Ja, jag hejar på Hertha! Även om jag inte syns så mycket så läser jag här i tråden dagligen
Angående helgens match mot FC Bayern så kan jag bara hålla med om att Bayerns mål var rättvist. Hertha gjorde ju sitt mål tack vare en filmning och så vill jag inte att ett lag ska vinna matcher även om det är Hertha det handlar om.
Så fint och ödmjukt av dig att knäböja inför Bayern-maffian Med tanke på alla gånger t.ex. Robben har filmat till sig både straffar och frisparkar så vet jag inte om man kan tala om rättvisa. Inte heller vet jag om det är rättvist att lägga till en massa övertid varje gång Bayern är illa ute i en match. Men så är jag ju inte Bayernsupporter heller.
Så fint och ödmjukt av dig att knäböja inför Bayern-maffian Med tanke på alla gånger t.ex. Robben har filmat till sig både straffar och frisparkar så vet jag inte om man kan tala om rättvisa. Inte heller vet jag om det är rättvist att lägga till en massa övertid varje gång Bayern är illa ute i en match. Men så är jag ju inte Bayernsupporter heller.
Det måste vara tungt att kännas sig rövknullad varje dag i livet.
RBL hotas att stoppas från spel i CL om dom klarar av att ta sig dit.
Jag slog av Tvn vid 2-0 målet och så läste jag på morgonen att Gladbach gått vidare.
Ja jösses vad oväntat dom har ju inte direkt rosat fotbollsvärlden denna säsong men kul som fan.
En riktig ångestmatch ikväll mellan Wolfsburg och Bremen jag hoppas verkligen att Bremen tar alla tre poäng.
Jag slog av Tvn vid 2-0 målet och så läste jag på morgonen att Gladbach gått vidare.
Ja jösses vad oväntat dom har ju inte direkt rosat fotbollsvärlden denna säsong men kul som fan.
En riktig ångestmatch ikväll mellan Wolfsburg och Bremen jag hoppas verkligen att Bremen tar alla tre poäng.
Själv slog jag av redan vid 1-0.. Riktigt jobbig match, Deleany, Fritz och Bargfrede borta gör det väldigt tunt på det defensiva mittfältet...
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
Rätt fittigt att de blev lottade mot varandra.
Mönchengladbachs spelschema för de första 16 dagarna i mars är dock lite lustigt:
En aning enformigt, men de slipper i varje fall läsa in sig på nya motståndare inför matcherna.
Även S04 är ju kvar i cupen och spelar också kvartsfinal i veckan. Tufft spelschema för båda de två lagen med de trupperna/skadorna man har. I den bemärkelsen är det kanske tur att de lottades mot varandra, ett tysk lag går garanterat till EL-kvarten.
Fotbollsvärldens säkraste hemmaseger är avklarad, Bayern vann med 8-0 mot HSV. Måste vara en total mardröm att spela på Allianz för HSV och deras fans. Åka hundra mil och så bli fullständigt överkörda varenda år, snittet är ju ca 6-0.
Annars viktiga vinster för Mainz och Augsburg som tog sig ur bottenstriden och en lika viktig för BVB för att hålla sig kvar där uppe. Leverkusen verkar körda och som Grus-kalle undrar jag om vi inte får se ett tränarbyte där mycket snart. Schmidt har helt kört fast denna säsong.