2016-07-15, 22:27
Bannlyst
besökte bråvalla för första och sista gången i år.

köpte en biljett i hemmet genom internet sista dagen, fick inget mail, och kunde inte skriva ut biljetten direkt från eventims sida från skrivare pga tekniskt fel.

hade dock bokningsnummer och tänkte att det kan de nog koppla till biljetten genom deras system, det godtogs inte på plats på bråvalla.

kolla kontoutdrag inget dragit, ingen mail hade jag fått heller. något har blivit fel tänkte jag.

köpte en ny biljett, fick hjälp av en volontär att skriva ut den på plats.

missade halva nightwish.

nästa dag har eventim dragit pengar 2 gånger.

fyller i deras kontaktformulär, får ett standardsvar att de ska gör sitt bästa för att hjälpa (SKITSNACK)och info om hur jag får tillbaka pengar som man laddat på det jävla chippet.

följer de instruktioner men hade bara 30 spänn på det chippet och läser att de tar 20kr i serviceavgift för att återbetala
kom på att jag skulle behöva skapa ett nytt konto som kan ta emot utlandsbetalningar för att få tillbaka 10 kr

fyller i ett nytt formulär och förklarar i detalj problemet och att jag vill ha kontakt med någon som kan hjälpa mig.

Har inte fått svar på 9 dagar.

Detta är eventim gott folk.
jag kan inte ens skriva här vad jag skulle vilja göra för att ge denna jävla arrangör största möjliga ekonomiska skada
Citera
2016-07-15, 22:50
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av disast3r
besökte bråvalla för första och sista gången i år.

köpte en biljett i hemmet genom internet sista dagen, fick inget mail, och kunde inte skriva ut biljetten direkt från eventims sida från skrivare pga tekniskt fel.

hade dock bokningsnummer och tänkte att det kan de nog koppla till biljetten genom deras system, det godtogs inte på plats på bråvalla.

kolla kontoutdrag inget dragit, ingen mail hade jag fått heller. något har blivit fel tänkte jag.

köpte en ny biljett, fick hjälp av en volontär att skriva ut den på plats.

missade halva nightwish.

nästa dag har eventim dragit pengar 2 gånger.

fyller i deras kontaktformulär, får ett standardsvar att de ska gör sitt bästa för att hjälpa (SKITSNACK)och info om hur jag får tillbaka pengar som man laddat på det jävla chippet.

följer de instruktioner men hade bara 30 spänn på det chippet och läser att de tar 20kr i serviceavgift för att återbetala
kom på att jag skulle behöva skapa ett nytt konto som kan ta emot utlandsbetalningar för att få tillbaka 10 kr

fyller i ett nytt formulär och förklarar i detalj problemet och att jag vill ha kontakt med någon som kan hjälpa mig.

Har inte fått svar på 9 dagar.

Detta är eventim gott folk.
jag kan inte ens skriva här vad jag skulle vilja göra för att ge denna jävla arrangör största möjliga ekonomiska skada

"följer de instruktioner men hade bara 30 spänn på det chippet och läser att de tar 20kr i serviceavgift för att återbetala" Vad var problemet då? Varför betalade du inte 20 SEK för att få återbetalning. Du nämner även "kom på att jag skulle behöva skapa ett nytt konto som kan ta emot utlandsbetalningar för att få tillbaka 10 kr", så du bråkar alltså om 40 SEK? 30 SEK + 10 SEK.
Citera
2016-07-17, 19:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slitet-Golv
"följer de instruktioner men hade bara 30 spänn på det chippet och läser att de tar 20kr i serviceavgift för att återbetala" Vad var problemet då? Varför betalade du inte 20 SEK för att få återbetalning. Du nämner även "kom på att jag skulle behöva skapa ett nytt konto som kan ta emot utlandsbetalningar för att få tillbaka 10 kr", så du bråkar alltså om 40 SEK? 30 SEK + 10 SEK.
JÄVLA EFTERBLIVNA IDIOT
läs vad jag skrivit.

problemet är att de har dragit 1095kr två gånger, läs mitt inlägg.

och när jag i detalj förklarar det så får jag ett standardmeddelande att de ska göra sitt "bästa" samt info om hur jag skulle få tillbaka pengar från det jävla armbandschippet.

fyller i kontaktformuläret på nytt, får inget svar på 10 dagar nu.

som grädde på det moset så ska de ta 20kr i serviceavgift.
det är ju bra med kontantlöst iom stöldrisk med då finns ju vanligt BETALKORT.

MAO det är uppenbart att man bara suger pengar ur folk och skiter fullständigt i sina kunder i dessa hänseenden.

var kan man anmäla dessa, konsumentverket?
Senast redigerad av disast3r 2016-07-17 kl. 19:19.
Citera
2016-07-17, 19:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slitet-Golv

för övrigt hade jag 30kr kvar på chippet, de tar 20 kr serviceavgift, kvar blir då 10 kr till mig.

kan du öht räkna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in