Tjej
Ålder: 22
Längd: 173 cm
Vikt: ca 60 kg varav 1,3 kg är silikon :-)
Dos: jag bombade 120 mg och snortade ca 100 mg och han tog lite mer
Min drogkarriär hittills består av: gräs, kokain och alldeles för mycket haschkaka


Äntligen ska jag få skriva om min alldeles egna upplevelse på MDMA ute i skogen med mitt livs kärlek. Vi kan kalla honom Alex. Självklart var det den bästa dagen i mitt liv, som så många andras. Jag skriver den egentligen för min egen skull för att minnas, och en vacker dag kanske vi kan avla fram söta barnbarn som sitter i en ring runt farmor och farfar för att höra om deras första tripp ute i skogen.
"Nu ska farmor och farfar berätta om våran första gång tillsammans på MDMA..."

"Nej, farmor! Berätta om den gången du åt för mycket haschkaka i Christiania! Vi vill inte höra när farfar Alex snortar linor på dina bröst igen!" kommer dem säga.

Hur som helst, Alex är erfaren inom drogvärlden. Långt ifrån en pundare, men han har tagit det mesta och ibland haft sina mörka perioder innan han träffade mig. Jag har alltid varit nyfiken på att utforska den där nya världen alla mina vänner pratar om, långt innan jag och Alex träffades. Men sen den dagen vi fann varandra, och käkade en alldeles för fet kebabpizza i soffan där såsen bara rann ut över i hela kartongen samtidigt som vi såg på den magiska filmen The Doors om bandet The Doors - sen den dagen var det vår gemensamma dröm att trippa tillsammans utomhus där inga andra människor vandrar. Och nu var det dags.

Sorry för WOT. Vill ni bara läsa om ruset så kan ni scrolla ned till stycket "kl 15.00". Jag skriver ut min fullständiga upplevelse om allt runtomkring innan - om att tjackrunka, hur jag gjorde för att lugna nerverna och vad jag åt i förväg för att må så bra som möjligt. Att jag mådde bra dagarna efter är en underdrift vill jag tillägga. Jag mådde toppen.

Här är min sagoliknande upplevelse där alla möjliga superlativ kräktes ur min mun konstant likt en färgglad regnbåge. Enjoy.

Dagen före, lite förberedelser:
Det hela kändes som en kommande utflykt. Gick och köpte en medusalampa på teknikmagasinet. Vilken genialisk idé tänkte jag. Kommer säkert beundra den sen i vårt tält. Inhandlade även femton bananer då jag läst att banan bygger upp serotonin-nivån i hjärnan, samt lite godisbitar att prova när man har förstärkta sinnen. Köpte ingen mat med salt i då det torkar ut kroppen.

Game on - dagen vi åkte ut i skogen:

Kl 09.00
Vaknade och pressade en hel citron att dricka. Ska tydligen vara bra med vitaminer och speciellt C-vitamin och magnesium. Så vi knaprade magnesiumtabletter hela dagen faktiskt, fram till läggdags. Kanske sju stycken var. Drack också en hel flaska färskpressad grapefrukt-juice under morgonen.

Drack smoothies på banan och bär till frukost och käkade några bananer varje timme fram till det var dags att bomba. Stoppade matintaget helt cirka en timme innan så att jag inte droppade på tom mage men den var inte full heller.

Vägen till sjön var lite nervös. Vi skulle gå i en och en halv timme till en avskild plats som Alex hittat. Vi brukar ta oss ut i skogen för att fiska men denna gång visste jag att vi endast gick ut i syfte att ta molly så det var annorlunda känslor. Jag hade förväntat mig att man skulle vara hög och hallucinera. Drogen skulle styra mig och inte tvärtom. För att behålla lugnet intalade jag mig ett mantra att jag att jag ska låna ut min kropp till denna drog. Bara några timmar. Jag ska låta drogen visa mig sin värld och jag ska upptäcka den tillsammans med Alex. Ifall min andning påverkas och pulsen höjs ska jag byta ut oro till nyfikenhet. "Vad händer nu? Jaså det är såhär det känns". Jag ska inte känna att jag ska styra något utan istället vara dess åskådare.

