Hej!
Vill börja med att säga att jag är straxt över 20, har arbetat på 3 olika arbeten (även utomlands en sväng) och har alltid betalat skatt och varit skötsam.
I början på April så gick jag mer eller mindre in i väggen helt och hållet, panik-ångest (5 anfall dagligen), socialfobi, depersonalisation och helt enkelt väldigt utbränd. Sen i April har jag inte kunnat sovit längre än 30min-1 timme utan att vakna av minsta lilla ljud, det i sin tur har gjort att hjärnan min har blivit ännu tröttare. Jag har besökt läkare flertal gången, och dom anser att jag bara ska fortsätta äta min SSRI så blir allt bra
Det här har i sin tur lett till att jag har missat möten på Arbetsförmedlingen även fast jag försökt förklarat min situation, och det har resulterat i hela 55 dagars karens. Beslut överklagat, med utlåtande från läkare att jag faktiskt är sjuk och har problem, men det avslogs direkt.
Nu har jag varit HELT utan pengar i 45 arbetsdagar = 3 månader, och på något magiskt vis klarat mig ändå, men nu går det fan inte längre. Jag har kollat med familj/vänner men har inte lyckats fått någon hjälp därifrån.
Soc nekar mig hjälp då jag har fått in pengar mer än beloppet man ska den senaste tiden. Inte förens i Augusti kan jag be om hjälp från SOC då bankutdraget ser rätt ut.
Har knappt mat, absolut inte råd med hyra, och ingen kan hjälpa mig. Vad fan ska jag göra?!?