Dessutom hade jag ritat ett litet hjärta ovanpå handen. Ifall det skulle komma jobbiga vågor så skulle jag titta på mina händer och påminnas om att tjejen som ritade det där hjärtat hälsar och säger att allt är okej. Det är bara tillfälliga känslor och om jag bara håller ut så kommer jag säkert känna det fantastiska rus alla talar om.

Inget av det här behövdes. Men det visste jag inte då. Har ju läst andras tripprapporter där det för vissa känts lite tufft ibland så jag var mentalt förberedd med min inställning.

På vägen dit hade vi inte mött en enda människa på 45 minuter. Som vanligt pratade vi högt om allt mellan himmel jord. Alex kommer in på hur hans kuk blir på amfetamin och beskriver högt för mig hur underbart det är att "TJACKRUNKA". I samma sekund dyker en man upp runt hörnet några meter i från oss. Vi brister ut i skratt och det gör han också kan jag säga. Han har såklart hört varenda detalj om hur Alex kuk är när han tjackrunkar haha.

Det påminde oss om gången då Alex och jag var utomlands på vårt hotell och han skulle beskriva för mig hur det är att komma på metamfetamin. Vi hade varit på hotellet i en vecka och där fanns bara tyskar och fransmän. "NÄR MAN SPRUTAR PÅ METAMFETAMIN SÅ ÄR DET LIKA INTENSIVT SOM EN VATTENKANON" säger han med största möjliga inlevelse, samtidigt som vi hör en mamma i solstolen bakom oss ropa till sin dotter på ren svenska.

Kl 14.00
Hallelujah, vi är framme vid platsen och satte upp vårt tält med utsikt över sjön och brasan. Alex förberedde ved och jag fick inreda tältet med flera lager filtar, ett blått duntäcke med vita stjärnor på och min medusalampa i mitten. Stora vattenflaskor lades lättillgängligt och så även tuggummi för att lindra käkspänningar.

Kl 15.00
Tältet var uppe, högtalaren spelade sköna chill/lounge-melodier och brasan var tänd. Settingen var perfekt. Trodde vi. Brasan blev för stor och när vi hällde lite vatten på den så kom all rök in i vårt tält för det ville vinden. Vi orkade inte bry oss så där satt vi i tältöppningen och klagade på att det sved som fan i ögonen av all rök. Sen skrattade vi åt att det såg så dumt ut. Tror det var en bra isbrytare för nerverna att få skratta lite för att kunna slappna av.

När brasan lugnat sig lite hoppade vi längre in i tältet. Vi skålade med vattenflaskorna och svalde kristallerna inlindade i OCB-papper. "Bara så att du vet så kommer det att kicka in för mig först. Det gör det alltid" sa jag och påminde honom hur löjligt känslig min kropp är. Jag hade förväntat mig att jag skulle sitta där med en klump i magen av nervositet men det upplevde jag aldrig. Om det är någon dag jag ska prova MDMA så är det idag ute i skogen vid den här fina sjön, med killen jag älskar mest i världen. Var ju inte riktigt säker på vad vi hade fått i påsen egentligen. Kan ju vara utbankat. Äh, fuck it tänkte jag. Det får gå som det går. Oavsett är jag med honom och det känns betryggande. Jag satte mig vid dörröppningen i tältet vänd ut mot sjön. Alex ställde sig utanför och tände en cigg. Det tog säkert 5 minuter och sen kände jag något i halsen. Några minuter senare kände jag något i magen. Inget obehagligt eller så, men jag bad ändå Alex att sätta sig vid mig och kolla ut mot sjön för jag visste att det skulle komma när som helst. Dessutom hade han fått en ljus aura som följde hans huvud medan han stod upp. Då kände jag hur all oro och ångest försvann mer och mer likt snö som tinar i solen.
__________________
Senast redigerad av MrMojjoRisin 2016-07-18 kl. 16:43.
Citera
2016-07-18, 16:06
  #2
Medlem
Kl 15.15
"Kom så lägger vi oss ned i tältet" sa Alex och jag tyckte det lät som en bra idé. I nästa sekund ligger vi där och kysser varandra intensivt och jag känner ett stort behov av att smeka hans hud. Dra mina fingrar på hans rygg, upp mot axlarna och halsen och sedan stryka hans stubb vid kinderna upp mot tinningen. Kyssarna blir alltmer intensiva och det känns som att vi blir ett tillsammans. Hans ögon, shit hans ögon! Så fina. Det fanns ingen annan jag hellre skulle vilja ha där med mig. Jag började stöna okontrollerat. Kan. Inte. Sluta. Ta. På. Honom. Kyssarna är helt perfekta. Våra kroppar följer varandras rörelser. Så fin han är. Måste säga det igen. Kanske en femte gång till och med. DU ÄR DEN FINASTE SOM FINNS PÅ DENNA JORD. Så lät det i princip hela kvällen fram och tillbaka från varandras munnar.

Han går ut 3 meter för att tända en till cigg men jag ber honom att komma tillbaka. Jag saknar honom! Så mycket! Han släcker ciggen och frågar mig om det inte är placebo för det har inte kickat igång för honom ännu. Sen såg han mitt ansikte och sa på en gång att jag definitivt var påverkad. Mina ögon var stora som tefat och mina tänder var ihopbitna. "Oj" sa jag utan att bry mig egentligen. "Sjuuukt sexigt på tjejer" svarar han och drar ner mig på täcket i tältet igen. Jag känner hur han trycker sina varma läppar mot mina och vi börjar klä av varandra. Det blev varmt. Helvete! Fan vilka bra bröst jag har! Jag började smeka dem och de var så mjuka trots att det bara var en månad sedan jag genomgått en bröstförstoring. En stor E/F-kupa har jag nu och jag blev fan kåt på mig själv. Finaste brösten i hela fucking världen. Så det så. Han börjar slicka min fitta och pulla mig samtidigt. Så skönt! Men det skönaste var nog ändå att ta på honom. Så jag ville vara ovanpå och sög istället hans kuk och jag älskade det. Det var den bästa kuken i världen och jag ville inte sluta. Tungan skulle känna allt och min käke var så spänd att jag nafsade utan att tänka på det.

Men jag sa att vi skulle vänta med sexet tills han också känner av ruset så att vi får uppleva hur skönt det är tillsammans. Jag bad honom dra en lina men han ville vänta lite. Sen gick han ut och rökte igen. Medan han gick ut så låg jag kvar i sängen och stönade högt samtidigt som jag smekte täcket mot min hud. Det var då jag upptäckte det. Den blå himlen ovanför mig i tältet. Det var den vackraste blåaste himlen jag någonsin skådat! I vårt tält. Mmmm, bästa blåaste tältet i världen äger vi, tillsammans, skulle jag konstant påminna Alex om. Så var det bara. Jag sträckte upp mina händer mot tältväggarna och strök med fingrarna för att känna molnen som syntes på väggarna. Jag kunde inte känna dem. Men jag såg dem helt klart. I efterhand har vi sett att det var skuggor utanför som format dessa fluffiga moln. Hur som helst ligger jag kvar i tältet och skiftar mellan att smeka täcket, tältväggarna och mina stora bröst samtidigt som jag stönar högt. Alex säger att jag är sjukt sexig och jag kommer på hur mycket jag saknar honom! "Vi måste skicka blommor till vår langare och tacka honom för att han fixat så bra kristaller till oss!" ropar jag till Alex. Just fan, vatten! Nej, usch. Inte sånt. Men jag måste, försökte jag intala mig själv och kollade på hjärtat jag ritat ovanpå handen. Tjejen som ritade det här för några timmar sen vill nämligen påminna mig om att det måste göras även om det är det sista man vill tänka på. Så jag drack.

DÅ KOM SOLEN KOM FRAM! Euforin! Jag satte mig utanför tältet och kände hur varenda solstråle träffade min hud. Vi började smeka luften. Eller så var det luften som smekte oss, inte säker. Men vinden blåste ömt på mina armar och ben. Skogen lyste upp och glittrade. För er som sett tv-serien True Blood så kan jag säga att den nya världen man hamnar i är väldigt lik Sookies fairy world där allting får ett fint skimmer och lyser upp. Jag blev så galet lycklig och började än en gång smeka mina runda bröst och små bröstvårtor. Han lägger sig ner i gräset vid vattnet och ber mig att komma men jag får då syn på några träd som såg sjukt bra ut. Börjar krama dem och smeka barken. Hade med en silkeslen duk att känna på men den struntade jag i för bark var det skönaste som går att klappa! Jag måste krama och klappa många träd och hittar snabbt min favorit. "Kom!" ropar Alex. Han står med fötterna i sjön som jag alltid tyckt varit så äcklig men nu när alla hämningar är borta så var det enda rätta att springa rakt ut i sjön till honom. Bottnen var alldeles sunkig och brun men det tyckte jag var så skönt under fötterna.

Vi gick tillbaka till tältet och han säger att han inte känner av ruset tror han. Jag blev ledsen för jag ville att han skulle känna som jag. Men sen blev jag genast euforisk igen för tro fan att han låg där med nallebjörnsögon som flög fram och tillbaka och käken var framskjuten. Det började regna lite smått medan vi låg i tältet och det var så vackert att se hur vårt himmelsblå tält fylldes med droppar på taket. Samtidigt var det soligt ute så det såg ut som att någon strött glitter ovanför oss på vår himmel. Det här är så rätt kände jag. Perfekt timing. "Vad fick du det röda tuggummit ifrån?" frågade jag. "Jag tuggar inte tuggummi" svarar han då. Det var bara hans underkäke som flög åt sidan då och då. Vi skrattade och fortsatte att kyssa och smeka varandra. Han kunde inte sluta ta på dem. Finaste brösten i världen tyckte jag och dem sitter på min kropp! Det fanns ingen annan än vi. Tiden stod stilla och man ville aldrig att det skulle gå över. Vi kunde inte sluta ta på varandra. Då och då blev Alex kuk hård och då passade jag på att rida honom samtidigt som jag trycker mina bröst mot honom och kysser honom på halsen. Bästa. En låt från vår väns playlist på Spotify kom på och jag kom på att den var det ljuvligaste jag hört. With you(Bronze whale Remix) av Felix Cartal. Alex tyckte också den var asnajs. Det blev vår låt såklart och jag ville sätta på den om och om igen. "Vi måste skicka blommor till vår fina vän som har lagt till denna på sin lista!" tyckte jag. "Och blommor till vår langares kran!" "Och blommor till min vän som väntar på oss därhemma!" Alla skulle få blommor.

Kl 17.00
Vatten var det ja! Så vi drack igen. Sammanlagt drack vi faktiskt en liter vatten var under ruset. Jag frågade vad klockan var och 17.00 svarar Alex. Nej! Jag blev ledsen igen. Två timmar hade gått sjukt fort. "Vi tar en lina var!" utbrast jag. "Kommer du ihåg att du sa åt mig på tåget att vad som än händer så får jag inte ge dig mer?"
Jag pekade på hjärtat på min hand och sa att det är tjejen som ritade det här som talar nu. Jag visste inte då att jag skulle vara så otroligt klar i huvudet. Jag kände mig aldrig hög utan jag var snarare som en 2.0 version av mig själv. Mig själv fast en superwoman. Vi snortade en lina var. Att snorta var så skönt! Det sved i näsborrarna och när det rann ner i halsen kittlades det. Känner att jag måste kissa. Så jag går ut och sätter mig så att jag ser sjön och vågorna. Det var så vackert när jag satt där på huk att jag blev tårögd medan jag kissade.

Vi såg cyklister på andra sidan sjön men jag vände mig om till Alex och sa att jag inte kände något behov av att hälsa på dem. Många andra på MDMA vill alltid hälsa på alla de träffar men så kände aldrig vi. Allt vi behövde var varandra och naturen. Natur och djur är det finaste vi har på vår jord. Och då inkluderar jag inte människor. Vi bestämde oss för att gå på upptäcktsfärd i skogen! Tror vi fick gå tillbaka fyra gånger för att byta kläder. Kroppstemperaturen ändrade sig hela tiden och så glömde vi alltid vad vi skulle göra när vi väl kom till tältet. Varje gång vi gick tillbaka till tältet kändes det som att vi tog en ny väg fastän det var samma. Jag upptäckte alltid nya grenar och träd. Till sist såg jag en liten spretig gran med ett par gröna smutsiga kallingar liggandes på grenarna. Jag blev genast ledsen över hur dåligt granen mår. Vem vill ha ett par äckliga kallingar hängandes på sina armar livet ut och inte kunna ta bort dem själv? Den som lade dem där ska jag inte skicka blommor till, den saken var säker. Alex petade bort dem och jag var lyckligast i världen igen. För granen mår toppen och nu ska vi på äventyr! Tog på mina slitna Nike-skor med hål i som jag tänkt slänga men de var så sköna att jag inte kunde förstå varför jag någonsin tänkt den tanken? Klart jag ska behålla dem livet ut! Varje fotsteg var så tyngdlöst i den. Vi gick längs grusvägen och jag tyckte inte det kändes bra. Grusvägen vi gick på kändes så... trist och ditplacerad av någon annan? Det gjorde oss båda ledsna att grusvägen låg och skräpade mitt i skogen. Vi ville hitta en stig istället men när vi gick längre och längre var allt jag kunde tänka på vårt finaste blåaste himmeltält som bara är vårt. Det är det enda vi äger gemensamt. Jag kände en enorm saknad och gladast blev jag när Alex också ville tillbaka! Men se där! En liten pinne som ligger perfekt i mitten av korsningen på grusvägen. "Låt oss dansa vid den" säger jag och Alex dansar loss med mig till Tragiskt av Labyrint.
__________________
Senast redigerad av MrMojjoRisin 2016-07-18 kl. 16:43.
Citera
2016-07-18, 16:07
  #3
Medlem
Dags att snorta tyckte vi. Ruset börjar nu lägga sig. Gick tillbaka till tältet och drar upp några linor. "Lägg dig ner" säger Alex. Sedan lägger han upp en lång lina på mitt ena bröst och snortar. Jag njöt. Det var sjukt sexigt. Jag drar en och sen drar han en till men börjar blöda näsblod. "MIN TUR NU!" säger jag bekymmerslöst utan att ens reflektera över det. För det är klart att han mår helt perfekt! Precis som jag! "Alltså om vi får skitjobbiga tonåringar som skriker att de hatar oss så kan vi bara blanda i lite MDMA i deras morgonjuice så kommer de tycka att vi är de bästa föräldrarna i världen" säger jag glatt och skämtsamt. Funderade också på om jag inte borde blanda i lite i mammas kaffe då jag tyckte att hon behövde få känna på kärlek. Mer MDMA till folket helt enkelt. Även om det är svårt att fylla på ruset så tyckte vi mest att det var en kul grej, att snorta.

Kl 19.00
Ruset började lägga sig och det började bli mörkt. Han tände en spliff och av den till mig. Ska jag? Jag gillar gräs men ibland röker jag alldeles för mycket och blir så hög att jag flippar. Ville inte förstöra den kittlande känslan jag hade i min kropp nu. Men jag kunde inte motstå och tur det för det var den bästa spliffen i mitt liv! Vi blev galet höga och borta. Normalt sett skulle jag ha sneat. Jag brukar få en panikattack av att tex inte veta vad vi just sa till varandra. Men nu satt vi där och höll om varandra medan vi blickade ut mot sjön och kollade på fiskar som hoppade upp över ytan nu när det var kväll. Flera gånger försökte vi föra en diskussion men det var helt omöjligt. Vi hade ingen koll på vad vi nyss pratade om och varje gång skrattade vi åt det. Och jag hade inte en tanke på att flippa trots detta. Jag var upplevde bara harmoni. Vi började äta godis och choklad men allt kemiskt var äckligt och gick inte att tugga ens. Så jag tryckte i mig en banan såklart och tog sedan fram vattenmelonbitar. Åh så fräscht tänkte vi men ack så fel vi hade. Vattenmelonen smakade bara tomat.

Vi satt där och bara njöt ändå. Åt lite godis trots att det smakade skit och skrattade åt våra ögon som nu sjunkit ihop till två säckar. Fortsatte att påminna varandra om hur mycket vi älskar varandra, knullade och sen somnade vi ca kl 22-23 till solnedgången som syntes ovanför sjön. Vi tänkte aldrig någonsin att vi hade blivit "höga" för vi kände oss alltid hundra procent normala fast med starkare sinnen. Men när vi hade rökt på och beundrade sjön så kom vår favoritlåt på som vi hade lyssnat på om och om igen. Vi båda kollade på varandra och utbrast "Kommer du ihåg när vi kysstes till den här??" trots att det bara var 3 timmar sedan. Det kändes som att allt bara var en dröm. Något som var för bra för att vara sant. Kan det vara möjligt att vi upplevde det här underbara tillsammans? När man tänker tillbaka ser man det verkligen som en Sookie Stackhouse-värld i True Blood där allt har en gloria.

Dagen efter: kl 05.00
Vaknade upp och mådde oförskämt bra. Galet bra. Bättre morgon har jag aldrig upplevt. Vi vaknade upp till soluppgången från vårt tält. Pigga och klara i huvudet. Men min käke var så öm! Kunde inte tugga ordentligt på hela dagen faktiskt. Det släppte samma dag på kvällen när jag tuggade tuggummi. Som att käken hoppade tillbaka till sin plats igen. Jag har problem sedan tidigare i käkmuskulaturen så jag var inte förvånad när jag upptäckte att jag tuggat väldigt mycket på min kind längst in i munnen. Det händer då och då när jag sover nykter också, no biggie.

Vi åt frukost vid tältöppningen. Det var kallt ute men under täcket var det varmt. Vi packade ihop tältet och gick mot tågstationen. Vägen till stationen var så vacker i morgonljuset och jag vet inte om det var afterglow eller om jag bara hade kommit närmre naturen och uppskattade allting mer. När tåget rullade in mot stan tänkte vi bara "Fyfan, vad stökig staden ser ut. Allting människan har byggt här är bara skräp i naturen. Det passar inte in".

På vägen hem pratade vi om våra upplevelser. Vi kom överens om att det här var den bästa resan av alla vi gjort. Jag bestämde mig för att aldrig mer kolla på weekends till Paris och Italien för varför spendera flera tusen på det när man bara kan ta tåget ut i skogen och få göra den här resan istället? Kanske med svamp eller LSD senare. Såklart vill vi fortfarande resa utomlands men ibland ger det nog mer för förhållandet att få uppleva det här tillsammans.

Jag berättade även för Alex om att jag hade läst att andra personer som tagit MDMA lärt sig något om sig själva. Men att jag under ruset dagen innan inte kände att den här drogen kan lära mig någonting nytt och revolutionerade om mig själv. Däremot efter. När vi liksom hade landat. Då insåg jag att jag kommit över vissa rädslor inom mig själv. Jag sprang barfota i skogen(vilket jag aldrig skulle gjort annars då jag inte vill trampa på typ en geting som är min största fobi), jag gick barfota i sjön som jag aldrig hade fått för mig annars, jag såg en trollslända vid vårt tält och ville klappa den och gick närmre alla flygande ting som jag egentligen inte tycker om. Jag hade kommit närmre naturen och förstår nu hur Alex finner frid varje gång han fiskar i skogen. Ibland säger jag att jag inte vill följa med ut men nu kan jag se det fina i allt. Och som jag nämnde tidigare så har jag lärt mig att släppa mitt kontrollbehov när jag rökt en spliff för det blir bara fel annars. Alex har trippat många gånger på alla möjliga droger men han sa att det här var hans bästa tripp. Våra kristaller smög sig på så bra och subtilt att vi aldrig förstod att vi var höga när vi var inne i det. Glasklara i huvudet hela tiden men med största sinnen och den mjukaste landningen.

Fyllda av energi tog vi inte ens bussen hem sen utan ville hellre köpa en kaffe på vägen och gå. Godaste latten i mitt liv, med en skvätt vanilj i. Alex sa att han brukar tycka det är för sött men nu var det klockrent. Vi gick hela vägen hem med ett brett leende på läpparna och händerna kramades hårt av ren kärlek till varandra. Jag kände att jag hade fått ut mer ur den här upplevelsen än vad jag någonsin kunnat hoppas på. Upptäckt nya sidor hos mig själv och fått ett helt nytt tankesätt om naturen.

Resten av dagen mådde vi prima och även dagen efter det. Vet ej om det beror på alla vitaminer vi såg till att stoppa i oss eller om det var för att det var min första gång, och Alex hade inte tagit MDMA eller liknande på väldigt länge. Han berättade att han blev förvånad av ruset vi fick av dessa kristaller då han tagit drogen många gånger tidigare och det han upplevt då har mer varit hallucinationer och blivit mer speedad. Att han kollat på molnen och de förflyttade sig över himlen som om tiden spolades fram väldigt fort. Kan tänka mig att denna batch vi köpte var väldigt ren. Kärlek i kristallform. En öm smekning i själen, dit vi människor har byggt upp murar av inlärda beteenden och påhittade ting såsom tid och gränser. Ångest. Vad var det nu igen? Mitt sinne var lätt som en fjäder som släppts ifrån ovan.

Denna substans får 5 av 5 kristaller av både mig och min pojkvän.
Citera
2016-07-18, 16:20
  #4
Medlem
Dr3s avatar
Sexnovell eller tripprapport?
Citera
2016-07-18, 16:28
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr3
Sexnovell eller tripprapport?

Tripprapport såklart. En detaljerad sådan.
Citera
2016-07-18, 16:48
  #6
Medlem
Civvares avatar
Bra skrivet
Citera
2016-07-18, 17:01
  #7
Medlem
Dr3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMojjoRisin
Tripprapport såklart. En detaljerad sådan.

Håller jag med om en av dem bättre på fb faktiskt
Citera
2016-07-18, 17:06
  #8
Medlem
Även fast den var lååång, så var den intressant. Det är ju inte barn som hänger här så en och annan sexig detalj får man ta.

Bra skrivet.
Citera
2016-07-18, 18:01
  #9
Medlem
t3x5s avatar
Riktigt bra rapport! Låter som en härlig upplevelse du fick vara med om.
Citera
2016-07-18, 18:44
  #10
Medlem
ack va sugen man blir på å droppa en bokstav eller 2...... glömmer aldrig kramandet haha.

bra skrivet.
Citera
2016-07-18, 19:09
  #11
Medlem
Folk som brukar dra ut till skogen för att ta MDMA och dansa till trance har jag ingenting för.

Sinnesförvirrade rishögar med garanterat 0 framtid.

Kom dig förhelvete bort från det där packet och in i verkligheten innan det är försent.
Citera
2016-07-18, 19:47
  #12
Medlem
magica69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Folk som brukar dra ut till skogen för att ta MDMA och dansa till trance har jag ingenting för.

Sinnesförvirrade rishögar med garanterat 0 framtid.

Kom dig förhelvete bort från det där packet och in i verkligheten innan det är försent.

Vet du man behöver inte knarka för att gå på skogfest och lyssna på psytrance! Det är fasiken bland det bästa som finns och jag dricker inte ens. Men visst finns det många skogstroll och tomtar där i skogen lätt förvirrade på både det ena och det andra...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback